5 نکته ی بی نظیر هینت اتاق فرار ها پازل روم | allescape
در بهار سال 1395، اولین اتاق فرار ایران با نام نجات شهر توسط این مجموعه در عمارت تاریخی دبیر الملک هزینه اتاق فرار افتتاح شد. در سال 1396 هسته اصلیِ چهارنفره تیم اسکیپروم تشکیل شد و روند توسعه اتاق فرار در تهران و دیگر شهرهای ایران سرعت گرفت. تیم اسکیپ روم دات آی آر، تاکنون بیش از 40 اتاق فرار متفاوت در کشور طراحی و اجرا کرده است.
- برای موفقیت در اتاق فرار لازم است که از اشتباه در انتخاب هم تیمی های تان دوری کنید.
- بعضی از بازیکنان پس از مواجهه با یک اکتور ممکن است دچار عصبانیت و ناراحتی شود شوند اما بازیگر باید خود را کنترل کرده واکنش منفی نشان ندهد.
- در این بازی، بازیکنان در قالب یک شخصیت، ایفای نقش می کنند و با سایر بازیکنان تعامل برقرار می کنند.
- هر یک از این فضا ها سناریوی خاصی دارند و هدف خاصی را دنبال می کنند.
با توجه به موضوع و داستان بازی، با دقت اتاق را مورد بررسی قرار دهید و تمامی اشیاء و اطلاعات موجود را به دقت بررسی کنید. این داستانی روی برگههای کاغذ نیست که گنبد را میسازد، بلکه چگونگی پر شدن داستان از احساسات زنده است و به بازیکنان اجازه میدهد بخشی از آن باشند. بازی گنبد را میتوان فلسفی، پر از کنش و واکنش، تعلیق، جنون و چالش برانگیز، توصیف کرد و با اطمینان آن را در صدر جایگاه برترین اسکیپ روم جهان قرار داد.
· هینت اتاق فرار ، با تلفن همراه
شما 60 دقیقه زمان دارید تا بتوانید معما های بازی را حل کرده ، قفل ها را باز کنید و فرار کنید. برای چک آپ به یک مرکز درمانی محلی مراجعه میکنید و … به دنبال کشف یک راز با دریافت یک دعوت نامه راهی میشوید …
اتاق فرار شبح بازارچه
هیچ وقت از ادامه بازی و موفقیت در اتاق فرار ناامید نشوید. این اشتباه در اتاق فرار هنگامی رخ می دهد که بازیکنان. که برخی بازیکنان حدس ها و پیشنهادات خود را برای حل کردن معماها و پازل ها با دیگران. بنابراین سعی کنید به قوانین اتاق فرار احترام گذاشته.
شد.مجموعه فاينال اسكيپ با طراحی و ساخت در مجموع 24 اتاق فرار (تا اين لحظه) به عنوان بزرگترین مجموعه اتاق فرار و طراح اتاق فرار در سطح ایران شناخته ميشود. و امیدوار است فعالیت خود را در دیگر شهرهای ایران گسترش دهد. به طور کل تمامی روند بازی در یک اتاق اتفاق میافتد و همان طور هم که واضح است هدف نهایی رهایی از بند اتاق است. محبوبیت بازیهایی شبیه به این بازیهای ویدیویی به طور ناگهانی ایده بازیهای فرار واقعی را تقویت کرد.