نظر دهنده می گوید: “معیار قابل توجه برای حفاظت در آینده”.


در به‌روزرس، نظرات این هفته، خوانندگان در حال بحث هستند که چگونه میخائیل ریچز “زیبایی اصلی” املاک وحشیانه پارک هیل در شفیلد را احیا کرده است.

پالت سبز، آبی و بنفش آ،ین مرحله از بازسازی املاک پارک هیل در شفیلد را متحرک می کند، که اخیرا توسط استودیو برنده جایزه استرلینگ، Mikhail Riches تکمیل شده است.

استودیوی معماری لندن 195 خانه معاصر را در چهار جنب ساختمان بی‌رحمانه درجه II* ایجاد کرد و در عین حال پارچه اصلی را تا حد ممکن حفظ کرد.

نمای بیرونی فاز 2 املاک پارک هیل در شفیلد
بازسازی تا حد امکان پارچه اصلی را حفظ می کند

“فوق العاده در بسیاری از سطوح”

خوانندگان به شدت از این بازسازی قدرد، ،د: “به زیبایی انجام شد. آرام، حساس، متانت” فکرارزیابی

چنین معیار قابل توجهی برای تمام تلاش‌های آینده حفاظت و استفاده مجدد از معماری بی‌رحمانه است. آتی-ست. “طراحی خوب جوهره واقعی است و شما می تو،د آن را به سادگی با افزایش کیفیت مواد و طرز کار احیا کنید.”

کوین مک گراث فکر می کرد که “در سطوح مختلف فوق العاده است (ببخشید جناس).”

ماریوس کمتر نگران حفظ یک نماد وحشیانه بود تا حفظ منابع سیاره. آنها اظهار داشتند: “جنب نشوید، پیشرفت کنید. فرقی نمی کند بی رحمی باشد یا هر سبک دیگری. هر جاه طلبی برای کاهش مصرف انرژی باید ساختمان های موجود را به ،وان تمرکز اصلی داشته باشد.”

نظر شما در مورد بازسازی پارک هیل توسط میخائیل ری، چیست؟ به بحث بپیوندید ›

درخت کریسمس توسط Nendo برای توکیو Midtown
درخت کریسمس دارای بریدگی های ستاره ای شکل متحرک است

“هنر زیبا گفتگو را برمی انگیزد”

نظر دهندگان به درخت کریسمس چند وجهی استودیوی طراحی ژاپنی نندو، با بریدگی‌های جنبشی، که برای یک مرکز ،ید در روپونگی، توکیو طراحی ،د، واکنش نشان دادند.

کن استفس منع، کرد که “هنر زیبا گفتگو را برمی انگیزد و این قطعه حرف های زیادی برای گفتن دارد”.

استیو هاس، تحسین می کرد و درخت را “مجسمه جنبشی زیبا” می نامید. طراح معتاد موافقت کرد – او گفت: “واقعاً بسیار زیبا”.

چند اسکروج در نظرات با Jb اظهار نظر: “نندو دوباره توانسته است شادی را از شادی بمکد”.

در حال و هوای جشن، یک نظر دهنده تماس گرفت بابا نوئل فکر می کرد درخت کریسمس به سادگی “عالی” است.

آیا هدایای خود را زیر درخت نندو دوست دارید؟ به بحث بپیوندید ›

پیتر فرانکنتال از عفو بین‌الملل با Dezeen درباره Neom و The Line صحبت کرد

“همه مسائلی که این پروژه به خاطر آنها مورد انتقاد قرار می گیرد در جهان “توسعه یافته” وجود دارد.”

پیتر فرانکنتال از عفو بین‌الملل در مصاحبه‌ای اختصاصی گفت: استودیوهای معماری طراحی‌کننده نئوم در ،ستان سعودی با یک «معضل اخلاقی» مواجه هستند، زیرا این پروژه «بر اساس ا،اج‌های اجباری» ساخته می‌شود.

خوانندگان وارد بخش نظرات شدند تا نظر خود را بیان کنند.

“شرکت‌های معماری چندین دهه است که روح خود را در این بخش از جهان می‌فروشند و از جمله به آمار وحشتناک مرگ و میر کارگران مهاجری که پروژه‌شان را می‌سازند نادیده می‌گیرند.” اریک اشنایدر. “هیچ چیز جدیدی در این مورد نیست.”

سیواکومار پرسید: “چرا فقط معماران؟ ،، که انتظار دارند معماران آن کشورها را تحریم کنند، نباید با ،ستان سعودی معامله کنند. آیا این امکان پذیر است؟ آیا این حامیان حقوق بشر از مک دونالد خواهند خواست که در ،ستان سعودی تجارت نکند؟”

معماری مواد غذایی منجمد است ابراز احساسات مشابهی کرد: “این پروژه واقعاً با صدها برج شیشه ای مجلل که هر روز در کشورهای هسته امپراتوری ساخته می شود تفاوتی ندارد. همه آنها با پول خون و استعمار ساخته شده است که توسط میلیاردرهایی ساخته شده است که ثروت به دست آمده از طریق روش های استثماری را احتکار می کنند. “

ایگوئال بیش از نیم دوجین بار به دلیل این که “بایکوت این شرکت ها ضروری است” رای مثبت داده شد.

نظر شما در مورد اخلاق پذیرش کار در ،ستان چیست؟ به بحث بپیوندید ›

برج انباشته KPMB در بوستون
معماران KPMB مجموعه‌های پشته‌ای مرکز مح،ات و علوم داده را برای دانشگاه بوستون طراحی ،د.

“به مرور زمان ارزش و زیبایی خود را ثابت خواهد کرد”

استودیوی کانادایی KPMB Architects یک ساختمان پردیس در بوستون را با مجموعه ای از جلدهای کنسولی تکمیل کرده است که به گفته دانشگاه بزرگترین “ساختمان بدون فسیل” در شهر است.

رادیال آپسکو بوی سبزشویی در کپی بازاریابی می دهد. آنها اظهار داشتند: «فقط به این دلیل که گرمایش و سرمایش توسط انرژی زمین گرمایی انجام می‌شود، به این م،ی نیست که مواد مورد استفاده برای ساخت ساختمان از سوخت‌های فسیلی استفاده نکرده است.

در همین حال، داریو این طرح را خیلی دوست نداشت و گفت: “به نظر می رسد دسته ای از جعبه ها به طور تصادفی روی هم چیده شده اند”.

ولی کامرون هود از این پروژه دفاع کرد و گفت: “من فکر می کنم این فوق العاده است، و هر شرکت کانادایی را که با این حجم رقابت در ایالات متحده برنده قرارداد می شود، تحسین می کنم. فکر می کنم ارزش و زیبایی خود را به مرور زمان ثابت کند.”

JZ این مضامین را در اظهار نظر خود بیشتر مورد بررسی قرار دادند: “من گاهی اوقات برای ساختمان های عجیب و غریب، ناهنجار و زشت جوجه اردک نقطه نرمی دارم. بله، کربن تجسم یافته زیاد است، اما من همچنین امیدوارم که طول عمر ساختمان نامشخص باشد.”

نظر شما در مورد این افزوده جدید به افق بوستون چیست؟ به بحث بپیوندید ›

به روز رس، نظرات

Dezeen مجله معماری و طراحی جهان است که هر ماه هزاران نظر از خوانندگان دریافت می کند. در مورد آ،ین بحث ها در صفحه نظرات ما به روز باشید و در خبرنامه هفتگی مناظره مش، شوید، جایی که بهترین نظرات خوانندگان از داستان های هفت روز گذشته را ارائه می دهیم.


منبع: https://www.dezeen.com/2022/12/21/a-remarkable-benchmark-for-future-conservation-says-commenter-comments-update/