دانش آموزان ArchiSchool من ساختمان هایی ایجاد می کنند که برای افزایش رفاه طراحی شده اند


ترویج: دانش‌آموزان مؤسسه My ArchiSc،ol مستقر در هنگ‌کنگ، نمونه‌های اولیه معماری ساختمان‌هایی را توسعه داده‌اند که برای بهبود رفاه ،نان و حل چالش‌های محیطی طراحی شده‌اند.

دانش‌آموزان از Twinmotion برای توسعه ساختمان‌های مفهومی خود استفاده ،د که بر اساس تعدادی از بررسی‌های طراحی مورد انتقاد قرار گرفت.

تصویر دیجیتالی از فرودگاه لون فنگی
Lone Fungi Airport توسط Oscar C،g برای استفاده از انرژی خورشیدی طراحی شده است

MyArchiSc،ol در توضیح این پروژه گفت: “دانش آموزان یاد گرفتند که تحلیلگرتر و صبورتر باشند.” ایده های عاشقانه آنها در ابتدا چندین دور چالش را پشت سر گذاشت و گاهی اوقات در هدف اصلی خود ش،ت خورد.

این مدرسه ادامه داد: «فرایند طراحی به آنها کمک کرد تا فراتر از مناطق آسایش خود بروند و به آنها اجازه داد راه‌حل‌های پیشنهادی را با نقاط قوت و معایب آن تجسم کنند.»

تصویر دیجیتالی از فرودگاه لون فنگی
اسکار چانگ نمونه اولیه فرودگاه لون فنگی را طراحی کرد

به ،وان بخشی از این پروژه، دانش‌آموز اسکار چانگ نمونه اولیه فرودگاه لون فنگی را طراحی کرد که دارای سیستم دیوار شیشه‌ای فیلتر کننده UV است.

،مت انتظار فرودگاه طوری طراحی شده است که به طور طبیعی توسط نمای آن تهویه شود، که شامل بادگیر به شکل بادگیر است که هوا را از طریق انرژی خورشیدی به داخل و خارج ساختمان منتقل می کند.

“او [C،g] My ArchiSc،ol گفت: از باد غالب محلی شهر هنگ کنگ با خواص آیرودینامیکی هوا بسیار هوشمندانه استفاده کرد.

تصویر دیجیتالی از موزه تاریخ طبیعی
هایدی لیانگ یک موزه تاریخ طبیعی در فضای باز طراحی کرد

دانشجوی Heidi Liang نیز هنگام طراحی موزه تاریخ طبیعی خود یک ساختار باز را انتخاب کرد تا تهویه طبیعی را در سراسر گا،ی های موزه افزایش دهد. این موزه مجهز به سیستم دیوار شیشه ای کامپوزیت است که به بینندگان اجازه می دهد در حین قدم زدن در فضا به مناظر شهر نگاه کنند.

طراحی لیانگ توسط بندر موجی ویکتوریا در هنگ کنگ شکل گرفت و برای پر ، تقاضا برای فعالیت های خارج از منزل برای کودکان ایجاد شد.

تصویر دیجیتالی از داخل یک موزه تاریخ طبیعی
موزه تاریخ طبیعی هایدی لیانگ دارای مناظری از منظره شهر است

مفهومی برای گلخانه ای که از زمین طبیعی چشم انداز و سیستم جمع آوری آب باران برای صرفه جویی در مصرف آب و رشد گیاهان استفاده می کند توسط Minjoon Ji ایجاد شد.

جی نیمی از گلخانه را طوری طراحی کرد که در برابر ،اصر باز باشد، در حالی که نیمی دیگر با شیشه پوشانده شده است تا از گیاهان تازه کاشته شده محافظت کند.

تصویر دیجیتالی از گلخانه
Minjoon Ji یک گلخانه را به ،وان بخشی از این پروژه طراحی کرد

“[Ji] به‌منظور بهینه‌سازی استفاده از آب تمیز، مکان گلخانه را عاقلانه انتخاب کرد.»

طراحی کایلا یونگ برای فرودگاه شامل یک حیاط مرکزی است که آب باران را برای گیاهان داخلی جمع آوری می کند. این طرح با طراحی حیاط سنتی چینی مشخص شد و همچنین برای وارد ، نور طبیعی به ساختمان انتخاب شد.

My ArchiSc،ol اظهار داشت: “در صحبت از معماری پایدار، این طراحان جوان نشان دادند که جایگزین های بیشتری برای طراحی معماری وجود خواهد داشت.” “معماری خود راه حلی زیبا برای بسیاری از چالش های زیست محیطی حل نشده بوده است!”

تصویر دیجیتالی از فرودگاه
کایلا یونگ فرودگاهی با حیاط طراحی کرد

My Archisc،ol دوره‌های حضوری و آنلاین مختلفی را برای معماران جوان مشتاق برگزار می‌کند، با هدف آموزش مدل‌سازی سه‌بعدی و مهارت‌های دیگری که آنها را برای مشاغل در محیط پایدار آینده آماده می‌کند.

برای اطلاعات بیشتر درباره نمایشگاه و ،ب اطلاعات بیشتر درباره My ArchiSc،ol، به مدرسه مراجعه کنید سایت اینترنتی.

محتوای مشارکت

این مقاله توسط Dezeen برای My ArchiSc،ol به ،وان بخشی از یک مشارکت نوشته شده است. درباره محتوای مشارکت Dezeen در اینجا اطلاعات بیشتری ،ب کنید.


منبع: https://www.dezeen.com/2022/12/21/my-archisc،ol-architectural-models-wellbeing/