طراحی ساختمان اداری با رویکرد معماری سبز ساختمان اداری با رویکرد معماری سبز آرکا

البته بازسازی ساختمان اداری تنها در صورتی به واسطه خود مالک قابل انجام است که ساده و کم اهمیت باشد‌. معمولا ایجاد یک سری تغییرات جزئی به منظور تغییر دکوراسیون داخلی، به واسطه خود مالک بدون مانع قابل اجرا است. اگر شما هم به عنوان مالک و سازنده یک ساختمان اداری به دنبال ضوابط طراحی نماساختمان اداری، قیمت اجرای نمای ساختمان اداری، متریال مناسب نمای ساختمان اداری و… هستید پیشنهاد می‌کنیم که تا انتهای صفحه با ما همراه باشید. یا اینکه می‌دونین انجام یک سری تغییرات ساده یا اساسی، می‌تونه چه اثری در فضای محیط کار و روحیه کارمندان به وجود بیاره؟ در این مطلب، از بازسازی ساختمان‌های اداری حرف می‌زنیم. به اهداف مختلف اون اشاره می‌کنیم و سعی می‌کنیم شما رو در رسیدن به نکاتی مطلوب از انواع این پروژه‌ها همراهی کنیم.

  • به دلیل کاربری اداری و جلوگیری از ایجاد خیرگی چشم کاربران بر اثر تابش خورشید، عمق پوسته بیرونی (تیغه‌های آجری) پنجاه سانتیمتر در نظر گرفته شد تا بتواند در حد امکان از ورود تابش مستقیم به درون فضا جلوگیری کند.
  • بسیار مهم است که یک ساختمان اداری طوری نقشه کشی شود که برای کسب و کارهای مختلف کاربرد داشته باشد.
  • انتخاب سمتی از ساختمان به ‌دور از خیابان اصلی و پر سر و صدا برای احداث دفاتر کار، استفاده از پارتیشن اداری، دیوارهای عایق و پنجره ‌های دوجداره، همگی اقداماتی مؤثر هستند.
  • معماری ساختمان اداری تفاوت هایی با معماری ساختمان مسکونی دارد که آن را کمی پیچیده تر می کند.
  • سلام ساختمان یک سایت تخصصی برای خدمات ساختمانی و به طور خاص کابینت و کمد است.
  • پنجره‌های بزرگ و فضاهای پرنور از دیگر موارد مورد توجه در طراحی بوده است.

به این صورت که اگر متخصص براتون طراحی انجام داد و باهاش به توافق رسیدن و قرارداد بستین، هزینه طراحی به عنوان تخفیف پروژهتون محسوب شده و رایگان خواهد بود. اما اگر متخصص براتون طراحی انجام داد ولی باهاش به توافق نرسیدین باید هزینه طراحی رو پرداخت کنین. مدت زمان بازسازی می‌تونه به بسته به حجم و جزئی یا کلی بودن بازسازی در مدت چند روز تا چند ماه انجام بشه. و در نهایت، با چیدمان نهایی و تمیزکاری، بازسازی رو به پایان برسونین. در آشوب و تعدد ناهمگون اطلاعات دیداری در سیمای شهرها، طراح استفاده از تک متریال آجر را (در پوسته بیرونی) برگزیده است و به منظور جلوگیری از اغتشاش نما متریال پوسته دوم تیره در نظر گرفته شده است.

طراحی دکوراسیون اداری

لازم به ذکر است که هر گونه استفاده غیرمجاز از اطلاعات وب سایت، به صورت مستقیم یا غیر مستقیم، بدون اخذ مجوز از مدیریت سایت، پیگرد قانونی دارد. طرح بازسازی ساختمان ارائه شده در سازین متناسب با بودجه شما خواهد بود. اما باید بدانید که مالک آن ساختمان اداری به زودی باید مبلغ زیادی را بابت جریمه به شهرداری بپردازد.

هزینه نمای ساختمان اداری

ساختمان به عنوان یک عنصر واحد شهر تأثیری اجتناب ناپذیر بر محیط شهری آن دارد. در طول فرآیند طراحی، در نظر گرفتن این اثر متقابل برای ایجاد یک رابطه برد-برد بین ساختمان و شهر بسیار مهم است. رویکرد ما به هر یک از پروژه هایمان به نوعی با این معیار مطابقت داشته است. در پروژه کهن سرام، ماموریت ما ایجاد حداقل مزاحمت رسمی برای شهر بود.

طراحی داخلی ساختمان اداری مدرن سفیران

منظور از یکپارچگی وجود هماهنگی میان اجزای فضای اداری در طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان اداری مدرن است. نحوه ی چیدمان عناصر، جنس عناصر، استفاده از رنگ‌ها و نورپردازی از جمله مواردی است که می‌تواند به حفظ این یکپارچگی در محیط ادارت کمک کند. از طراحی پلان ساختمان اداری گرفته تا اجرای آن و شروع کار ساخت و ساز، همیشه نکاتی وجود دارد که باید در هر مرحله به آن ها توجه شود. اصول معماری ساختمان اداری استانداردهایی را معرفی می کند که رعایت آن ها می تواند به کاربردی تر شدن یک ساختمان اداری کمک کند و تا حد زیادی نیاز کارکنان و شرکت های مختلفی که ممکن است در آن مشغول به کار شوند را برطرف کند. سالن ورزش و فضای آزاد برای استراحت کارمندان یکی از اصول معماری ساختمان اداری، توجه به نیازهای کارمندان است. اغلب شرکت های بزرگ فضایی را خارج از محیط کاری برای استراحت کارمندانشان در نظر می گیرند، این می تواند یک کافه در حیاط باشد یا یک روف گاردن با نمایی از شهر.