معماری Jenny Peysin خانه ای در ساوتهمپتون را با یک آلاچیق شیشه ای ایجاد می کند


معماری Jenny Peysin یک خانه در Hamptons را با یک پاکت بتونی ریخته شده در محل و یک فضای نشیمن لعاب تکمیل کرده است.

این خانه 8300 فوت مربعی (770 متر مربع) که در سال 2019 در انتهای شرقی لانگ آیلند، نیویورک تکمیل شد، دارای یک توده تخته‌ای با پنجره‌های سوراخ‌دار، مواد طبیعی و فضاهای پر از نور است.

خانه همپتونز توسط Jenny Peysin Architecture
یک میله بتنی ریخته شده در محل، فضای نشیمن لعابدار را زمین می کند

میله بتنی – که شامل فضاهای گردش و خواب است – بود معماری جنی پیسین برای اولین بار با بتن ریخته گری شده در محل به ،وان یک نمای تمام شده و مصالح سازه ای کار می کنم.

جنی پیسین، بنیانگذار استودیوی همنام خود، می گوید: «،اصری مانند لنگر برای اتصالات ساختاری، فرورفتگی برای قاب پنجره ها و عایق ها و چیدمان های پشتی، برای نام بردن از چند مورد، همه باید قبل از ریختن مورد بررسی قرار می گرفتند و هماهنگ می شدند.

اتاق خواب خانه همپتونز توسط Jenny Peysin Architecture
نوار شامل فضاهای خواب است

پیسین بر جزئیات طرح با سندب،ت قالب برای بیرون کشیدن دانه های چوب در بتن و تراش دادن تریم پنجره تاکید کرد.

در همین حال، سنگینی نوار با فضای نشیمن لعاب از کف تا سقف که به حیاط خلوت بیرون زده و شامل آشپزخانه و اتاق نشیمن است، متعادل می شود.

آشپزخانه در خانه همپتونز توسط Jenny Peysin Architecture
آشپزخانه و فضاهای نشیمن در «مکعب» دیده می‌شوند

پیسین گفت: «حجم ناحیه مش، – یا چیزی که با پیشرفت طراحی به آن «مکعب» می گوییم – یک فضای باز رفیع است که از سه طرف با شیشه های تمام قد قابل اجرا محصور شده است.

او ادامه داد: “این امکان حدا،ر اتصال بین آشپزخانه، اتاق نشیمن و غذاخوری و همچنین ارتباط مستقیم با فضاهای تفریحی در فضای باز را فراهم کرد.”

صفحه سقف دو طبقه در خانه همپتونز
یک صفحه سقف دو طبقه بالای مکعب شناور است

یک صفحه سقف دو طبقه شناور روی مکعب قرار گرفته و تیرهای پوشاننده ساختاری را از لبه به عقب می کشد.

شن محلی به ،وان با،ت برای سقف مکعب عمل می کند.

شومینه در ،صر زندگی شیشه ای
فضای نشیمن دارای یک شومینه بزرگ است

استودیو از رویکرد “کمتر، بیشتر است” برای فضای داخلی استفاده کرد تا مجموعه هنری گسترده صاحب خانه را به نمایش بگذارد، اما با احساسی دست ساز که بیانگر نحوه ایجاد اجزا است.

بلوط سفید اروپایی با تخته پهن و برش شکاف، سقف فضای نشیمن و کف اتاق‌های خواب را که پشت درهای بلوط سفید بسیار بلند پنهان شده‌اند، گرم می‌کند.

خانه همپتونز
خانه دارای یک است، با دوش در فضای باز است

جزئیات رنگارنگ در مقابل رنگ‌های خنثی خانه ظاهر می‌شود، مانند گوشه‌های صورتی که به دیوارها بریده شده و با دست ساخته شده‌اند. بیسازا کاشی های سیم، با تنوع رنگی ظریف در حمام.

فضاها با نورگیرهایی بر روی فضاهای روشویی و راه پله مرکزی – که در داخل آن آویزان است، دید ،نان را به سمت بالا هدایت می کند. بوچی لوستر توسط براکت های سفارشی آویزان شده است.

این استودیو همچنین یک است، با پوشش خودکار نیمه‌شفاف طراحی کرد که روی آب می‌کشد تا جلوه‌ای موج‌دار ایجاد کند و یک است، خانه با دوش در فضای باز که از تخته‌های چوب ساج برای پوشاندن لوله‌کشی استفاده می‌کند.

در زیر خانه، نور به یک حیاط زیرزمینی با یک پله بتنی ظریف می ریزد که فضای بیرون را به یک اتاق رسانه ای زیرزمین متصل می کند.

حیاط زیرزمینی در خانه همپتون
نور به حیاط زیرزمینی می ریزد

این استودیو مستقر در بروکلین توسط معمار اوکراینی-آمریکایی جنی پیسین در سال 2016 تأسیس شد. او اخیراً تیم خود را در یک سفر داوطلبانه در یک نقطه ترانزیت بحر، در مرز لهستان و اوکراین برای پناهندگ، که از جنگ در اوکراین درخواست پناهندگی می کنند، رهبری کرد.

پیسین قبل از شروع تمرین خود، با Blaze Makoid Architecture کار می کرد که یک خلوتگاه پوشیده از سرو در نزدیکی ساوتهمپتون طراحی کرد.

عکاسی توسط آدام ماکیا.


اعتبار پروژه:

معماری: معماری جنی پیسین
پیمانکار عمومی: Sciame Homes و Reinhardt O’brien Construction
سازه، MEP و مهندسی عمران: مهندسین مشاور JR Holzmacher
نورپردازی: شاین طراحی + توزیع
محیطی: گروه فناوری ساختمان نیویورک
A/V: Audio Interiors Inc
چشم انداز: بایبری
فضای داخلی: کیارا زاواتیرو، سلف‌هابیتات
آشپزخانه: تیم 7


منبع: https://www.dezeen.com/2022/12/19/jenny-peysin-architecture-southampton-getaway-gl،-cube/