معماران والنتینو آسیاب مالتی را به خانه خانوادگی تبدیل می کند


معماران والنتینو مجموعه‌ای از ساختمان‌های میراث فرهنگی در روستای آتارد، مالت را به یک خانه خانوادگی به نام خانه میل تبدیل کرده است.

این استودیو اتاق خواب های طبقه اول را به هر یک از سه ساختمان سنگی ناهموار، که قدمت آن ها به قرن شانزدهم بازمی گردد، اضافه کرد که یک حیاط مرکزی را احاطه کرده اند.

خانه سنگی در مالت با راهروی لعابدار
معماران والنتینو خانه آسیاب را در مالت ایجاد کرده است

معماران والنتینو با هدف متحد ، ساختمان‌های آسیاب سابق با افزودن یک پیاده‌روی کاملاً معاصر مشرف به حیاط که ساختارهای موجود را به هم پیوند می‌دهد.

این استودیو گفت: «با معرفی انسجام جدید بین ساختمان‌ها برای ایجاد یک خانه خانوادگی، طرح‌ها یک حیاط بیرونی را به ،وان یک عامل اتصال قرار می‌دهند و به فضاهای متفاوت اجازه می‌دهند که هر کدام با کانون آفتاب‌گرفته خانه ارتباط برقرار کنند». “یک راهرو لعابدار این ارتباط را ایجاد می کند و به ،وان یک گذرگاه اتصال بین سه جلد عمل می کند.”

پیاده‌روی شیشه‌ای در خانه میل توسط معماران والنتینو
دارای یک راهروی شیشه‌ای مشرف به حیاط است

یک راهرو ورودی که توسط طاق‌های سنگی قاب شده است به داخل خانه منتهی می‌شود و به حیاط باز می‌شود که در آن ،مت نشیمن و است، شنا مشرف به اتاق نشیمن و آشپزخانه در شرق و یک اتاق غذاخوری جداگانه در شمال است.

در داخل فضاهای طبقه همکف، ،مت پایینی دیوار با صفحات سفید رنگ آمیزی شده است تا سطح تمیزی برای اتصالات فراهم شود، در حالی که در بالای سنگ‌کاری ناهموار، نمایان شده و به رنگ سفید نیز رنگ آمیزی شده است.

“[The ground level] این استودیو توضیح داد که با درجه‌های دید بازی می‌کند – کابینت‌های بلند لبه‌های فضای آن را نشان می‌دهند، شبیه تخته‌سنگ‌های مینیمالیستی که گاهی اوقات به‌،وان ورودی اتاق‌های مماس تبدیل می‌شوند.”

راهروی قوسی خانه در مالت
یک راهرو ورودی که با طاق های سنگی قاب شده است به خانه منتهی می شود

یک راه پله بتنی روبروی ورودی به طبقه اول منتهی می شود، جایی که پوشش بسیار تیره تری از بتن ا،پوز، گچ و چوب برای تکمیل اتاق خواب ها و سنگ مرمر سفید در حمام ها استفاده شده است.

اتاق‌خواب‌های خصوصی‌تر با راهروی روشن و لعاب به هم متصل می‌شوند، که هم فضای داخلی خانه را تا حیاط مرکزی باز می‌کند و هم «نویی را به محیط اطراف اعلام می‌کند» و ظاهر آن در طول روز تغییر می‌کند.

بخو،د: AP Valletta با نمای سنگی “بافته شده” به The Coach House در مالت افزوده است “در صبح، سنگ زرد حیاط و مناظر روستای اطراف را منع، می کند و به صورت نواری دراز ظاهر می شود که در یک تقاطع آرنج می خورد.” گفت تمرین

این تمرین می‌گوید: «صبح، سنگ زرد حیاط و دیدنی‌های روستای اطراف را منع، می‌کند و به صورت نواری دراز ظاهر می‌شود که در یک نقطه اتصال آرنج می‌زند.»

وی ادامه داد: «در شب، راهروی لعاب‌دار آن به صورت داخلی روشن می‌شود و فضای است، زیر را روشن می‌کند و حرکات ،نان آن را هنگام سفر از یک اتاق خواب به اتاق دیگر آشکار می‌کند.

اتاق خواب در خانه میل در مالت
برای تکمیل اتاق خواب ها از گچ و چوب استفاده شده است

شرکت معمار والنتینو در سال 2015 در والتا پایتخت مالت تاسیس شد. پروژه های قبلی این استودیو شامل تبدیل خانه و آتلیه یک نقاش پس از جنگ به محل س،ت معاصر نوه اش، همچنین در روستای عطارد است.

عکاسی توسط رامون پورتلی.


اعتبار پروژه:

معمار: معماران والنتینو
طراحی سازه: ایوان مسقط هلاک شد


منبع: https://www.dezeen.com/2022/12/29/valentino-architects-the-mill-،use-malta/