سالن در طبقه بالا با رویکرد طراحی “DIY” در Public Records افتتاح می شود


شین دیویس و فرانسیس هریس، بنیانگذاران Public Records، یک بار و سالن استراحت را در طبقه بالایی سالن خلاقیت چند منظوره خود در بروکلین اضافه کرده اند.

طبقه بالا آ،ین اضافه شده به پرونده های عمومیکه در سال 2019 توسط نوازنده هریس و مشاور خلاق دیویس افتتاح شد که هم طراحی فضاهای اصلی و هم سالن جدید را رهبری ،د.

نوار مرمر تیره و صندلی
سالن در طبقه بالا در Public Records توسط نوار مرمری تیره و کف مشکی براق لنگر انداخته است.

این برنامه افزودنی به انواع مناطق برنامه ریزی شده در ساختمان آجری صنعتی می پیوندد، از جمله یک کافه و فروشگاه ضبط، یک بار و رستوران مبتنی بر گیاهان، یک باغ در فضای باز و یک اتاق صدا برای اجراهای زنده.

برای Upstairs، دیویس با DSLV Studio در فضای داخلی، آروپ برای آ،تیک، و گروهی از سازندگان برای بازسازی فضای سطح بالایی – زم، که توسط Retrofret Vintage Guitars اشغال شده بود.

صندلی جلوی کابینت بلند،ای بزرگ
یک “رویکرد DIY” برای طراحی فضا در نظر گرفته شد که در آن چندین همکار مشارکت داشتند

دیوید می‌گوید: «ما احساس می‌کردیم که مردم برای فضایی ارزش قائل می‌شوند که ارتباط صمیمانه‌تری نسبت به فضاهای دیگر ما ایجاد می‌کند. سپس این چارچوب فرصت‌هایی را برای بررسی ایده‌های ما و به نمایش گذاشتن ایده‌های همکارانمان در مقیاس‌های مختلف فراهم می‌کند، خواه یک سیستم صوتی، یک صندلی، یک مجموعه رویداد یا یک کوکتل باشد.»

اتاق با یک نوار مرمری تیره و طرح دار لنگر انداخته است که همراه با کف سیاه براق، دیوارها و مبلمان عمدتاً سفید را در تضاد قرار داده است.

کابینت بلندگو با ساب ووفر
توجه ویژه ای به کیفیت صدا در فضا شده است که شامل بلند،ای ساب ووفر بزرگ OJAS می شود

توجه ویژه‌ای به کیفیت صدا در این فضا شده است، جایی که دیوارها به بیرون ، شده و مواج هستند تا موسیقی را از بلند،ای بزرگ ساب ووفر در اطراف اتاق پخش کنند.

این ها توسط دوون ترنبول در کابینت ها قرار می گیرند JOAS و در مقابل دیوار پشتی قرار گرفته است، با هر دو طرف کابینت ها دارای مجموعه متنوعی از تج،ات از جمله پخش کننده نوار به حلقه.

،مت نشیمن با ضیافت چرم ،
مبلمان سفارشی شامل صندلی PR Lounge است که توسط سازنده محلی جو کاول طراحی شده است

کاربران می‌توانند از میان مجموعه‌ای از ضبط‌ها و سی‌دی‌های موجود برای پخش در مجالس، رویدادها و مهم،‌ها انتخاب کنند.

هریس گفت: “گوش دادن عمدی در یک سیستم صوتی که شیوه های تولید در فضای موسیقی را به نمایش می گذارد، امکان درک عمیق و درک اهمیت فرهنگی نوازندگان و تهیه کنندگان را فراهم می کند که بخشی جدایی ناپذیر از نحوه شکل دادن به درک ما از جهان هستند.” .

بسته بندی اتاق شامل ضیافت های چرم ،، همراه با میزهای شیشه ای مدور، و چهارپایه های سرامیکی و فومی مشکی است که به سفارش هنرمند ،ن زوریخ است. کریستین اندرسون که یادآور سطل های رنگ استفاده شده است.

همچنین صندلی سالن PR سفارشی که با سازنده محلی طراحی شده است در فضا پراکنده است جو کاول و ساخته شده از تخته سه لا و فولاد با نازک کاری نمایان.

فضای استراحت با گیاهان در پیش زمینه
کانال کشی و خدماتی که در سرتاسر ساختمان صنعتی قدیمی یافت می شود نیز در طبقه بالا وجود دارد

کانال‌های در معرض دید و سرویس‌هایی که در سرتاسر ساختمان یافت می‌شوند نیز در طبقه بالا وجود دارند، که همان «رویکرد DIY» را که در تمام فضاهای عمومی رکوردها دنبال می‌شود، ادامه می‌دهد.

بروکلین پای، برای مکان‌هایی ندارد که به‌،وان مرکز اجتماعی، فضای کاری و مکان‌های زندگی شبانه برای جمعیت خلاق پررونق آن عمل می‌کنند.

چهارپایه مشکی گرد با میز کناری شیشه ای
چهارپایه های سرامیکی و فوم مشکی توسط هنرمند کریستین اندرسون یادآور سطل های رنگ استفاده شده است.

از جمله مرکز هنرهای نمایشی فروشگاه مرکوری در دامبو و 77 استودیو هنرمندان واشنگتن در حیاط نیروی دریایی.

در جای دیگر شهر نیویورک، فضای همکاری خلاق Neue،use اخیراً مناطق مهمان نوازی خود را به روز کرده است.

عکاسی توسط گاندر بیمار.


منبع: https://www.dezeen.com/2022/12/31/upstairs-lounge-public-records-gow،-brooklyn/