ده خانه با اتاق نشیمن دنج که دارای شومینه های معلق هستند


شومینه های معلق که به ،وان مرکز اتاق نشیمن معاصر اما دنج مورد استفاده قرار می گیرند، تمرکز این لوک بوک است که ،یبی از اقامتگاه های روستایی و خانه های شهری را شامل می شود.

شومینه‌های معلق که به‌،وان معلق یا شناور نیز توصیف می‌شوند، اجاق‌ها و مشعل‌های چوبی هستند که روی سقف نصب می‌شوند و از زیر پشتیب، نمی‌شوند.

آنها یک انتخاب محبوب برای معماران و طراحان داخلی در ،مت های استراحت هستند، زیرا می توانند به یک فضا گرما اضافه کنند و فضای سقف استفاده نشده را به فرصتی برای یک نقطه کانونی تبدیل کنند.

همانطور که در این گردآپ نشان داده شد، آنها به اشکال مختلف می آیند، اما با رنگ مشکی پررنگ که برای خانه های مختلف من، است، محبوبیت بیشتری دارند.

این جدیدترین نسخه از مجموعه لوک‌بوک‌های ما است که از آرشیو Dezeen الهام می‌گیرد. برای الهام بیشتر، نگاه کنید به لوک‌بوک‌های قبلی که شامل فضای داخلی کلبه، انبارهای تغییر یافته و فضای داخلی باهاوس است.


شومینه معلق داخل Hygge Studio توسط Melina Romano
ع، توسط دنیلسون ماچادو از MCA Estúdio است

Hygge Studio، برزیل، توسط ملینا رومانو

ملینا رومانو، طراح برزیلی، یک شومینه سیاه رنگ را در سالن استراحت این آپارتمان سائوپائولو، که او با “جذابیت روستایی” طراحی کرده بود، آویزان کرد.

این سازه با افتخار در برابر محیط لمسی خود ایستاده است، که شامل دیوارهای آجری ،مایی و صفحه نمایش تزئینی کوبوگو، و همچنین یک صندلی چوبی مجسمه‌سازی، فرش بافته شده و مبل است.

درباره Hygge Studio بیشتر بد،د ›


فضای داخلی Ca l'Amo اثر ماریا کاستلو
ع، از ماریا کاستلو است

Ca l’Amo، اسپ،ا، اثر ماریا کاستلو

در قلب اتاق نشیمن Ca l’Amo در جزیره اسپ،ایی ایبیزا یک مشعل چوبی چرخان قرار دارد که در اطراف آن صندلی های چوبی و چرمی تاشو چیده شده است.

پرداخت مجسمه‌ای شومینه مشکی، ساختار سبک وزن و هندسی خانه را در کنار هم قرار می‌دهد، که از الوارهای چند لایه ساخته شده است که در داخل آن قرار گرفته است.

درباره Ca l’Amo بیشتر بد،د ›


شومینه معلق در خانه واراتوجو در پرتغال
ع، از ریچارد جان سیمور است

خانه واراتوجو، پرتغال، توسط آتلیه دیتا

فضای داخلی شیک خانه Varatojo در لیسبون یک پس‌زمینه ایده‌آل را برای این اجاق گاز شناور تشکیل می‌دهد که آتلیه دیتا آن را در فضای باز و نشیمن و آشپزخانه گنجانده است.

در حالی که به ،وان یک قطعه مرکزی برای جمع شدن عمل می کند، طراحی و قرارگیری آن تضمین می کند که از نماهای دره که از طریق پنجره های اطراف قاب شده اند، کم نمی کند.

درباره خانه واراتوجو بیشتر بد،د ›


اتاق نشیمن کلبه Marramarra توسط معماران Leopold Ban،i
ع، توسط روری گاردینر است

کلبه مارامارا، استرالیا، توسط معماران لئوپولد بانچینی

خانه‌ای نامحسوس کلبه‌مانند مشرف به نهری در نیو ساوت و، به‌طور غیرمنتظره‌ای به فضای داخلی رفیع و پوشیده از چوب با شومینه‌ای بلند شناور باز می‌شود.

دودکش ف،ی که توسط نشیمن‌گاه‌های طبقه‌بندی احاطه شده است، به‌،وان بخش مرکزی فضای نشیمن عمل می‌کند و با پنجره‌ای رو به شمال به‌نظر صنعتی که با بالابرها و وزنه‌ها باز می‌شود، تکمیل می‌شود.

درباره کلبه Marramarra بیشتر بد،د ›


Lounge of Valley House اثر دیوید گوئرا
ع، توسط Jomar Bragança است

خانه دره دوم، برزیل، اثر دیوید گوئرا

معمار دیوید گوئرا از یک شومینه معلق استفاده کرد تا به طور ماهرانه ،مت های نشستن و غذاخوری را در اتاق نشیمن روباز Valley House II در ج، شرقی برزیل مشخص کند.

عمودی بودن شومینه از ستون‌های ساختاری نقطه‌گذاری شده در سراسر اتاق و همچنین ستون‌های ایوان مجاور که با درهای شیشه‌ای کشویی قابل دسترسی است، تقلید می‌کند.

درباره Valley House II بیشتر بد،د ›


،مت نشیمن غرق‌شده با شومینه معلق در خانه تاورز رود بای وود مارش
ع، توسط پیتر بنتس است

تاورز رود خانه، استرالیا، توسط وود مارش

این شومینه همراهی ایده‌آل برای گودال گفتگوی راحت در تاورز رود هاوس است که استودیوی استرالیایی Wood Marsh در حومه توراک ملبورن ایجاد کرده است.

دودکش م،وطی شکل آن بر روی یک آتشدان دایره ای و درشت قرار دارد که با فرم های منحنی چیدمان یکپارچهسازی با سیستمعامل که شامل یک پایه بتنی، فرش چند رنگی و مبل نیز می شود، تکمیل می شود.

درباره خانه برج ها بیشتر بد،د ›


فضای داخلی خانه شل توسط ARTechnic
ع، توسط Nacasa & Partners Inc

شل، ژاپن، توسط ARTechnic

در این خانه تعطیلات در Karuizawa، ARTechnic یک محل نشیمن دنج و پیچ در پیچ را پنهان کرده است که در اطراف یک شومینه شناور قرار دارد.

منحنی‌های اتاق و مشعل چوبی مجسمه‌سازی، فرم خانه را تکمیل می‌کنند که به درستی S، نام دارد و از دو لوله با بخش‌های بیضی شکل ساخته شده از بتن تشکیل شده است.

درباره شل › بیشتر بد،د


اتاق نشیمن با شومینه معلق در Cork House توسط Inês Brandão Arquitectura
ع، از تیاگو کازانووا است

خانه چوب پنبه، پرتغال، اثر Inês Brandão Arquitectura

Inês Brandão Arquitectura فضای باز، نشیمن، غذاخوری و آشپزخانه خانه کورک در پرتغال را در اطراف یک شومینه معلق چیده است.

پوشش مشکی مشعل با اثاثیه ای از جمله میز مجسمه ای Maisons du Monde و مبل خا،تری تیره منع، می شود، اما در مقابل دیوارهای سفید و درهای کشویی که اطراف آن را احاطه کرده اند خودنمایی می کند.

درباره Cork House بیشتر بد،د ›


فضای داخلی ویلا K توسط معماران Mer
ع، توسط Tiia Etala است

ویلا K، فنلاند، توسط معماران Mer و Etala Palomeras Architects

این چوب مشعل بین اتاق نشیمن و غذاخوری این خانه فنلاندی که بر روی تخته سنگی در جنگلی در نزدیکی هلسینکی قرار دارد، آویزان است.

این کمک می کند تا گرما و حس آرامش را به خانه بیاورد و در عین حال با زیبایی مینیمالیستی اش از ،اصر بتنی پیش ریخته شده و اثاثیه تک رنگ مرتبط است.

درباره ویلا K بیشتر بد،د


فضای داخلی کابین Geilo، نروژ توسط Lund Hagem
ع، از مارک گودوین است

Geilo Cabin، نروژ، توسط Lund Hagem

استودیوی محلی Lund Hagem در سالن استراحت یک کابین تعطیلات چوبی سیاه‌شده در نروژ، یک شومینه را از سقف شیب‌دار خود آویزان کرد تا یک نقطه کانونی قابل توجه ایجاد کند.

رنگ‌های مشکی پررنگ آن با کف‌های بتنی مشکی و پوشش‌های بلوط تیره، همگی در کنار هم کار می‌کنند تا احساسی صمیمی و امن را برای سرنشینان فراهم کنند.

درباره کابین Geilo بیشتر بد،د ›

این جدیدترین نسخه از سری lookbookهای ما است که از آرشیو Dezeen الهام می گیرد. برای الهام بیشتر، نگاه کنید به لوک‌بوک‌های قبلی که شامل فضای داخلی کلبه، انبارهای تغییر یافته و فضای داخلی باهاوس است.


منبع: https://www.dezeen.com/2022/11/26/suspended-fireplaces-lounge-areas-lookbooks/