این هفته Snøhetta ساختمان AT&T فیلیپ جانسون را بازسازی کرد


این هفته در Dezeen، استودیوی معماری Snøhetta از بازسازی «جراحی» خود از آسمان‌،اش پست مدرن 550 مدیسون در نیویورک، که قبلاً به ،وان ساختمان AT&T شناخته می‌شد، رونمایی کرد.

استودیو نروژی با باز، برخی از نماها، افزودن یک باغ عمومی و بهبود سیستم های تهویه و ارتفاع آن، آسمان ،اش 197 متری طراحی شده توسط فیلیپ جانسون را از یک ساختمان تک نفره به یک ساختمان چند نفره تبدیل کرد.

Snøhetta در ابتدا در سال 2017 یک طرح تحول دقیق تر برای ساختمان طراحی کرده بود، اما این توسط ،ت شهر رد شد. نسخه نهایی مداخلات را به نمای ساختمان کاهش می دهد و تنها بخش کوچکی از سنگ اصلی برداشته می شود.

آسمان ،اش بزرگ Telus Sky آلبرتا
برج آسمان تلوس از پایه خود به صورت مورب می پیچد

در دیگر اخبار معماری، استودیوی دانمارکی BIG ع، هایی از برج آسمان Telus خود در کلگری، کانادا منتشر کرد که آن را دارای “شبه ،نه” توصیف می کند. آسمان‌،اش پرپیچ و خم شامل برنامه‌های اداری و مس، است که از طراحی آن خبر می‌دهد.

در همین حال، استودیو د،ل لیبسکیند از طرح خود برای گسترش معاصر برج نمادین Boerentoren در آنتورپ، بلژیک، که مانند یک تاج بر فراز بلندمرتبه قرار خواهد گرفت، رونمایی کرد.

برج یادبود جام جه، قطر در هفته
ویک یک برج مفهومی ساخته شده از بتن طراحی کرده است

با شروع جام جه، در قطر، استودیوی معماری Week یک یادبود مفهومی برای تجسم تعداد مرگ های گزارش شده مرتبط با جام جه، فوتبال 2022 طراحی کرد. این برج از بلوک های سیم، ساخته می شود و در صورت ساخت به ارتفاع 4.4 کیلومتر می رسد.

هر بلوک برای نمایندگی یکی از کارگران مهاجر طراحی شده بود که بنا بر گزارش‌ها از سال 2010 در قطر جان باختند – سالی که این کشور حق میزب، جام جه، را به دست آورد.

مجموعه پیراهن فوتبال گلیسیمو
دندان های مرغ برای حمایت از کارگران مهاجر جام جه، کیت های فوتبال ایجاد ،د

ما همچنین نگاهی به کیت های فوتبال طراحی شده برای کمپین فیفا: زمان جبران خسارت کارگران مهاجر در قطر توسط عفو بین الملل انداختیم که توسط 13 خلاق از کشورهای شرکت کننده در جام جه، ساخته شده است.

این طرح های رنگارنگ که توسط آژانس خلاق Hen’s Teeth منتشر شده است، با هدف تشویق قطر و فیفا به پرداخت غرامت به کارگر، که در جریان ساخت جام جه، از کار آزاری رنج برده اند، است.

غرفه سرپانتین 2023 اثر لینا قوتمه
پاویون سرپتین 2023 توسط معمار لینا قوتمه طراحی خواهد شد

معمار Lina G،tmeh به ،وان طراح پاویون Serpentine 2023 در لندن معرفی شد که دارای سقفی با شیرو، هایی است که از مرکز آن تابش می کند.

آلاچیق چوبی که میز À نام دارد دارای دیوارهای شفافی است که فضایی با میز کم ارتفاع را احاطه کرده است. قطمه گفت: در زمان های متحول امروزی، این غرفه یک فضای جشن را ارائه می دهد.

پرتره راف سیمونز
راف سایمونز پس از نزدیک به سه دهه در حال بستن لیبل خود است

دو طراح بزرگ مد این هفته تغییراتی در حرفه خود ایجاد ،د و راف سیمونز تعطیلی برند همنام خود را پس از یک “سفر 27 ساله خارق العاده” اعلام کرد. این طراح همچنان مدیر خلاق خانه مد ایتالیایی پرادا خواهد بود.

چند روز بعد، الساندرو میکله پس از هفت سال حضور در گوچی از سمت مدیر خلاقیت گوچی کنار رفت. کرینگ، برند مادر گوچی، گفت که میکله “نقش اساسی” در جعل هویت خانه مد ایتالیایی ایفا کرد.

تصویر بیرونی بلوک مسکن چوبی
Johan Sundberg Arkitektur بلوک های مس، “در دسترس و در عین حال استثنایی” را در سوئد طراحی کرد

پروژه‌های محبوب این هفته شامل بلوک‌های مس، «در دسترس و در عین حال استثنایی» در سوئد توسط Johan Sundberg Arkitektur، کابین هرمیتاژ مشرف به کوه‌های ایتالیا و یک خانه نوسازی‌شده مدرنیستی در یونان بود.

جدیدترین لوک بوک ما فضای داخلی کلبه های آرام را به نمایش گذاشته است.

این هفته در Dezeen

این هفته در Dezeen جمع بندی منظم اخبار برتر هفته است. در خبرنامه های ما مش، شوید تا مطمئن شوید چیزی را از دست ندهید.


منبع: https://www.dezeen.com/2022/11/26/snohetta-renovated-philip-johnsons-att-building/