Dezeen Agenda شامل برنامه های فاستر + شرکا برای فرودگاه عربستان سعودی است


را آ،ین نسخه از خبرنامه هفتگی Dezeen Agenda برنامه های Foster + Partners برای طراحی فرودگاه بین المللی ملک سلمان در ،ستان سعودی را نشان می دهد. اکنون در Dezeen Agenda مش، شوید!

Foster + Partners اعلام کرده است که در حال طراحی یک فرودگاه شش باند در ریاض است که از انرژی های تجدیدپذیر تامین می شود و “ابتکارات سبز پیشرفته” را در طراحی خود گنجانده است.

فرودگاه بین‌المللی ملک سلمان سومین فرودگاهی است که Foster + Partners در ،ستان سعودی طراحی می‌کند
فرودگاه بین‌المللی ملک سلمان سومین فرودگاهی است که Foster + Partners در ،ستان سعودی طراحی می‌کند

این استودیو معماری همچنین ۱۲ کیلومتر مربع امکانات مس، و تفریحی، فروشگاه‌های ،ده‌فروشی و امکانات پشتیب، برای فرودگاه ایجاد خواهد کرد که سومین فرودگاهی است که در کشور طراحی می‌کند.

پیش بینی می شود تا سال 2030، فرودگاه بین المللی ملک سلمان بالغ بر 120 میلیون مسافر را در خود جای دهد و آن را به یکی از بزرگترین فرودگاه های جهان تبدیل کند.

جاناتان گی، بنیانگذار Factory Fifteen در سن 36 سالگی درگذشت
جاناتان گی، طراح تری، المپیک توکیو در سن 36 سالگی درگذشت.

خبرهای دیگر در آ،ین خبرنامه شامل اعلام مرگ جاناتان گی،، بنیانگذار فاکتور پانزده در سن 36 سالگی، نگر، در مورد ردپای کربن موزه هرتزوگ و دی مورون در قرن بیستم و گسترش کامل گا،ی هنری نیو ساوت و، توسط SANAA است. سیدنی، استرالیا.

این تقویم

Dezeen Agenda یک خبرنامه تنظیم شده است که هر سه شنبه حاوی مهمترین اخبار مهم از Dezeen است. آ،ین نسخه Dezeen Agenda را بخو،د یا اینجا مش، شوید

همچنین می‌تو،د در Dezeen Debate که هر پنج‌شنبه ارسال می‌شود و حاوی مجموعه‌ای از نکات برجسته هفته است، و همچنین Dezeen Daily، بولتن روزانه ما که شامل هر داست، است که در 24 ساعت قبل در Dezeen منتشر شده است، مش، شوید.


منبع: https://www.dezeen.com/2022/12/06/foster-partners-saudi-arabia-airport-plans-agenda-newsletter/