معماران اوزا سابت در بالای خانه همپتون با سقف های هرمی شکل قرار گرفته اند


زوناهای سرو و سقف های هرمی شکل نامتقارن نمای بیرونی لیلا لین را تشکیل می دهند، خانه ای چند جلدی توسط استودیوی نیویورکی Oza Sabbeth Architects.

این پروژه در زمینی سرسبز و به سبک حومه ای در شرق همپتون، لانگ آیلند واقع شده است. این برای زوجی بدون فرزند طراحی شده است که می‌خواهند خانه‌ای با اتصال قوی داخلی و خارجی و فضای زیادی برای سرگرمی داشته باشند.

خانه ای در همپتون ها با سقف های هرمی شکل
معماران اوزا سابث با سقف‌های هرمی شکل لیلا لین را بالای سر بردند

استودیوی محلی گفت: “آنها می خواستند به راحتی میزبان یک مهم، شلوغ باشند و احساس کنند که فقط با دو نفر آنها به اندازه کافی پر است.” معماران اوزا سابث.

این ملک بین خانه های همسایه قرار گرفته بود و از نظر چشم انداز کمی ارائه می شد.

خانه لیلا لین در همپتونز توسط معماران اوزا سابث
مجموعه ای از حجم ها در اطراف فضاهای بیرونی چیده شده اند

معماران به جای طراحی خانه‌ای که عرض زمین را در بر می‌گیرد و یک حیاط خلوت بزرگ را تشکیل می‌دهد، تصمیم گرفتند خانه‌ای خطی‌تر ایجاد کنند که بیشترین استفاده را از ملک داشته باشد.

این خانه شامل چندین حجم است که در اطراف مجموعه ای از فضاهای بیرونی قرار گرفته اند، از جمله یک پاسیو مرکزی پوشیده از آلاچیق و یک است، شنا مجاور.

است، شنای مستطیل در خانه ای در همپتونز
اینها شامل یک است، شنا و یک پاسیو سرپوشیده است

این احجام با سقف‌های هرمی شکل نامتقارن پوشیده شده‌اند و توسط «کوچه‌هایی» به هم متصل شده‌اند که به احساس فشردگی و انبساط کمک می‌کنند.

دیوارها و سقف های بیرونی با زونا سرو پیچیده شده اند.

نمای داخلی نشیمن خانه با روکش زونا سرو
دیوارها و سقف های بیرونی با زونا سرو پیچیده شده اند

استودیو گفت: «پس از عبور از چندین گزینه سایدینگ، آنها زونا را انتخاب ،د و یک لایه اضافی را اضافه ،د که در امتداد درز از دیوار بیرونی تا سقف اجرا می‌شود – و جزئیات آن محل اتصال را به گونه‌ای ایجاد می‌کند که احساس فرم‌های یکپارچه و یکپارچه را ایجاد کند».

در داخل خانه 3000 فوت مربعی (279 متر مربع)، چیدمان شفاف و روان به نظر می رسد.

شومینه در خانه همپتونز توسط معماران اوزا سابث
پایان های خاکی احساس آرامش را ایجاد می کنند

یک حجم مرکزی شامل یک آشپزخانه با مفهوم باز، ناهار خوری و اتاق نشیمن است. در مجاورت آن منطقه، سوئیت اتاق خواب اصلی قرار دارد.

یک راهرو شیشه‌ای به یک بال خصوصی متصل می‌شود که در آن سه اتاق خواب وجود دارد که هر کدام دارای حمام مخصوص به خود هستند. جلد سوم شامل یک گاراژ است.

دوش مینیمالیستی در خانه لیلا لین
هر اتاق خواب شامل حمام مینیمالیستی خود است

روکش های خاکی، سقف های بلند و لعاب زیاد به ایجاد احساس آرامش کمک می کند.

این استودیو گفت: “فضای داخلی مدرنیست و ساده است، با نماهای بلند و خطی ایجاد شده توسط آن اتصالات بین حجم ها مشخص شده و با وسعت بزرگ پنجره روشن شده است.”

مناطق خاصی با در نظر گرفتن انعطاف‌پذیری طراحی شده‌اند. به ،وان مثال، آشپزخانه – که با همکاری Henrybuilt مستقر در سیاتل ایجاد شده است – برای استفاده از طیف وسیعی از کاربردها، از میزب، مهم، های کوکتل گرفته تا تهیه شام ​​صمیمی برای دو نفر طراحی شده است.

فضاهای بیرونی به ،وان یک عامل متحد کننده عمل می کنند. محوطه با استودیوی محلی طراحی شده است مناظر جفری نیمر.

آشپزخانه چند منظوره با لهجه های چوبی
آشپزخانه به گونه ای طراحی شده است که طیف وسیعی از مصارف را در خود جای دهد

این استودیو گفت: “فضاهای بیرونی، به ویژه پاسیو سرپوشیده، با ترسیم فضاها به هم و بیان مجدد برخی از جزئیات داخلی، انسجام ایجاد می کنند.”

ساخت و ساز خانه توسط شرکت خواهر اوزا سابث انجام شد. خانه سبز مدرن.

پاسیو پوشیده شده با زونا سرو
فضاهای بیرونی به ،وان یک عامل متحد کننده عمل می کنند

دیگر پروژه‌های مس، در همپتون‌ها شامل خانه‌ای طول، و انباری شکل توسط Birdseye است که در تخته‌های چوبی پیچیده شده است و خانه‌ای منزوی و کم ارتفاع توسط Jerome Engelking که برای اجتناب از استعاره‌ها و “سمبلیسم آشکار” طراحی شده است.

عکاسی توسط کانر هریگان.


منبع: https://www.dezeen.com/2022/12/30/oza-sabbeth-architects-hamptons-،use-pyramidal-roofs/