طراحی خلاقانه عملکردی فضای کاری NeueHouse در نیویورک را تازه می کند


سارا عبدالله، بنیانگذار Functional Creative Design، فضای داخلی باشگاه اعضا NeueHouse در منهتن را بازسازی کرده است و جلوی فضا را به رستور، تبدیل کرده است که به راحتی می تواند به صحنه ای برای رویدادها تبدیل شود.

این طراح و مشاور ،ن نیویورک برای تازه ، بازگشت NeueHouse، اولین بار در سال 2014 با گروه راکول روی این پروژه کار کرده است.

نوار دایره ای
یک نوار دایره ای در طول روز به اعضای NeueHouse خدمات ارائه می دهد

عبدالله که خود یکی از اعضای فضای همکاری خلاقانه است، از دانش خود در مورد مکان و تجربه گسترده در طراحی مهمان نوازی برای بازسازی فضای داخلی با نزدیک شدن به مرز 10 ساله خود استفاده کرد.

گفت،ا در مورد پروژه قبل از همه گیری شروع شد و محدودیت های اعمال شده در نتیجه بخش هایی از طراحی را هدایت کرد.

،مت نشیمن
گزینه های مختلف صندلی در کنار پله های اسپ،ایی ارائه می شود

تغییرات عمده در فضا شامل تبدیل ،مت جلویی به رستوران بود که برای صرف غذا، جلسات غیررسمی و به ،وان فضای کاری در طول روز استفاده می شود.

در شب، این نقطه به صحنه ای برای سخنرانان یا اجراکنندگ، تبدیل می شود که بخشی از یک برنامه رویدادهای قوی را تشکیل می دهند.

فضای کافه و ،ده فروشی با روکش گردو
یک کافه و فضای ،ده‌فروشی جدید دارای کار آسیاب گردو است

عبدالله به Dezeen گفت: “برنامه ریزی فضایی برای این منطقه خاص برای اطمینان از احساس امنیت مردم بسیار کلیدی بود، همچنین من باید مطمئن می شدم که ما با مقررات نیویورک که هر هفته تغییر می کرد مطابقت داریم.”

با در نظر گرفتن این نیاز به انعطاف پذیری، طراحان ضیافت های سبک وزن را از برند دانمارکی Menu نصب ،د که می توانند از گیره جدا شوند و به راحتی توسط کارکنان جابه جا شوند.

میز روکش مرمر
مبلمان مانند میزهای مرمری به راحتی قابل جابجایی هستند تا بتوان فضا را برای رویدادها تغییر داد

این میزها با میزهای دو رویه با سطوح مرمر رنگ بنفش همراه هستند، جایی که اعضا می توانند “چای و لپ تاپ بگیرند و مراسم صبحگاهی خود را داشته باشند”.

این رستوران با مجموعه‌ای از پله‌های اسپ،ایی روبروست که مناطقی را برای کارهای معمولی تشکیل می‌دهند و به ،وان آمفی تئاتر صندلی در طول رویدادها عمل می‌کنند.

حمام
حمام ها به ،وان فضاهای مرتفع برای مراسم شستن دست طراحی شده اند

اینها با جزئیات ف،ی جدید، روکش گردو، بالش های سفارشی و میزهای لپ تاپ یا نوشیدنی به روز شدند.

عبدالله می‌گوید: «ما میزهای گرد کوچکی توسط Bernhardt Design در پله‌های پایین و چهارپایه‌های خوشه‌ای توسط Suite NY اضافه کردیم، بنابراین این می‌تواند گسترشی برای رستوران نیز باشد.» دو نفر می‌توانستند کنار هم برای نوشیدنی و بشقاب‌های کوچک بنشینند.»

آینه مجسمه سازی در حمام
سنگ مرمر از کف تا سقف به ،مت های حمام اضافه شد

در سمت چپ صندلی بیشتری وجود دارد که در طول روز به ،وان کافه و در شب به ،وان یک بار شراب عمل می کند، از جمله یک ضیافت سفارشی که در کنار پله ها تعبیه شده است.

میله دایره ای، که به ،وان یک ،صر مجسمه ای مستقل طراحی شده است، با روکش چرمی رو به رو شده و روی آن یک پیشخوان مرمری سبز قرار گرفته است.

دو میز بلند منطبق در جلو به اعضا اجازه می‌دهد تا هر طور که می‌خواهند جمع شوند و به گردش بپردازند، در حالی که گزینه‌های مختلفی برای نشستن در فراتر از آن موجود است.

پشت پله‌های اسپ،ایی یک کافه و منطقه ،ده‌فروشی جدید است که در اطراف یک جزیره گردو سازماندهی شده است.

در حمام‌ها، سنگ مرمر کف تا سقف در غرفه‌ها و پشت میل‌ها اضافه شده است و پوشش‌های چوبی نیز یک محیط مس، مرتفع ایجاد می‌کند.

عبدالله گفت: «شستن دست‌ها به یک آیین ضروری برای سلامتی ما در طول همه‌گیری تبدیل شد و بنابراین می‌خواستیم حمام‌ها را نیز بالا ببریم تا اعضا بتوانند زمان بیشتری را برای نگاه ، در آینه، شکرگزاری و همچنین توجه به جزئیات طراحی صرف کنند.»

سینک بزرگ با سه آینه بالا
عبدالله از تجربه خود در طراحی مهمان نوازی استفاده کرد تا به همه فضاها حسی خوشایند بدهد

این طراح قبلاً روی پروژه هایی از جمله پارک حیات در واشنگتن دی سی، هتل های این،انتیننتال در قاهره و ژنو و 15 هادسون یارد در نیویورک کار کرده است. طراحی خلاقانه کاربردی.

NeueHouse همچنین دارای سه مکان در لس آنجلس است، از جمله یکی در داخل ساختمان برجسته برادبری، در حالی که پنجمین مکان برای میامی اعلام شده است.

Dezeen در سال 2022 میزبان مجموعه‌ای از گفت،ا با این شرکت بود، از جمله گفت‌وگویی در مورد متاورس و دیگری با تمرکز بر افروآینده‌گرایی.

عکاسی توسط توپ و آلب،ز.


منبع: https://www.dezeen.com/2022/12/10/neue،use-new-york-renovation-functional-creative-design/