ساختمان اداری تجاری غدیر شرکت ساختمانی آ س. پ

در این فضاها میزها و فضاهایی نیز برای استفاده کنندگان از کتابها و منابع و هم چنین کارکنان کتابخانه بایستی در نظر گرفته شود. در فضای ساختمان های اداری کتابخانه و مرکز اسناد برای امور تحقیقاتی به منزله سیستم مغزی آن است که می تواند به صورت مرکز اطلاعات و ذخیره سازی الکترونیکی نیز باشد. اندازه اتاق های تیمی یا گروهی بستگی به تعداد افراد استفاده کننده، ترکیب بندی مبلمان و تجهیزات و نوع فضاهای ملاقات و گردهمایی دارد. به طور کلی ساختمان های اداری دارای فضاهای اصلی، فضاهای پشتیبانی، خدمات و مسیرهای گردش میباشند. در حال حاضر، مقرراتی در خصوص ساختمان های اداری استاندارد وجود دارد.

  • به عنوان مثال می توانیم از مبلمان مناسب که فضای کمتری اشغال می‌ کنند، استفاده کنیم و یا روش پارتیشن بندی تا ایجاد اتاقک ها با ایده ‌های کارآمدتر را در پیش بگیریم.
  • همچنین این ساختمان چندی پیش رتبه دوم را در بخش طراحی گروه ساختمان های عمومی در دوازدهمین دوره جایزه معمار از آن خود کرده است، با چیدانه در بررسی این ساختمان اداری همراه باشید.
  • در زمان روم باستان، آتریا محل باز مرکزی یک خانه بود، اما امروزه اصطلاح آتریا را معمولاً با ساختمان‌های تجاری و عمومی از جمله دفاتر، مراکز بهداشتی، کتابخانه‌ها، هتل‌ها، آموزشگاه‌ها و غیره ترکیب می‌کنند.
  • در تصویر زیر می‌توانید تناسب وسایل کار با ابعاد بدن انسان را مشاهده نمایید.

دو ورودی (شمال و جنوبی) به بخش اداری وجود دارد که هر دو به لابی اداری مجموعه متصل می شوند. همانطور که قبلا ذکر شد، دو مورد از ملاحظات اصلی ایجاد یک حجم یکپارچه و ارزیابی مجدد شیشه 40 درصدی استفاده شده در نما بود. علاوه بر این، اجتناب از اشکالی که باعث ایجاد اختلال در شهر می شوند، مهم بود. بیلدکو در تمامی عرصه های طراحی و اجرای انواع فضاسازی باغ و ویلا ، در خدمت شماست.

طراحی داخلی ساختمان

طراحان نیز در این راستا می‌توانند تمام جنبه‌های مربوط به طراحی ساختمان اداری را با در نظر گرفتن تفاوت ساختمان اداری و واحد اداری تحت تأثیر قرار دهند. طراحی ساختمان اداری کارخانه ها معمولاً از قرارگرفتن در عملکرد اصلی خط تولید و ساختمان اداری در کنار یکدیگر تعریف می شوند. در ایران عمدتاً ساختمان خط تولید از قبل طراحی شده و از طراح انتظار می رود که ساختمان اداری فاخری به سوله های قبلاً ساخته شده، اضافه کند.

کانسپت معماری ساختمان اداری

گروه معماری راژه با درک این پیشتازی معماری و نقش بی بدیل هویتی اش گام در راهی نهاده که فردایی بس روشن در انتظار آن است . این حائل ها می توانند امکان ایجاد قفسه بندی، کابل کشی را برای سیستم روشنایی و برق را فراهم نمایند. معمولا ارتفاع این حائل ها ۸۰ تا ۱۸۰ سانتی متر است که بستگی به میزان خصوصی بودن محیط دارد.

چنانچه کیفیت و بازدهی کاری کارکنان یک ساختمان سبز اداری به دلیل سطح روحی و احساس تندرستی بالای ناشی از محیط کاری معتدل، به مراتب افزون بر یک ساختمان اداری معمولی است. نیاز به گفتن نیست که یک ساختمان اداری سبز با مشکلاتی در سایت های شهری مواجه است. جایی که، به دلایلی از پایداری، لازم است که ملک صنعتی توجه خودش را متمرکز کند. کیفیت هوای محدوده شهری پایین است و باعث پایین آمدن کارایی ساختمان سبز می شود. در طراحی ساختمان های اداری از دو سیستم باز و بسته استفاده می شود.