بازسازی ساختمان اداری شرکت سازین

فضای استراحت کارکنان در اداره یکی از پرکاربرد ترین فضاهای ادارات است که متاسفانه در ادارات کشور ما این فضا وجود ندارد. اتاق ITیکی از اصول معماری ساختمان اداری بزرگ مشخص کردن فضایی بعنوان اتاق IT است که سرورهای یک شرکت در آن قرار می گیرد. سرورها باید در جای امنی باشند و محیط داخلی آن اتاق نیز تناسب کافی با وضعیت سرورها و سایر تجهیزات IT داشته باشند.

  • فضاهای اداری دستخوش تغییرات مدرن با الگوی استفاده از تجهیزات مدرن شده اند.
  • یک ساختمان اداری باید دارای محیط کار انعطاف‌پذیر و پیشرفته بوده و ایمن، سالم، راحت، زیبا و قابل‌دسترسی باشد.
  • بازسازی ساختمان اداری در تهران، هم به واسطه خود صاحبان املاک اداری و هم شرکت های بازسازی قابل اجرا می باشد.
  • در خصوص موقعیت آسانسورها و سرسراها (لابی چون سرعت و تعداد آسانسورها برای افراد استفاده کننده بسیار مهم است. توصیه می شود آسانسورها ۱۵ درصد جمعیت ساختمان را در مدت ۵ دقیقه جابه جا کنند.
  • کاهش یک درصدی در غیبت کارکنان از کار معادل هزینه های معمول انرژی سالانه یک ساختمان می باشد.
  • یکی از ویژگی‌های اصلی پارتیشن اداری ثابت ، این است که قابلیت تغییر شکل ندارد و می‌توان به راحتی در فضاهای مختلف و برای کاربری‌های مختلف از آن استفاده کرد.

یا اینکه هزینه های سبز ساختن ممکن است از طریق پس انداز حاصل از قبوض مصرف انرژی در کمتر از پنج سال تلافی شود همانند ساختمان کویین در دانشگاه پلی تکنیک آنجلا. بیشتر ساختمان های سبز بازدهی خود را با توجه به معیارهای مالی شدید صرف شده در آنها زمانی نشان می دهند. که هزینه های طراحی پایدار برای آنها با کاهش مصرف روزانه در 8 تا 10 سال اول باز می گردد. در برخی ساختمان هایی که به ویژه خوب طراحی شده اند ممکن است هیچ هزینه اضافی ساختمان سازی نباشد همانند لیدز سیتی پارک.

روند بازسازی ساختمان اداری چگونه است؟

نوع فضای توالت خصوصی به توالت‌هایی گفته می‌شود که برای استفاده انحصاری از یک بخش ساخته شده‌اند و شامل دیگر فضاهای بهداشتی که در لابی‌ها قرار دارند، نمی‌شوند. فنآوری، تا چه اندازه معماری فضای ادارای با ابزار فنآوری ﺋیشرفته و یا فنآوری اولیه مجهز است. ساخت یک ردیف اتاق معمولاً مقرون به صرفه نبوده و تنها برای بخشهای انتهایی اداره که نور خورشید یک معضل است قابل قبول می باشد. طراحی اتاقهای سه ردیفه و منظم مخصوص ساختمانهای اداری و مرتفع است.

هماهنگی با معماری بومی

پروژه با بهره گیری از کنتراستی از برش های طولی سنگ هایسیاه و سفید مرمر، در طول 155 متر از سمت غرب خود، به طراحی پوسته ی خارجی و طراحی جداره شهری در امتداد خیابان ولیعصر و تقاطع زرتشت پرداخته است. بازسازی بنا به منظور مقاوم سازی با تعمیرات و مرمت سازی جزئی و کلی به همراه بوده و در پی آن عمر مفید ساختمان نسبت به قبل تا حد زیادی افزایش خواهد یافت. بازسازی ساختمان اداری ممکن است با حذف و یا جابجایی دیوارها و یا تغییر شکل اتاق ها و خلاصه هر گونه تغییر به همراه باشد. بازسازی ساختمان اداری در تهران و همه جای دنیا معمولا شامل دو مرحله زیر می باشد که هر مرحله باید طبق شرایط و ضوابط حاکمه اجرا شود. بازسازی قسمت هایی که به منظور مقام سازی و بالا بردن استحکام بنا انجام می گیرد. استودیو 505 توسط شرکت ساخت و توسعه Groton به طراح ساختمان اداری و توسعه بدون کربن 6 ستاره گرین استار واگذار شد.

انتخاب روشی سازگار با ذینفعان و مصالح و تکنولوژی قابل بازیافت اهمیت زیادی دارد. قابلیت ماندگاری و نحوه به کارگیری مصالح باید به گونه ای باشد که چنانچه در ساختمانی از آنها استفاده شد. پس از تخریب ساختمان، مصالح قابلیت به کارگیری مجدد در بنایی دیگر را داشته باشد و به عنوان زباله ساختمانی باقی نمانند. در ایستگاه های کار ساختمان های اداری در صورت استفاده از میزهای مشترک، تنظیم ارتفاع سطوح برای افراد دشوار است زیرا دو نفر با ارتفاع قد متفاوت قاعدتا نباید از سطوح کار با ارتفاع یکسان استفاده کنند.