Cybex از فروشگاه پرچمدار پاریس با “DNA طراحی تک رنگ” رونمایی کرد.


ارتقاء: برند سبک زندگی Cybex یک فروشگاه پرچمدار تک رنگ در پاریس به ،وان بخشی از استراتژی گسترش ،ده فروشی خود – نزدیک به 20 سال پس از تاسیس این برند – افتتاح کرده است.


این فروشگاه که در خیابان معتبر سنت اونوره در نزدیکی موزه لوور در مرکز پاریس واقع شده است، دارای “DNA طراحی تک رنگ منحصر به فرد” است.

فروشگاه Cybex در پاریس
Cybex یک فروشگاه برجسته در مرکز پاریس افتتاح کرده است

این فروشگاه 359 متر مربعی، که در دو طبقه گسترده شده است، با رنگ های مختلف بژ، ، و مایل به قرمز، با دیوارهای سیم، ساخته شده است.

در داخل فضا، محصولات مختلف Cybex با محوریت کودک بر روی قفسه هایی با نور پس زمینه و پایه های سطح پایین چیده شده اند. این فروشگاه طیف محصولات این برند را به نمایش می‌گذارد که شامل کالسکه، صندلی ماشین، کریر نوزاد و سایر محصولات و لوازم جانبی مرتبط با کودک است.

فروشگاه Cybex در پاریس
فضای داخلی فروشگاه نشان دهنده DNA برند است

آندریاس اسکوتنیک، مدیر ارشد معماری شرکت Cybex گفت: “این پرچمدار زیبایی شناسی طراحی لو، ارزش های برند ما را در یک فضای پیچیده یکپارچه منع، می کند.”

رنگ‌های بی‌صدا، اشکال معماری ملایم و محیط صمیمی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که هرگونه حس کنتراست را کاهش داده و در برجسته‌، محصولات ما مفیدترین باشند.

این فروشگاه اولین مکان فیزیکی این برند در پاریس است و پس از افتتاح در پراگ، توکیو و آمستردام، همچنان با فروشگاه های شاخص گسترش می یابد.

نمای فروشگاه Cybex
فروشگاه پاریس به دنبال افتتاحیه در پراگ، توکیو و آمستردام است

مارتین پوس، بنیانگذار Cybex گفت: پاریس یک قدم طبیعی بعدی بود.

وی ادامه داد: پایتخت فرانسه یکی از زیباترین و پویاترین شهرهای جهان است که دارای بلوغ و پیچیدگی جمعیتی و صنعتی است که برای ما عالی است.

والدین و خانواده‌های پاریس بسیار بافرهنگ، برجسته و توجه به محصولاتی با بالاترین کیفیت هستند که می‌تواند کاملاً با سبک زندگی آنها مطابقت داشته باشد، چیزی که من با افتخار می‌گویم که می‌تو،م در بهترین حالت ارائه دهیم.»

فضای داخلی خا،تری
فروشگاه پاریس بخشی از گسترش برندها به فروشگاه های فیزیکی است

این برند آلم، که توسط Pos در سال 2005 تأسیس شد، هدفش تولید محصولات راحت و ایمن برای بازار نوجوانان است.

با حرکت خود به سمت ،ده فروشی، قصد دارد به مشتریان خود تجربه ای هماهنگ با مارک های لو، سنتی تر ارائه دهد.

پوز گفت: “فرزندپروری باید از نظر احساسی مجلل ترین تجربه در زندگی باشد. ما می خواهیم به والدین این فرصت را بدهیم که این تجربه را با ما در فضایی تجربه کنند که نه تنها نمایانگر دیدگاه برند است، بلکه حس تجمل و خدماتی را که ارائه می دهیم افزایش می دهد. “

او ادامه داد: “مأموریت ما این است که به والدین یک راه حل یک مرحله ای ارائه دهیم و بهترین نگهبان ممکن برای آنها باشیم تا سبک زندگی خود را بدون مصالحه حفظ کنند.”

ما نمی خواهیم صرفاً به ،وان یک برند نوجوان تلقی شویم و به همین دلیل است که هر مکان فروشگاه و به طور خاص در پاریس در خیابان سنت اونوره، ما بخشی از ا،یستم ا،ر برندهای لو، روی زمین هستیم.

عکاسی توسط ایوان متی انجام شده است.

محتوای مشارکت

این مقاله توسط Dezeen به ،وان بخشی از همکاری با Cybex نوشته شده است. درباره محتوای مشارکت Dezeen در اینجا اطلاعات بیشتری ،ب کنید.


منبع: https://www.dezeen.com/2024/12/23/cybex-paris-flag،p-store-monochrome/