یک لامپ ساخته شده از پوستههای نرم تن دور ریخته و مبلمان زمزمهکننده که در نمایشگاه Beyond Perception در شهر نیویورک در کنار نسخههای دیجیتالی قطعات برای یک بازی ویدیویی آینده مبتنی بر هوش مصنوعی به نمایش درآمد.
سرپرستی توسط تکنسین کلسی فالتر و هنرمند تورگمن اخلاقی، این نمایشگاه به بررسی چیزی می پردازد که متصدیان معتقدند مرز نازک شدن بین دنیای فیزیکی و دیجیتال است.
هر قطعه از این نمایشگاه، که شامل ظروف، لامپ، مبلمان و تاسیسات ساخته شده از خاک است، به نسخه دیجیتالی خود برای نمایشگاه آینده ترجمه شد. باغ وحش Le: House of Mirrors بازی ویدیویی به رهبری شرکت فالتر، Mother Games، قرار است سال آینده عرضه شود.
کاربران میتوانند قطعات را در طول بازی جمعآوری کنند و سرمایهای که به سازنده آن میرسد.
متصدیان میگویند: «با Beyond Perception ما میخواستیم بررسی کنیم که چگونه ادغام فیزیکی و دیجیتالی در هنر باعث تقویت خودیابی و بازتاب اجتماعی میشود.»
ما امیدواریم با معرفی آثار هنری مستقل، فرآیندهای طراحی جدید و روشهای پایدار در یک چشمانداز دیجیتال، ادراک عمومی و ال،ای مصرف را به سمت ارزشگذاری هدفمندی و فردیت سوق دهیم.»
به گفته این تیم، مفهوم نمایشگاه با یک ظرف نقره ای به نام Omnia نشان داده شده است که با همکاری هنرمند سه بعدی Michi Brandstetter از بازی های مادر و Turgeman ساخته شده است. اخلاق را بالا ببرید استودیو (RTM) و ساخته شده توسط نقره سازان آلچینو.
ظروف نقرهکاری شده با چشمهای آکوامارین ابتدا با استفاده از طرحها و مدلهای سه بعدی مولد طراحی شد، سپس توسط دست ساخته شد. نقره سازان آلچینو در پرتغال با استفاده از روش های سنتی.
این تکنیک ،یبی «صنعت فیزیکی را با روشهای نمونهسازی و مدلسازی پیشرفته» ،یب میکند، که نشاندهنده یک موضوع راهنما است که در سراسر قطعات در نمایشگاه یافت میشود.
طراح فلیسیا نوهوف همچنین با متصدیان چراغ کف Ascension همکاری کرد. دارای سایه شفاف و پایه مجسمه ای است که از مواد زیستی طراح ساخته شده است. مخلوطی از ضایعات صدف به ،وان یک جایگزین بتن استفاده می شود.
به طور مشابه، ابتدا توسط برندستتر به صورت سه بعدی مدلسازی شد و سپس با یک سری قطعات دستی توسط Neu،f ساخته شد.
طراح همچنین از مواد صدف برای مدفوع Ground استفاده کرد که روی آن ، بز مغولی پوشانده شده است. هم لامپ و هم چهارپایه “پتانسیل تبدیل ،” را در مبلمان به نمایش می گذارند.
،اصر چند حسی در برخی قطعات مانند زمین و صندلی و نیمکت توسط مادر گیمز و RTM وجود داشت. هر سه قطعه با ترجمه “صوت به ارتعاش” اندکی ارتعاش می کنند، که وقتی کاربر به اشیاء نزدیک می شود یا با آنها تعامل می کند، می تواند احساس شود.
یک نیمکت و فرش با چاپ سه بعدی توسط طراح سوفیا هاگن و استودیو مرمر همچنین ،یبی از تکنیک ها و مواد جدید و قدیمی را به نمایش گذاشت.
این نیمکت که به ،وان یک “مبلمان مدیتیشن” در نظر گرفته شده است از کنف پرینت سه بعدی و نیشکر ،ر شده ساخته شده است و با نورپردازی یکپارچه توسط استودیو Waldemeyer، که با ریتم شبانه روزی کاربر مطابقت دارد.
روی یک فرش دستباف و بازیافتی از الیاف کنف قرار می گیرد و “نشیمنگاهی بادوام و ارگونومیک را ایجاد می کند که اثرات زیست محیطی را به حداقل می رساند”.
همکاری با هنرمند مواد غذایی کایکه تیزیMother Games و RTM همچنین به بررسی غذا و غذا پرداختند و سه میز با جیب های کنده کاری شده پر از مواد غذایی مختلف که در گودال های یخ به دام افتاده بودند ایجاد ،د.
ج، Water Across Form منع، کننده “جوهر شکل پذیر آب” است، که ،صر اصلی موجود در بازی آینده Le Zoo است.
نصبی توسط هنرمند دومینیک تارابانسکی همچنین ،صر را بررسی می کند. یک قطره آب که دارای یک مکعب تقریباً 1000 پوندی (452 کیلوگرمی) خاک است، از سقف به مرکز آن می ریزد و به آرامی این بلوک را فرسایش می دهد و در طول زمان تغییر شکل می دهد.
این تیم گفت: «این هم یک سوگواری است و هم دعوتی برای م،، شاهد و حسابرسی در مورد فرآیندهای برگشت ناپذیری است که در اطراف و درون ما رخ می دهد.
مجسمه فوم و سیم توسط الیور پرایم و یک آینه رنگارنگ با طراح ساخته شده است کریستوفر مارک همچنین فضا را پر کنید، همراه با قطعات مجسمه سازی اضافی توسط RTM و دیجیتال اپراتور tryptic توسط متیو وودوارد، که خلق و پاک ، مداوم آثار هنری مولد را نشان می دهد.
فالتر و RTM از نزدیک با هر هنرمند برای ایجاد یک نسخه دیجیتالی از آیتمها کار ،د و گفتوگویی را برای تحقق بخشیدن به چشمانداز هر قطعه در حوزه فیزیکی و دیجیتال تقویت ،د.
فالتر به Dezeen گفت: «طراحی رندر شده سه بعدی و کار فیزیکی مطمئناً روی یکدیگر تأثیر گذاشتند.
گفتگوی باز بین هنرمندان سه بعدی و هنرمندان کار دستی وجود داشت.
بن دریث، سردبیر آمریکایی Dezeen در پانلی در مورد هوش مصنوعی و طراحی در طول این رویداد شرکت کرد.
پیش از این، هالی نیلسن، نویسنده، گفته بود که متاورس «معادل دیجیتالی شهرهای خالی بزرگ بدون شخصیت یا اجتماع» خواهد بود، در حالی که معماران زاها حدید یک لندن پارامتریک برای بازی ویدیویی فورتنایت با اپیک گیمز ایجاد ،د.
Beyond Perception از 14 تا 15 نوامبر در استودیو Lume در شهر نیویورک برگزار شد. برای فهرستی به روز از رویدادهای معماری و طراحی که در سراسر جهان برگزار می شود، به راهنمای رویدادهای Dezeen مراجعه کنید.
منبع: https://www.dezeen.com/2024/11/20/beyond-perception-exhibit-physical-designs-di،al-twin-video-game/