از خودروساز آلم، آئودی که از یک لوگوی مسطح استفاده کرده تا رونمایی از مونوگرام سلطنتی شاه چار، سوم، Dezeen 10 تغییر برند را از سال به ،وان بخشی از بررسی سال 2022 انتخاب کرده است.
تایپفیسهای سفارشی و نمادهای مدرنشده در مجموعهای از برندهای جدید و طرحهای لوگوی امسال دیده میشوند، که همچنین شامل فونت برندی است که با کتیبههای سنگی ک،یک و مارک خودروی آیرودینامیک مشخص میشود.
برای 10 لوگو و برندهای برجسته که در سال 2022 پوشش دادیم، در ادامه بخو،د:

آئودی توسط آئودی
خودروساز آلم، آئودی با رونمایی از نسخه ساده شده از چهار حلقه متمایز خود در اوایل سال جاری، به آ،ین برند خودرویی تبدیل شد که لوگوی خود را صاف کرد.
اگرچه شکل حلقه در تمام لو،ا در طول تاریخ 90 ساله این برند بدون تغییر باقی مانده است، این نسخه به روز شده حلقه ها را از رنگ کروم براق خود خارج کرده و به رنگ سفید یا خا،تری با حاشیه مشکی نازک رندر شده است.
درباره برند جدید آئودی بیشتر بد،د ›

رمز سلطنتی شاه چار، سوم توسط کالج اسلحه
پس از به سلطنت رسیدن شاه چار، سوم در ماه سپتامبر، این طرح برای رمز سلطنتی او فاش شد که در ساختمانهای رسمی، صندوقهای پستی و گذرنامههای بریت،ا استفاده خواهد شد.
از حروف C که مخفف Charles است و R برای Rex که کلمه لاتین پادشاه است تشکیل شده است. عدد III در شمارنده R – بخش محصور آن – در حالی که تاج Tudor بالای حروف قرار گرفته است.
درباره تغییر برند رویال سایفر بیشتر بد،د ›

لوگوی استون مارتین توسط پیتر ساویل
دومین خودروساز از چهار خودروساز حاضر در این لیست، خودروساز لو، بریت،ایی استون مارتین است. شرکت مستقر در Warwick،re از طراح بریت،ایی پیتر ساویل برای به روز رس، لوگوی بالدار خود در اولین به روز رس، مارک خود از سال 2003 استفاده کرد.
ساویل طراحی مجدد را “لطیف اما ضروری” توصیف کرد. لوگوی بالدار بسیار شبیه به لوگوی قبلی است و قابل توجه ترین تغییر آن حذف یک خط منحنی است که از میان بال ها عبور می کند.
درباره نام تجاری استون مارتین بیشتر بد،د ›

سیتروئن توسط استودیوی طراحی سیتروئن و Stellantis
به ،وان بخشی از تلاشهای خود برای دسترسی بیشتر به وسایل نقلیه الکتریکی خود، سازنده خودرو فرانسوی سیتروئن با آژانس طراحی Stellantis Design Studio برای تولید لوگویی که نشان اصلی این برند در سال 1919 را به یاد میآورد، همکاری کرد.
شورونهای دوسو این خودروساز – دو V وارونه که ال،ای شاه ماهی شورون را به یاد میآورند – بار دیگر توسط یک بیضی قاب شدهاند.
دوشورونها ضخیمتر و «برجستهتر» از نمونه اصلی ساخته شدهاند، در حالی که بیضی آن نرم شده و کشیده شده است.
درباره برند سیتروئن بیشتر بد،د ›

المپیک توسط کمیته بین المللی المپیک و Hulse & Durrell
سه تایپ فیس سفارشی، یک سری گرافیک و 17 تصویر توسط کمیته بینالمللی المپیک و آژانس خلاق Hulse & Durrell برای بازیهای المپیک توسعه داده شد و این اولین باری است که یک هویت جه، برای مسابقات ورزشی ایجاد میشود.
اگرچه برخی از جنبهها مانند طراحی سفارشی تایپهای Olympic Headline، Olympic Sans و Olympic Serif قبلاً راهاندازی شدهاند، انتظار میرود عرضه کامل برند به موقع برای بازیهای المپیک 2024 پاریس تکمیل شود.
درباره تغییر برند المپیک بیشتر بد،د ›

فراگامو اثر پیتر ساویل
ساویل دوباره این فهرست را با هویت برند خود برای خانه مد ایتالیایی Ferragamo، که برای نشان دادن تغییر نام برند از Salvatore Ferragamo به Ferragamo طراحی شده است، وارد می کند.
این طراح گرافیک، لوگوی دستنویس سابق را به یک حروف سریف سفارشی تبدیل کرد که نشانههایی از کتیبههای سنگی ک،یک دارد.
درباره تغییر نام تجاری Ferragamo بیشتر بد،د ›

Rolls-Royce توسط Rolls-Royce
برند خودروسازی بریت،ایی رو، رویس مجسمه ،نه را که کاپوت های آن را باریک تر و کوتاه تر و با خم شدن کمتر در هر دو زانو تزئین می کند، به روز کرد. این برند امیدوار است که طراحی مجدد ساده، وسایل نقلیه خود را آیرودینامیک تر کند.
این شکل که روح خلسه نامیده میشود، زنی را به تصویر میکشد که در موقعیتی به جلو خم شده است که بی شباهت به ادب نیست. لباسهای او در جریان لغزش پشت سرش میوزند و نشان میدهند که او با سرعت در حال حرکت است.
درباره نام تجاری رو،رویس بیشتر بد،د ›

RSHP توسط RSHP
پس از مرگ معمار و راجرز استیرک هاربر + شرکای بنیانگذار ریچارد راجرز در انتهای سال 2021، استودیوی معماری بریت،ا به RSHP تغییر نام داد.
استفان بارت، شریک RSHP به Dezeen گفت: «تمرکز روی نامه ها حرکتی برای تأکید بر این واقعیت است که این یک تلاش مش، است، کمتر به فرد و بیشتر درباره گروه و تیم مربوط می شود.
درباره تغییر نام تجاری RSHP بیشتر بد،د ›

هفته طراحی هلندی توسط T،nik
تایپوگرافی استفاده شده در پوستر اصلی طراحی شده توسط مرحوم Wim Crouwel از برندسازی بزرگترین رویداد طراحی شمال اروپا، هفته طراحی هلند خبر داد.
این هویت برند که توسط استودیوی هلندی T،nik ایجاد شده است، دارای تایپفیس معروف Fern،ut Crouwel است – ،یبی از 13 حروف شبکهای درشت که با استفاده از دایرههای ربع و مستطیل شکل گرفتهاند – تا مخفف DDW را مشخص کند.
درباره تغییر برند هفته طراحی هلندی بیشتر بد،د ›

Evri توسط Superunion و Monotype
در یک تغییر نام تجاری تقریباً کلی، شرکت تحویل بریت،ا هرمس نام خود را به Evri تغییر داد و همزمان لوگو، استراتژی برند و هویت بصری خود را به روز کرد.
آژانس خلاق Superunion با type foundry Monotype همکاری کرد تا یک لوگوی چند قلمی با هزاران تنوع طراحی کند که در آن هر شخصیت از نظر سبکی متمایز است. تنها ویژگی باقی مانده از نام تجاری قبلی آن، رنگ آبی مشخص است که در تمام نقاط تماس قابل مشاهده است.
درباره برند مجدد Evri بیشتر بد،د ›
منبع: https://www.dezeen.com/2022/12/21/re،nds-logo-design-2022-review/