گالری Maison Lune در کالیفرنیا طراحی را در محیط مسکونی به نمایش می گذارد


این گا،ی هنر و طراحی در ونیز، کالیفرنیا، یک خانه خصوصی سابق را اشغال می‌کند که در آن فضاهای داخلی توسط طراح گابریلا کوتی، پس‌زمینه‌ای گرم و خنثی برای آثار نمایش داده می‌شود.

خانه ماه توسط یک هنرمند و طراح فرانسوی تاسیس شد ساندرین آبسرا و طراح مد اوکراینی لوبوف آزریا، که در مورد ایجاد یک “خانه رویایی، جایی که زیبایی حکومت می کند” شروع کرد.

اتاق نشیمن در Maison Lune
Maison Lune به ،وان یک خانه کل،یونر ارائه می شود که در آن تمام آثار هنری و طراحی به فروش می رسد

Abessera و Azria می‌گویند: «ما می‌خواهیم جایگزینی برای گا،ی‌های سنتی بسازیم، که اغلب به ،وان بیش از حد نخبه‌گرا و ترسناک تلقی می‌شوند.

این دو از نزدیک با طراح داخلی کار ،د گابریلا کوتی برای تبدیل خانه شخصی در یک ساختمان تاریخی حفاظت شده به فضایی برای نمایش مجموعه ای از نمایشگاه های چرخشی.

است، در تراس روباز
این خانه دارای تراس ها و بالکن های مختلفی است که برای نمایش آثار در فضای باز استفاده می شود

این گا،ی مانند خانه یک کل،یونر سازماندهی شده است و آثار هنری و قطعات طراحی در اتاق های متعددی که مجموعاً 4000 فوت مربع (371 متر مربع) مساحت دارند، پخش شده است.

قصد آنها این بود که به بازدیدکنندگان اجازه دهند از طریق اتاق ها و طبقات مختلف که برای ایجاد فضایی گرم طراحی شده اند، سفر کنند.

اتاق غذاخوری با لوسترهای ژاپنی
فضای داخلی به گونه ای طراحی شده است که پس زمینه ای گرم و خنثی ایجاد کند

این تیم نیازی به تغییر بیش از حد فضای داخلی موجود نداشت، اما برای کمک به نمایش بهتر آثار، فضای ذخیره‌سازی و نور را اضافه کرد.

بنیانگذاران به Dezeen می‌گویند: «این فضا قبلاً یک بوم شگفت‌انگیز برای این منظور بود: سقف‌های بلند، چراغ‌ها و نورگیر زیاد، کف‌های سنگ آهک سفید». ما قفسه های بیشتری را با صنعتگران LA ایجاد کردیم و چراغ های بیشتری اضافه کردیم.

اتاق خواب با حیوانات عروسکی
اولین نمایشگاه گا،ی با ،وان ترانسنسنس با سرپرستی گایا ژاکه ماتیس برگزار می شود.

ویژگی‌های معماری مانند پنجره‌های دایره‌ای، راه پله‌های مارپیچ و حمام‌های مرمرین، همگی به گا،ی شخصیت می‌بخشند.

این خانه همچنین دارای یک تراس با یک است، کوچک و بالکن برای نمایش قطعات در فضای باز است.

مبلمان مشکی جلوی دیوار انبار
این تیم قفسه هایی را اضافه ،د که توسط صنعتگران مستقر در LA برای نمایش اشیاء کوچکتر ایجاد شده بود

هر چیزی که از طریق طرح‌های رنگارنگ مختلف، از آثار هنری گرفته تا قطعات طراحی کل،یونی نمایش داده می‌شود، برای فروش است.

هدف این است که طیف وسیعی از هنرمندان و طراحان شناخته شده و نوظهور را که در رسانه ها و تکنیک ها از جمله نقاشی، مجسمه سازی، عکاسی، مبلمان، سرامیک، نورپردازی، منسوجات و اشیاء کار می کنند، مورد توجه قرار دهد.

این دو نفر گفتند: “قطعه های به نمایش گذاشته شده نمایانگر چشم انداز فرهنگی متنوع و متغیر هویت ها، ارزش ها و باورها هستند.”

افتتاحیه گا،ی یک نمایشگاه گروهی با ،وان ترانس است که توسط کیوریتوری گایا ژاکت ماتیس و از جمله کار مادرش، سوفی ماتیس، در کنار هنرمندان بابی اولیویه، جین ویس گ،ادسون فرناندز، جیمز فیشتی، آنجلا دامن و سانتیاگو مارتینز پرال.

حمام با پنجره مدور
ویژگی های معماری موجود مانند پنجره مدور حمام به گا،ی شخصیت می بخشد

طبق گفته تیم، این نمایش با هم با هم قصد دارد “مفهوم دوگانگی را در وجود ما به ،وان انسان های ،ن زمین، در کنار طبیعت بررسی کند”.

این اولین نمایشگاه تا پایان سال جاری ادامه خواهد داشت Frieze Los Angeles 2023 نمایشگاه هنری، که از 16 تا 19 فوریه برگزار می شود، سپس گا،ی قرار است میزبان چهار نمایشگاه در سال باشد.

نمای بیرونی ساختمان Maison Lune در کنار یک کانال
Maison Lune در بخش تاریخی ونیز، کالیفرنیا، در کنار یکی از کانال های شهر واقع شده است.

ارائه هنر و طراحی کل،یونی در یک محیط مس، به روشی محبوب برای گا،ی‌ها و نمایشگاه‌ها تبدیل شده است تا اشیاء را زمینه‌سازی کنند و آنها را برای ،یداران بالقوه جذاب‌تر کند.

گا،ی‌هایی مانند The Future Perfect، که نمایشگاه‌هایی را در لس آنجلس و نیویورک با نام Casa Perfect اداره می‌کند، و مجموعه نمایشگاه‌های طراحی سیار Nomad Circle از جمله مواردی هستند که از طریق این قالب موفق شده‌اند.




منبع: https://www.dezeen.com/2022/12/18/maison-lune-gallery-venice-california/