کوهلر نصب همه جانبه ای را ارائه می دهد که از مواد بازیافتی ساخته شده است


ترویج: نادا دبز، طراح ،ن بیروت، با برند حمام و آشپزخانه که، و متصدی دیزاین میامی، ماریا کریستینا دیدرو، همکاری کرده است تا Transcendence، یک «نصب حمام» همه جانبه را ایجاد کند.

این نمایشگاه تفسیری مدرن از یک حمام سنتی خاورمیانه است که به ،وان حمام شناخته می‌شود و شامل موارد جدید و آرشیوی است. کوه، طرح هایی در تلاش برای نشان دادن اخلاق پشت آنها.

دبز گفت: «داشتن فرصت برای طراحی یک حمام مدرن در دیزاین میامی واقعاً این احساس را تجسم می‌کند که رفاه فراتر از همه فرهنگ‌ها است. “من هیجان زده هستم که چنین تجربه منحصر به فردی را به صنعت ارائه دهم.”

نصب کاشی کوه،
در این نمایشگاه از کاشی های ساخته شده از مواد بازیافتی استفاده شده است

شامل سه اتاق، تعالی ویژه Kohler WasteLAB کاشی‌هایی که با همکاری Debs طراحی شده‌اند. Kohler WasteLAB بخشی از این برند است که محصولات و مواد را از مواد زائد باقی مانده از فرآیند تولید می سازد.

طرح‌های کاشی‌ها توسط Debs طراحی شده‌اند تا سبک حمام سنتی را در شکل، طرح و رنگ منع، کنند، در حالی که استفاده از مواد بازیافتی با هدف بازتاب تجربه فرهنگی “تولد مجدد” با “پا،ازی بدن و ذهن” است.

سینک کوه، به رنگ سبز ن،ایی
سینک های قدیمی “میراث رنگ و نوآوری” برند را جشن می گیرند.

این نمایشگاه همچنین شامل سینک های قدیمی کوه، ساخته شده در سال 1927 برای ادای احترام به “میراث برند جه، و رهبری طول، مدت در رنگ و طرح” بود.

کوه، همچنین میزبان یک میزگرد با Debs و مسئول ارشد پایداری و تنوع، برابری و شمول در کوه،، لورا کوه، بود که توسط ماریا کریستینا دیدرو مدیریت می‌شد.

این بحث ارزیابی کرد که چگونه همکاری بین مشاغل می تواند طرح های پایدار ایجاد کند و با تغییرات اجتماعی مق، کند.

رویداد با سخنران در مورد نصب کاشی کوه،
ماریا کریستینا دیدرو میزبان گفتگو با نادا دبز و لورا کوه، در دیزاین میامی بود

این برند همچنین یک تجربه مجازی از ایجاد کرده است تعالی.

برای ،ب اطلاعات بیشتر در مورد Transcendence به Studio Kohler’s مراجعه کنید سایت اینترنتی.

محتوای مشارکت

این مقاله توسط Dezeen برای کوه، به ،وان بخشی از یک مشارکت نوشته شده است. درباره محتوای مشارکت Dezeen در اینجا اطلاعات بیشتری ،ب کنید.


منبع: https://www.dezeen.com/2022/12/13/kohler-،a-debs-immersive-installation-reclaimed-materials/