چهارده تاسیسات طراحی و رویدادهایی که باید در طول طراحی میامی 2022 بازدید کنید


از آنجایی که طراحی میامی و آرت بازل میامی بیچ هفته آینده آغاز می‌شود، مجموعه‌ای از اینستالیشن‌ها و رویدادها را گرد هم آورده‌ایم، از اتاق مزه تکیلا که توسط تاتیانا بیلبائو طراحی شده تا نمایشگاه Virgil Abloh که توسط نایک برپا شده است.

جشنواره دیزاین میامی که در هفته هنر میامی برگزار می شود، جشنواره ای سالانه است که طراحان و علاقه مندان را در سراسر جهان جذب می کند.

این رویداد همزمان با جشنواره خواهرش است آرت بازل ساحل میامی. هر دو نمایشگاه اصلی رویدادها در محوطه مرکز همایش ساحل میامی با انواع رویدادهای ماهواره‌ای، اجراها و گا،ی‌هایی که آثار را در این منطقه به نمایش می‌گذارند، قرار خواهند گرفت.

گفت: «من فکر می‌کنم این واقعاً بخشی از این معا، کلی است که میامی را به ،وان یک مشارکت‌کننده مهم برای گفت‌وگوی فرهنگی جه، تشکیل می‌دهد.» کریگ رابینز، توسعه دهنده املاک و مستغلات و کل،یونر آثار هنری که یکی از بنیانگذاران آن است طراحی میامی در سال 2005

او از آن زمان به توسعه منطقه طراحی میامی کمک کرد. رابینز به Dezeen گفت: «همیشه ارتباط بسیار زیادی بین Design Miami و منطقه طراحی وجود داشته است.

“جروم بارنز این نصب شگفت انگیز را انجام داده است که می تو،د در سراسر آن ببینید [design district]بنابراین این هفته انرژی زیادی در مورد هنر و طراحی وجود خواهد داشت و البته در طول سال ادامه خواهد داشت.”

موضوع امسال – که توسط ماریا کریستینا دیدرو، مدیر خلاقیت جدید دیزاین میامی تعیین شده است – عصر طلایی: نگاه به آینده است.

در پاویون اختصاصی دیزاین میامی، گفت،ا و غرفه داران مختلفی از 30 نوامبر تا 4 دسامبر شامل میزگردی با دیدرو، نوازندگان آمریکایی برگزار می شود. A$AP Rocky و اریکا بادو، معمار ماهی کاجتان، هنرمند د،ل آرشام و دیگران.

طراحان، گا،ی ها و مدارسی مانند سوپرهاوس، آینده کامل، کالج هنر و طراحی ساوانا و گا،ی Ippodo همچنین در دیزاین میامی به نمایش گذاشته خواهد شد.

برای دیدن 14 رویداد طراحی و اینستالیشن که در هفته هنر میامی باید ببینید، ادامه دهید:


کلاژ تاتیانا بیلبائو برای Casa Dragones
این تصویر توسط تاتیانا بیلبائو استودیو ساخته شده است

تکیلا اتاق مزه توسط تاتیانا بیلبائو برای Casa Dragones

شرکت تکیلا اژدهایان خانه یک اتاق چشایی در سالن کل،یونر هنر بازل تج، کرده است. استودیوی معماری مستقر در شهر مکزیک استودیو تاتیانا بیلبائو طراحی فضا را هدایت می کند، جایی که بازدیدکنندگان می توانند تکیلا را امتحان کنند.

به گفته این شرکت، این طرح دارای یک نوار ترازو صورتی گرد با سنگ مرمر و شیشه، یک لوستر ساخته شده از بطری های Casa Dragones و یک آینه الهام گرفته شده از هنر دکو برای القای “احساس بودن در یک “کانتینا”، یک سنت سنتی است. بار مکزیکی”.

1 تا 3 دسامبر، آرت بازل کل،یونر سالن، 1901 Convention Center Drive، ساحل میامی


سوچی ردی با مجسمه
ع، از استیو بنیستی است

شکل گرفته توسط هوا توسط Suchi Reddy برای Lexus

خودروساز ژاپنی ل،وس شریک شده است موسسه هنرهای معاصر در میامی برای ارائه یک نصب توسط معمار سوچی ردی در باغ مجسمه موزه

ل،وس گفت: این نصب “خودرو را به شکل مه و نور تصور می کند و در عین حال هماهنگی آن با محیط را نشان می دهد.” این اولین نصب عمومی معمار برای هفته هنر میامی است.

30 نوامبر تا 4 دسامبر، ICA 61 NE 41st Street, Miami


The Codes c/o Architecture اثر ویرجیل آبلو برای نایک

با همکاری VA Securities، برند پوشاک آمریکایی نایک نمایشگاهی را برای تجلیل از کار طراح Virgil Abloh در این نمایشگاه راه اندازی خواهد کرد موزه روبل.

با تمرکز بر همکاری طول، مدت بین Abloh و Nike و در نتیجه بخش نایک، معماریدر این نمایشگاه همچنین یک کفش کت، ساخته شده با همکاری Abloh و Nike به نام The Terra Forma معرفی خواهد شد.

1 دسامبر تا 4 دسامبر، موزه روبل، 1100 NW 23rd Street, Miami


تصویر Alicja K،e برای Arca
ع، از Arca

آثار آلیچا کواد و کلی ورس، برای آرکا

شرکت مواد مستقر در میامی گروه ارک آثار هنرمند لهست، را به نمایش خواهد گذاشت آلیجا کواد و طراح آمریکایی کلی ورس، در نمایشگاه خود در میامی

کواد یک اینستالیشن ساخته شده از گوی های مرمر رنگارنگ را در بیرون نمایش می دهد، در حالی که ورس، مجموعه نودو خود را با 16 قطعه مبلمان به نمایش می گذارد.

Wearstler گفت: “ارائه ما با ARCA بی، است از چیزی که ما را به هم پیوند می دهد، زیرا جهان در میامی همگرا می شود تا هنر و طراحی را جشن بگیرد.”

از 30 نوامبر 2022، 260 NW 27th Street, Miami


از نزدیک کاشی ، کوه،
ع، از کوه،

Transcendence توسط نادا دبز برای کوه،

شرکت لوازم خانگی Kohler’s WasteLAB بخش با هنرمند همکاری کرده است نادا دبز برای ایجاد یک آبگرم حمام سفارشی در دیزاین میامی. ساختار سه اتاق با استفاده از کاشی های دست ساز طراحی شده توسط Debs و WasteLAB ساخته شده است.

دبز که همچنین در میزگردی در طول جشنواره شرکت خواهد کرد، گفت: «داشتن فرصت برای طراحی یک حمام مدرن در دیزاین میامی واقعاً این احساس را تجسم می‌دهد که رفاه فراتر از همه فرهنگ‌ها است».

30 نوامبر تا 4 دسامبر، مرکز کنوانسیون ساحل میامی، ساحل ج،ی، میامی


نصب ژرمن بارنز در منطقه طراحی میامی
تصویر از ژرمن بارنز

سنگ | رول توسط ژرمن بارنز برای منطقه طراحی میامی

معمار ژرمن بارنز برای ایجاد یک فعال سازی برای منطقه طراحی میامی سفارش داده شد. سنگ | رول دارای تعدادی صندلی تعاملی است که در سرتاسر محله نمایش داده می شود که بر روی لباس های کارناوال میامی طراحی شده است.

این نصب شامل یک گنبد غول پیکر خواهد بود و بارنز زنگ های باد را در سراسر محله آویزان خواهد کرد.

بارنز گفت: «راک | رول سرودی است برای روح شادی که در جوامع سیاهپوست میامی وجود دارد – روحیه مراقبت از خود که به خوبی در فرهنگ کارناوال میامی تجسم یافته است.

تعدادی از قطعات خارج از چادر میامی دیزاین نیز قابل مشاهده خواهند بود.

نوامبر 2022 – بهار 2023، منطقه طراحی میامی، 140 NE 39th Street, Miami


غرفه مجسمه بنفش
تصویر از پیلار زتا

تبدیل آینده توسط پیلار زتا برای W South Beach

هنرمند پیلار زتا مجسمه ای در باغ هتل خلق کرده است W South Beach دارای یک پورتال و یک سری پله که به یک کره و هرم بزرگ منتهی می شود.

زتا می‌گوید: «،یب‌های زیبایی‌شناختی و فضایی چندین زمان – گذشته، حال و آینده – را به هم می‌پیوندند و ریشه در معماری باست، دارند.

30 نوامبر تا 4 دسامبر، W South Beach، خیابان کالینز 2201، ساحل میامی


صندلی های Gaetano Pesce
ع، توسط ماتئو کانسترارو است

چطور هستید؟ توسط Gaetano Pesce برای Bottega Veneta

شرکت مد بوتگا ونتا مجموعه ای از صندلی های معمار ایتالیایی را نشان می دهد ماهی کاجتان در دیزاین میامی و در نمایشگاه آن در منطقه طراحی میامی.

این صندلی ها ابتدا در نمایش Bottega Veneta در هفته مد میلان 2022 رونمایی شدند. نصب همزمان با سخنر، Pesce در جشنواره 30 نوامبر در ساعت 2 بعد از ظهر خواهد بود.

30 نوامبر تا 4 دسامبر، 153 NE 40th Street، میامی


رنگ صورتی ساحل میامی را از هوا شناور می کند
تصویر از Reefline

آندرس رازینگر برای Reefline

هنرمند دیجیتال آندرس رازینگر همکاری با بنیاد هنری را به نمایش خواهد گذاشت Reefline در هفته هنر میامی

این شناور مدیتیشن صورتی نامیده می‌شود و دارای مجموعه‌ای از اشکال صورتی است که در اقیانوس کاشته شده و از ساحل فانا قابل مشاهده است.

30 نوامبر تا 4 دسامبر در ساحل Faena، میامی


خانه ای در داخل مجسمه یون، اثر د،ل آرشام
تصویر از د،ل آرشام

خانه آرس توسط د،ل آرشام برای ردیف

طراح د،ل آرشام در میان 30 غرفه‌دار حاضر در نمایشگاه خواهد بود ردیفویترینی از طرح‌های متاورس که از طریق نقشه‌برداری سه‌بعدی به «زندگی واقعی» آورده شده‌اند.

در این نمایشگاه همچنین آثاری از میشا کان، آندرس رازینگر و ال،یس کریستو،و به نمایش گذاشته خواهد شد.

1 دسامبر تا 3 دسامبر، 3925 North Miami Aven, Miami


،چه و گابانا کاسا
تصویر از ،چه و گابانا

خانه ،چه و گابانا

شرکت مد ،چه گابانا قرار است یک سری از اشیاء طراحی را در مکان میامی خود با مشارکت ارائه دهد گروه زندگی لو،.

،چه و گابانا گفت: «ال،ای مضامین مجموعه روی مبلمان، لوازم جانبی، منسوجات و اشیای تزئینی که داست، از عشق و مهمان‌نوازی، اشتیاق و زیبایی و هنر زندگی روزمره را تداعی می‌کنند، زنده می‌شوند.»

28 نوامبر تا 4 دسامبر، 50 NE 39th Street، میامی


مجموعه ای از پرده ها توسط کریگ بارو
تصویر از کریگ بارو

کریگ بارو برای جشنواره ان،ار

طراح کریگ بارو فضای داخلی یک انبار در میامی را برای یک رویداد موسیقی که توسط شرکت web3 برگزار شده است تغییر داده است ان،ار DAO.

رویداد نصب و موسیقی انباری را در هائیتی کوچک در میامی اشغال خواهد کرد که در آن در طول روز میزگردها و موسیقی در شب برگزار می‌شود، قبل از اینکه در 1 دسامبر به افلاک‌نمای علم فراست منتقل شود.

29 دسامبر تا 30 دسامبر، 220 شمال شرقی خیابان 59، میامی


پا،ازی ساحل میامی

شرکت شراب قلعه ،انس همکاری کرده است بنیاد Surfrider برای انجام پا،ازی ساحل میامی در دوشنبه 28 نوامبر.

اولین رویدادی که این شرکت می‌گوید یک رویداد سالانه خواهد بود “به تیم Art Basel، تیم رهبری از Surfrider، گا،یست‌ها، مردم محلی میامی، مقامات شهری و علاقه‌مندان به هنر از سراسر جهان برای این اولین تلاش پا،ازی محلی ملحق می‌شود.”

10 صبح تا 12 بعد از ظهر، 28 نوامبر 2022، ساحل خیابان 18، میامی


ستون های مرمر با دود و نور
تصویر از ،نتینو

Dreamcloud توسط نینا ماگون برای Cosentino

شرکت مواد اسپ،ایی ،نتینو مجسمه ای از طراح داخلی ارائه خواهد شد نینا میگون در هفته هنر میامی

در این نصب از هشت تخته سنگ از Cosentino و همچنین ،اصر نورپردازی استفاده خواهد شد نورپردازی استودیو M.

از 2 دسامبر در Cosentino Miami City Center, 3898 Biscayne Boulevard, Miami


Design Miami 2022 از 30 نوامبر تا 4 دسامبر 2022 برگزار می شود. برای اطلاعات در مورد سایر نمایشگاه ها، تاسیسات و گفت،ای معماری و طراحی، به راهنمای رویدادهای Dezeen ما مراجعه کنید.

ع، برتر توسط جیمز هریس است.




منبع: https://www.dezeen.com/2022/11/25/design-miami-what-to-see-2022/