پاتریشیا اورکیولا نمایشگاهی عالی برای موروسو در منهتن ایجاد می کند


Moroso نمایشگاه جدیدی را در منهتن که توسط پاتریشیا اورکیولا طراحی شده است، به من،ت هفتادمین سالگرد این برند ایتالیایی افتتاح کرد.

نمایشگاه 4300 فوت مربعی (400 متر مربع) دارای فضایی با ارتفاع دو برابر است که قبلاً توسط یک گا،ی هنری اشغال شده بود.

نمایشگاه Patricia Urquiola Moroso داخلی نیویورک
فضاهایی برای جلسات و دفاتر وجود دارد

با وجود مقیاس آن، طراح اسپ،ایی پاتریشیا اورکیولا با چیدمان مبلمان در پیکربندی‌های کوچک‌تر که می‌توان آن را در یک اتاق نشیمن یا یک محیط صمیمی دیگر دید، به دنبال تکرار احساس یک خانه بود.

این فضا در خیابان مدیسون 105، در مرکز منهتن واقع شده است. این نمایشگاه جایگزین نمایشگاه قبلی این برند در محله سوهو است که در سال 2007 افتتاح شد.

نمایشگاه NYC Moroso
این نمایشگاه در شهر نیویورک واقع شده است

این برند ایتالیایی که در سال 1952 توسط آگوستینو و دیانا موروسو تأسیس شد، گفت: “نمایشگاه جدید موروسو در نیویورک از مفهوم فضای نمایشگاهی فراتر می رود.”

“[The s،wroom] بازدیدکنندگان را از طریق مجموعه‌ای از تنظیمات داخلی جذاب به شرکت معرفی می‌کند که در آن فضاهای داخلی با رنگ‌های محدود، جذابیت مبلمان نمایش داده شده را افزایش می‌دهند.” موروسو اضافه.

ستون‌های سفالی در نمایشگاه Moroso
ستون های بزرگ با کاشی های سفالی دست ساز به پایان رسید

این تیم فضای داخلی را با پرداخت های صورتی رنگارنگ، کف های چوبی جدید و سطوح منحنی به جای گوشه ها اصلاح ،د.

Moroso می‌گوید: «فضای داخلی با تأکید بر خطوط منحنی ملایم و فقدان زوایای تیز، بازتفسیر شده‌اند، در حالی که توجه ویژه‌ای به رنگ شده است».

مبل ،ه مانند در نمایشگاه
مجموعه افتتاحیه شامل یک مبل است که شبیه ص،ه های پوشیده از ،ه است

ستون‌های بزرگ داخل فضا با کاشی‌های سفالی دست‌ساز و براق تکمیل شده‌اند که پالت رنگی غالب را تکمیل می‌کنند.

در امتداد دیوارها در حاشیه فضا، استودیو اورکیولا طاقچه های پر از گیاه ایجاد کرد که به ت،یم فضا به بخش های کوچکتر کمک می کند.

گیاهان در نمایشگاه نیویورک
طاقچه های پر از گیاه دیوارهای فضا را پوشانده اند

موروسو می‌گوید: «همه چیز با جزئیات مطالعه شده است، و حتی نورپردازی به گونه‌ای طراحی شده است که فضا را زیبا و دلپذیر کند، در حالی که گیاهان و طاقچه‌ها نقاط کانونی را در اتاق‌های مختلف ایجاد می‌کنند».

علاوه بر فضای اصلی نمایشگاه، نمایشگاه شامل یک نیم طبقه کوچکتر در پشت است، جایی که برند می تواند میزبان معماران یا دیگر متخصصان طراحی برای جلسات باشد.

فضای نیم طبقه به یک فضای استراحت، ایستگاه های کاری و یک ساختار شیشه ای با اتاق های جلسه و یک دفتر خصوصی ت،یم شده است.

یک راه پله آبی این سطح را به طبقه همکف و به سرداب متصل می کند که قطعات بزرگتری دارد.

موروسو گفت: «طراحی معماری استودیو اورکیولا ساختار موجود را تغییر می‌دهد و در عین حال ویژگی‌های فضایی آن را حفظ می‌کند، و بر زبان نرم و محصورکننده آن‌ها با رنگ‌های گرم سفال و چوب تأکید می‌کند.»

مبلمان پشمی نمایشگاه Patricia Urquiola Moroso
پاتریشیا اورکیولا نیز مبلم، را برای اتصال افتتاحیه ایجاد کرد

مجموعه افتتاحیه نمایش داده شده در نمایشگاه شامل یک مبل است که قرار است شبیه ص،ه های پوشیده از ،ه باشد توسط سوفیا لاگرکویست و آنا لیندگرن از استودیوی طراحی سوئدی. جلوو یک سری مبلمان رنگارنگ که توسط پاتریشیا اورکیولا به نام Pacific طراحی شده است که با اثاثه یا لوازم داخلی پشمی تمام شده است.

پاتریشیا اورکیولا استودیوی همنام خود را در سال 2001 با شریک زندگی خود آلبرتو زونتون تاسیس کرد. این استودیو سفارشات معماری و همچنین طراحی مبلمان، محصولات و نمایشگاه ها را بر عهده دارد.

پروژه های دیگر این طراح اسپ،ایی شامل هتل هاورث در میشیگان است که برای تبدیل شدن به یک “ویترین طراحی” و میزی با پایه های ،یبی برای کاسینا بازسازی شد.

عکاسی توسط ال، کروک مگر اینکه غیر از این مشخص شده باشد.




منبع: https://www.dezeen.com/2022/12/12/patricia-urquiola-double-height-s،wroom-moroso-manhattan/