نکات مفید و کاربردی برای بازسازی ساختمان اداری کارچی‌داری-دنیای معماری

در مخالفت با توسعه شهری رایج در شهر که اکثر ساختمان ها بر اساس منافع شخصی طراحی می شوند، این پروژه سعی دارد با ایجاد فضای عمومی برای محله که به شدت مورد نیاز است، یک فرصت برد-برد هم برای واحدهای تجاری و هم برای شهر ایجاد کند. این سکوهای مجله خبری معماری عمومی کوچک، محله های تهران را به فضاهای پویاتری تبدیل می کند که در آن مناطق تجاری ارتباط بیشتری با مناطق شهری اطراف دارند. پروژه ی آپارتمان اداری سفید در یکی از خیابان های شلوغ تهران توسط “استدیو معماری BNS” طراحی و اجرا شده است.

  • تا بتواند شما را برای طراحی یا سفارش طراحی دکوراسیون اداری راهنمایی کند.
  • در واقع این موضوع بستگی به مهارت و هنر طراحان و معماران دارد تا با استفاده از یک ترکیب بندی عالی در متریال و رنگ های مورد استفاده، نمای ساختمان اداری را به سبک اداری و رسمی نزدیک تر کنند.
  • هرچند در یک ساختمان اداری لزوما تمامی واحدها یک اندازه نیستند و می توان در طراحی پلان ساختمان اداری، واحدهای آن را در سایزهای مختلفی طراحی کرد تا نیازهای کسب و کارهای کوچک و بزرگ را به یک اندازه برطرف کند.
  • علاوه بر این، فضایی برای بانک در طبقه همکف در نظر گرفته شد که دسترسی به آن به طور کلی به صورت مجزا صورت می پذیرد.
  • گروه معماری آرکا در عرصه ساخت، مشارکت، طراحی، مدیریت پیمان ساختمان، دکوراسیون داخلی، امور بازسازی و ساخت غرفه های نمایشگاهی فعالیت دارد.

اگر می‌خواهید برای مراجعین صندلی تهیه کنید دقت کافی را داشته باشید که صندلی باید به گونه‌ای انتخاب شود که مراجعه کننده بتواند چندین ساعت با آرامش روی آن بنشیند. در تصویر زیر می‌توانید تناسب وسایل کار با ابعاد بدن انسان را مشاهده نمایید. فضای مورد نیاز برای کارمندان در حالت نشسته یا ایستاده ، مبنایی برای محاسبه ی حداقل فاتصله بین میزها و میز تحریرها است (حداقل فاصله مطلوب ۱۰ متر) صندلیها باید قابل تنظیم چرخدار و مبله و مجهز به پشتی تکیه دادن باشند. دفاتر بایگانی ، آرشیو و کارتهای اطلاعات مربوط به دانشگاهها و … را می توان در کمدهای بدون پهلو که معمولاً از جنس استیل و در ابعاد استاندارد ساخته می شوند قرار داد. برای صرف حداکثر زمان و تداوم کار در محیط های اداری، می توان هسته های تاسیساتی را در جلوی ساختمان در یک طرف از داخل ساختمان، در گوشه های داخلی در انتهای یک گذر گاه ، پایین راهروها نزدیک منبع نور قرار دارند.

عضویت در گروه معماران آرل

در برنامه فیزیکی جدید کل دیوارها و سقف های کاذب تخریب و اسکلت زیبا و بتن ریزی کف طبقه بالا بعد از تخریب کامل مشهود شد. نمای شمالی نیز مانند نمای جنوب دارای مدولاسیون های 40 سانتی است که در این نما با مقاطع U تفکیک شده است . در نمای شمال بعد از ساخت مقطع U شکل خاص مورد نظر معمار , تمامی نقاط نما توسط دوربین های نقشه برداری پیاده سازی و به جهت حفظ مدولاسیون 40 سانتیمتری شاسی کشی دقیق انجام شد. بسیاری از جزئیات بکار رفته در ساختمان بدیع است و سابقه قبلی ندارد. همکاری همه مهندسین و تکنسین های مهندسین مشاور شارستان در حدود سه سال کار سنگین نتیجه مطلوبی را بوجود آورد که شایسته نامیدن آن به عنوان یکی از نشانه های شهر تهران و نمونه معماری و مهندسی قابل توجهی است. بسیاری از ایده های معماری و جزئیات استفاده شده در بنای این ساختمان راهنمای طراحی در ساختمانهای بسیاری شد که پس از آن طراحی شده اند.

ساختمان اداری بخارست (آرمیتا)

ساختمان به عنوان یک عنصر واحد شهر تأثیری اجتناب ناپذیر بر محیط شهری آن دارد. در طول فرآیند طراحی، در نظر گرفتن این اثر متقابل برای ایجاد یک رابطه برد-برد بین ساختمان و شهر بسیار مهم است. رویکرد ما به هر یک از پروژه هایمان به نوعی با این معیار مطابقت داشته است. در پروژه کهن سرام، ماموریت ما ایجاد حداقل مزاحمت رسمی برای شهر بود. در اینجا، عناصر رسمی در هر دو بخش کلی و مجزا مورد استفاده قرار گرفتند. هر گونه ذخیره سازی می تواند به صورت فردی، گروهی یا عمومی باشد که تعداد و نوع آن به واحد و بخش کاری مشخصی مربوط می شود.

سایت فروشگاه تجهیزات نمایشگاهی و فروشگاه فروش میز، صندلی و کمد آرکا یکی از کامل ترین و مجهزترین سایت های فروشگاهی در این عرصه می باشند. ملاقات کنندگان باید دقت کرد که راحتی را به مدت چند ساعت برای افراد فراهم سازد و از نظر ابعاد و کیفیت مناسب باشد. امروزه ساختمان ها با کاربردهای گوناگون ساخته میشوند و یک دسته از آنها به منظور انجام امور دفتری و اداری می باشد. اندازه و مقیاس، معماری فضا تا چه اندازه زیربنای قابل استفاده و متناسب با ابعاد انسانی فراهم می کند. در چنین شرایطی راهروها باید مستقیماً توسط پنجرعه های مرتفع و یا از طریق درهای شیشه ای داخل دیوار روشن شوند. می توان راهروها را از طریق نور گیرهای سقفی در ساختمانهای پهلو دار و ساختمانهای کوتاه، ساختمانهای زاویه دار، ساختمانهای T شکل و U شکل به صورت مقرون به صرفه با روشنایی روز روشن کرد.