نمای شیشه ای Looking Glass Lodge منعکس کننده جنگل های اطراف است


معماران مایکل کندریک یک اقامتگاه جنگلی و تعطیلات را در شرق سا، ،ستان به پایان رسانده است که دارای نماهای چوبی و پنجره‌های بزرگ است که امکان دید درست از داخل ساختمان را دارد.

Loing Gl، Lodge در منطقه High Weald of Outstanding Natural Beauty واقع شده است و برای مشتری که والدینش در دهه 1960 یک منطقه حفاظت شده طبیعی در آنجا تاسیس ،د، ساخته شده است.

کلبه چوبی در جنگل
این اقامتگاه در یک حفاظتگاه طبیعی قرار دارد

مشتری و همسرش می خواستند بتوانند مکان را با مهمانان و معمار سفارش داده شده به اشتراک بگذارند مایکل کندریک برای طراحی یک اقامتگاه کم تاثیر و پایدار که به بازدیدکنندگان این امکان را می دهد که در جنگل غوطه ور باشند.

این ساختمان در زمینی شیبدار در محوطه خانه خانوادگی مشتری قرار دارد. این بنا بدون قطع درختان موجود در فضایی طبیعی که در اعماق جنگل پنهان شده ساخته شده است.

نمای خارجی کابین چوبی با عرشه چوبی
Loging Gl، Lodge با چوب پوشیده شده است

کندریک به Dezeen گفت: «برای ما، توپوگرافی شیب‌دار سایت فرصتی هیجان‌انگیز برای ایجاد یک فضای تعطیلات فراگیر ارائه می‌دهد.

“از آنجایی که اقامتگاه بر روی یک خاکریز طبیعی قرار دارد، ما توانستیم طرحی را ایجاد کنیم که به مهمانان احساس واقعی زندگی مرتفع را در میان درختان ارائه دهد.”

لوژ شیشه ای در شب
هیچ درختی قطع نشد تا جایی برای اقامتگاه باز شود

خلاصه پروژه بیان می کرد که لژ باید به جانوران و بوم شناسی موجود احترام بگذارد، بنابراین معماران ساختاری با اندازه متوسط ​​را پیشنهاد ،د که با چوب پوشانده شده است تا درختان اطراف را منع، کند.

کندریک خاطرنشان کرد: «اگرچه طراحی ما برای اقامتگاه از بسیاری جهات ظریف و ساده است، منحصر به فرد بودن معماری آن بیشتر در احترام به محیط آن مشهود است.

تخت با پوشش سفید روبروی جنگل
دیوارهای لعاب دار منظره ای از جنگل را فراهم می کنند

وی افزود: «از ابتدا حفظ شخصیت و خط درخت تا حد امکان مهم بود.

ما این اقامتگاه را طوری طراحی کردیم که به راحتی در اطراف درختان همسایه و ریشه های آنها بنشیند، با توجه به چوب قرمز قدیمی که فضای زندگی به آن نگاه می کند.”

فضای داخلی کابین چوبی با جزیره آشپزخانه سفید
ساختمان دارای شیشه الکتروکرومیک برای حفظ حریم خصوصی است

استفاده از شیشه همچنین با هدف افزایش ارتباط ساختمان با سایت خود، با پنجره های بزرگ تصویری، نماهای گسترده ای از جنگل را در دو جهت ارائه می دهد.

کندریک توضیح داد: «برای ما مهم بود که هر دو نمای اصلی دارای لعاب سخاوتمندانه و بدون درز باشند تا حس شفافیت و تعلق به خانه را در محیط آن القا کنند.

شیشه اجازه می دهد تا نور طبیعی در طول روز به داخل ساختمان نفوذ کند. شیشه‌های الکتروکرومیک استفاده شده‌اند که وقتی بار الکتریکی از آن عبور می‌کند رنگ می‌گیرد و حفظ حریم خصوصی بهتری را بدون به خطر انداختن نماهای داخل ایجاد می‌کند.

عملکرد الکتروکرومیک توسط حسگرهای نور خارجی هنگام غروب شروع می شود و باعث تیره شدن شیشه می شود. استفاده از این شیشه نشت نور مصنوعی در شب را محدود می کند، که اختلال در خفاش های محافظت شده موجود در سایت را به حداقل می رساند.

مبل ال شکل و صندلی راحتی داخل کابین
یک اجاق ،می از الوار درخت، که در جنگل افتاده اند استفاده می کند

این اقامتگاه با پای پیاده از طریق یک مسیر باریک که به تراس بزرگ در سمت ج،ی آن منتهی می شود، می رسد. در داخل، طرح‌بندی باز برای استفاده حدا،ری از نماها پیکربندی شده است.

یک مبل ال شکل و صندلی راحتی در یک انتها در اطراف یک اجاق چوبی معلق قرار گرفته اند که از الوارهای درختان افتاده در اطراف سایت استفاده می کند.

آشپزخانه جمع و جور در داخل لژ
کابین دارای آشپزخانه جمع و جور است

یک آشپزخانه جمع و جور در قلب پلان در یک طرف یک پارتیشن با ارتفاع کامل قرار گرفته است که فضاهای نشیمن را از یک اتاق خواب با یک حمام مستقل جدا می کند.

این اقامتگاه توسط صنعتگران محلی در شهر نزدیک هیستینگز ساخته شده است و دارای پالت محدودی از مواد برای تکمیل محیط طبیعی است.

نمای اتاق خواب با دیوار لعاب
فضای داخلی با سرو قرمز غربی پوشیده شده است

سرو قرمز غربی برای روکش خارجی و پوشش داخلی استفاده می شود. چوب اعمال شده در ،مت بیرونی به مرور زمان به رنگ خا،تری نقره‌ای تبدیل می‌شود که بازتاب تنه درختان نزدیک است.

الوار داخلی رنگ گرم خود را حفظ می کند و با تخته سه لا توس که برای دیوار جداکننده و کابینت استفاده می شود تکمیل می شود که فضای زیادی را در سراسر فضا فراهم می کند.

حمام داخل لوکینگ گلس لج
ساختمان برای جلوگیری از ریشه درختان روی پایه های پیچی قرار می گیرد

یک ساختار ،یبی فولادی و چوبی برای غلبه بر مشکلات ناشی از این سایت پیچیده، که دسترسی محدود به خودرو، محدودیت‌های استفاده از جرثقیل و مناطق حفاظت از ریشه درختان را داشت، توسعه داده شد.

Looking Gl، Lodge ساخت و ساز خارج از محل را برای غلبه بر این مشکلات در اولویت قرار داد. این سازه بر روی پایه‌های شمع پیچی ساخته شده است که از ریشه درختان جلوگیری می‌کند و سازه را بالاتر از سطح زمین بالا می‌برد و امکان دسترسی بدون مانع را برای عبور حیات وحش از سایت فراهم می‌کند.

لژ شیشه ای جستجو در جنگل
خانه شرق سا، در وسط جنگل قرار دارد

کندریک فعالیت خود را در سال 2018 با طراحی معاصر، خلاقیت و پایداری به ،وان ارزش های اصلی آن پایه گذاری کرد. این استودیو به دنبال ایجاد ساختمان های ساده و خوش ساخت با اصول طراحی محیطی غیرفعال است.

دیگر پروژه‌های جنگلی اخیر عبارتند از مخفی‌گاهی با پوشش سدر توسط منارد دورکیند و کاداوال و سولا مورالس با رنگ مشکی کاسا د لا روکا در مکزیک.

عکاسی توسط تام برد.


منبع: https://www.dezeen.com/2022/12/02/looking-gl،-lodge-gl،-facades-reflect-surrounding-woodland/