نمای ساختمان اداری مدرن+برآورد قیمت طراحی و اجرای نمادیزاین

از عناصر و تجهیزات اضافه در طراحی نمای ساختمان های اداری خودداری شود. در واقع با یک نگاه به ساختمان باید متوجه شد که ساختمان یک ساختمان اداری می باشد. خلاقیت در طراحی نمای ساختمان اداری می‌تواند در استفاده از متریال، طراحی ورودی، تزئينات و یا متریال و ترکیب رنگ نمای ساختمان بروز یابد.

  • اگر شما هم به عنوان مالک و سازنده یک ساختمان اداری به دنبال ضوابط طراحی نماساختمان اداری، قیمت اجرای نمای ساختمان اداری، متریال مناسب نمای ساختمان اداری و… هستید پیشنهاد می‌کنیم که تا انتهای صفحه با ما همراه باشید.
  • خلاقیت در طراحی نما می‌تواند به شیوه‌ای زیبا چنین مشکلی را برطرف کند.
  • اصول طراحی ساختمان اداری کوچک خیلی متفاوت از یک ساختمان بزرگ نیست، با این تفاوت که فضاهای اختصاص یافته در یک واحد اداری کوچک محدودتر و کوچک تر از یک ساختمان اداری بزرگ است.

بدین ترتیب خط شکسته‌ی نما در مقطع و پلان پروژه نیز بروز کرده است. به عبارت دیگر در نمای ساختمان اداری می توان از تلفیق مدرن و سنتی استفاده کرد. در آن از کامپوزیت و شیشه، سنگ و شیشه، آجر و شیشه و … استفاده شود که انتخاب آن ها به سلیقه و توان مالی افراد بستگی دارد. یکی از خلاقانه‌ترین طراحی‌ها استفاده از نمایی بدون پنجره است، در زیر طرحی از ساختمانی که هم نور داخلی را با استفاده از زاویه قرارگیری بلوک‌ها تامین کرده و هم پوششی یکدست و بی‌روزنه از نگاه فرد بیرونی دارد،‌ می‌بینید.

انواع طراحی فضای اداری

به منظور راحتی و نشستن افراد در محیط کار از صندلی مناسب آن کار استفاده می‌شود. در ایستگاه‌هایی که کارمندان آن با سیستم رایانه سرو کار دارند، باید صندلی هاییبرای آن‌ها در نظر گرفت که کاملاً قابل تنظیم بوده و قسمت‌های پشت، نشیمن و ارتفاع صندلی را بتوان به فراخور موقعیت تنظیم نمود. اگر می‌خواهید برای مراجعین صندلی تهیه کنید دقت کافی را داشته باشید که صندلی باید به گونه‌ای انتخاب شود که مراجعه کننده بتواند چندین ساعت با آرامش روی آن بنشیند.

رستوران و چایخانه در طراحی ساختمان اداری:

چشم‌نوازترین تزئینات نمای اداری هم با غروب آفتاب و تاریکی شب به چشم نمی‌آيد؛ مگر اینکه با نورپردازی صحیح و منطبق بر تکنیک‌های مدرن جلوه‌گر شود. در سبک مدرن از نورپردازی به شیوه مدرن برای نورپردازی نمای ساختمان استفاده می‌شود. نورپردازی بر روی نما با رقص نور و یا ایجاد بارقه‌های باریک و ملایمی از نور سفید یا رنگی ایجاد می‌شود. در میان ساختمان‌های مختلف، انواع اداری و تجاری بیش از سایر ساختمان‌ها از نورپردازی نما استقبال کرده‌اند. چراکه صاحبان و مالکان شرکت‌ها و سازمان‌ها هزینه زیادی برای نمای ساختمان اداری خود کرده‌اند و علاقه دارند این زیبایی چشم‌گیر در شب نیز نمایان شود.

فضاهای خدمات در ساختمان اداری

این پروژه بازسازی به صورت کامل اعم از تاسیسات گرمایش و سرمایشی، لوله کشی، برق، سقف، کف، پنجره ها، تغییر نقشه دیوارها، ساخت آبنما و کلیه امور ایمنی مخصوص بانک ها می باشد. طراحی ساختمان اداری آبورزان به معماری “محمدرضا قدوسی و پارسا اقدم” با توجه به معماری مدرن بومی تهران شکل گرفته و با نگرش به نمای نامرئی شهری خلق شده است. این پوسته بر اساس هندسه ای متحرک و با سایه های مثلثی، شکل امروزی ساختمان های اداری در تهران را به خود گرفته است و توانسته رتبه دوم جایزه معمار سال 1393را از آن خود کند. با گذر از کنار هر ساختمان اداری نمی توانید هویت و ویژگی آن شرکت را در نگاه اول تشخیص دهید. همین امر، طراحی سازه و ساختار ظاهری ساختمان را حائز اهمیت می کند. ساختار کلی طراحی یک ساختمان اداری در سازه و فرم بنا خلاصه می شود.

نکته مهم این راست که هر کسی از پس طراحی نمای ساختمان اداری مدرن برنمی‌آید. ساختمان های اداری که شرکت های مختلف در آن ها واقع شده اند مکانی برای کسب و کار فعالیت هستند. نورپردازی ساختمان اداری مهمترین اصلی ست که می تواند این پویایی را به طور واضح نشان دهد.

ساختمان اداری شامل واحدهای مختلفی می شود که شرکت ها و بیزینس های مختلف در آن به فعالیت می پردازند. در ادامه به چند نکته درباره اصول طراحی ساختمان اداری اشاره خواهیم کرد. بازسازی ساختمان اداری در تهران، هم به واسطه خود صاحبان املاک اداری و هم شرکت های بازسازی قابل اجرا می باشد.