نمای ساختمان اداری مدرن+برآورد قیمت طراحی و اجرای نمادیزاین

انتخاب روشی سازگار با ذینفعان و مصالح و تکنولوژی قابل بازیافت اهمیت زیادی دارد. قابلیت ماندگاری و نحوه به کارگیری مصالح باید به گونه ای باشد که چنانچه در ساختمانی از آنها استفاده شد. پس از تخریب ساختمان، مصالح قابلیت به کارگیری مجدد در بنایی دیگر را داشته باشد و به عنوان زباله ساختمانی باقی نمانند. در ایستگاه های کار ساختمان های اداری در صورت استفاده از میزهای مشترک، تنظیم ارتفاع سطوح برای افراد دشوار است زیرا دو نفر با ارتفاع قد متفاوت قاعدتا نباید از سطوح کار با ارتفاع یکسان استفاده کنند.

  • تأسیسات الکتریکی و مکانیکی هر ساختمان اداری با توجه به عملکرد آن نیز باید در نظر گرفته شود.
  • شکل ساختمان اجازه می دهد تا نور شمال به 60 درصد از دفاتر راه یابد.
  • بیلدکو در تمامی عرصه های طراحی و اجرای انواع فضاسازی باغ و ویلا ، در خدمت شماست.
  • در واقع بازسازی ساختمان باعث می‌شود تا ساختمان به حالت اولیه خود برگردد و این موضوع اهمیت زیادی دارد.
  • بخش شرقی نما برای جلب توجه از شریان اصلی به سمت خیابان خم شده است.

از سوی دیگر بهترین مکان برای قرار دادن فلاورباکس‌ها داخل خم مقعر تیغه‌های آجری بود که خود به پایداری فرم نما نیز کمک می‌نمود. این طراحی پوسته‌ای یکپارچه برای نمای بیرونی به شکل فرمی مدرن با استفاده از خطوط منحنی و حجمی غیر هندسی، یکی از زیباترین نماها را خلق کرده است. خلاقیت در این طراحی با نوآوری در فرم کلی ساختمان، تزئين آن با شکل‌های بدیع و همچنین استفاده از نور داخلی برای ایجاد تضاد و نمایش طرح گل‌ها صورت گرفته است.

طراحی دکوراسیون اداری

بنابراین بسیار مهم است که پنجره ها در جهت صحیحی قرار بگیرند تا نور طبیعی بیشتری به فضای داخلی یک ساختمان اداری تابیده شود. هرچند در یک ساختمان اداری لزوماً تمامی واحدها یک اندازه نیستند و می‌توان در طراحی پلان ساختمان اداری، واحدهای آن را در سایزهای مختلفی طراحی نمود تا نیازهای تجارت‌های مختلف را به یک اندازه برطرف کند. این موضوع هیچگاه نباید باعث شود یکی از واحدهای ساختمان اداری خیلی کوچک شده یا نیازهای اولیه آن از جمله نور طبیعی یا پنجره کافی و تهویه مناسب برطرف نگردد. طراحی ساختمان اداری کوچک از “معماری خانه چوبی”با هدف نمایش خلاقیت گروه طراحی و ارائه نمونه اجرایی ملموس برای مراجعه کنندگان انجام گردید. مهمترین چالش در طراحی دفتر معماری خانه چوبی، عرض کم بنا، نمای قدیمی آن در کنار بودجه محدود بود که تمامی این محدودیت ها پروژه را به سمت سوی استفاده از ایده های جدید و خلاقانه پیش برد.

اجرای نمای ترکیبی در ساختمان های اداری

فضایی که برای هر دفتر اختصاص می‌گیرد، باید متناسب با میزها و دیگر اجزای مورد لزوم در آن مکان باشد. در طراحی فضاهای باز و بسته دفاتر اداری سعی می‌شود؛ با حفظ حریم صوتی و بصری کارمندان، به تعامل میان آن‌ ها صدمه‌ای وارد نشود. بدین ترتیب توانایی تمرکزشان بر روی مسائل پیشروی در اداره مذکور بیشتر شود. با این توضیحات می‌توان گفت، در طراحی ساختمان اداری انواع مختلفی از فضاهای اداری با درجات مختلفی از حریم ساخته می‌شوند که به شرح برخی از آن ها می ‌پردازیم. در همسایگی این پروژه 6 مجتمع تجاری در شمال و یکی در جنوب قرار دارد.

فضاهای داخلی ساختمان به اندازه کافی به طور طبیعی تهویه می شوند و نور میگیرند. این ساختمان همچنین دارای سیستم ذخیره و برداشت آب باران و سیستم زهکشی طبیعی می باشد. این ساختمان تا کنون گواهی Gold LEED که یک امتیاز پایین تر از پلاتین می باشد را دریافت کرده است. نمای ساختمان اداری کوچک شما می‌تواند به صورتی طراحی و اجرا شود که در کنار ساختمان‌های بزرگ اداری بیشتر شناخته شود و به کسب و کارتان رونق دهد.

هدف از طراحی داخلی واحد اداری تنها برای زیبایی محیط نیست، بلکه توجه به فضاها و عملکردهای ضروری یک ساختمان اداری و تامین نیازهای کارفرما نیز اهمیت بسیار زیادی دارد. زیرا طراحی باید به نحوی صورت بگیرد، که اجرای آن در دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان از لحاظ دیداری تغییرات قابل ملاحظه ای ایجاد کند. همچنین تغیرات ایجاد شده نیز باید در راستای زیباتر شدن ساختمان بوده و به طور کلی از ظاهر ساختمان چه در نمای داخلی و چه در نمای خارجی تصویری را خلق نماید که مورد پسند اکثر سلیقه ها باشد.

جلسات اداری همیشه خسته کننده هستند و قطعاً یک محیط خشک و بی روح در یک اتاق کنفرانس معمولی باعث هرچه خسته کننده‌تر شدن جلسات می شود. اما وقتی محیط اتاق کنفرانس با یک دیزاین شیک و مدرن و هیجانی با رویکرد حرفه‌ ای و اداری طراحی شده باشد، حتی خسته کننده ترین جلسات هم ماجراهایی هیجانی و پرانرژی می شوند. ایده طراحی مدرن و دیزاین هیجانی برای نوسازی محیط اداری مناسب کسانی است که از چرت زدن پرسنل خود در اتاق کنفرانس ناراضی هستند. طراحی های جسورانه با ایده های مدرن و البته رعایت الزامات استاندارد در طراحی فضاهای اداری که قطعاً داستان بازسازی محیط اداری برای اتاق کنفرانس شما را به یک محیط کاملاً هیجانی و پرانرژی تبدیل خواهد کرد.