نظام مهندسی ساختمان استان کرمانشاه-دنیای معماری

جلسه کارگروه سنجش به منظوربررسی پروندهای داوطلبین گروه تخصصی معماری استان گیلان برگزار شد. اولین تشکل‌های مهندسی در ایران، کانون‌های مهندسین استان‌ها بودند که توسط مهندس مهدی بازرگان و همقطارانش بنیانگذاری شد[۳] و تا کنون نیز در بسیاری از شهرهای بزرگ ایران دایرند و بیشتر به مجله خبری معماری امور صنفی می‌پردازند. با پسروی حزب نهضت آزادی ایران، تلاش‌هایی برای تضعیف کانون‌ها و واگذاری اختیارات و امکانات این کانون‌ها به سازمان‌های نظام مهندسی گسترده‌تر شده‌است. جلسه کارگروه سنجش به منظوربررسی پروندهای داوطلبین گروه تخصصی تاسیسات مکانیکی استان گیلان برگزار شد.

  • در سال 1369 تاسيس و با تعداد عضو در 7 رشته و 48 پرسنل در حال خدمات رساني مي باشد.در طي چند سال گذشته دفاتر نمايندگي سازمان در 12 شهرستان پاوه، سنقر، جوانرود ، روانسر، سرپل ذهاب ، هرسين ، کنگاور ، صحنه ،اسلام آباد ، گيلانغرب ، کرند ، قصرشيرين تاسيس شده است.
  • دفاع از حقوق اجتماعی و حیثیت حرفه‌ای اعضا و تشویق و حمایت از فعالیت‌های با ارزش و برگزاری مسابقات حرفه‌ای و تخصصی و معرفی طرح‌های ارزشمند.
  • بر اساس ماده ۱۴ قانون و ماده ۷۱ آیین نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، اعضای هیأت رییسه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم در سال دوم فعالیت مشخص شدند.
  • به یک ساختار معماری یا مهندسی ثابت که مجزا از دیگر ساختارها قابل تشخیص باشد یک سازه یا ابنیهٔ فنی می‌گویند.

شما می‌توانید به‌راحتی به سامانه تلفن همراه سازمان نظام مهندسی ساختمان، استان چهارمحال و بختیاری، دسترسی داشته باشید و از خدمات الکترونیک آن در هر زمانی استفاده نمایید. به اطلاع علاقمندان امر پژوهش می رساند سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در نظر دارد جهت راه اندازی … در حال حاضر کلیه ارکان سازمان نظام مهندسی ساختمان در سطح استان‌ها و در سطح کشور شکل گرفته‌است و با حدود پانصدهزار نفر عضو، فعالیت خود را به انجام می‌رساند. نظام مهندسی ساختمان استان قم به مناسبت درگذشت مهندس قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی پیام تسلیتی صادر کرد. اطلاعیه اعلام نتایج مجموعه آزمون های نظام مهندسی تستی شهریور ۱۴۰۱ از سوی دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان وزاره راه و شهرسازی به شرح ذیل می باشد. قابل توجه کلیه مهندسین دارای پروانه اشتغال بکار مهندسی طبق نامه معاون محترم مسکن و ساختمان وزارت راه شهرسازی با شماره ۴۲۰/۱۵۰۱۴۲ مورخ ۱۴۰۱/۰۹/۱۶ و نامه شماره ۱۱۰۷۹۶ مورخ ۱۴۰۱/۰۹/۲۱…

اهم مصوبات هیات مدیره (۱۴/دی/۹۹)

دفاع از حقوق اجتماعی و حیثیت حرفه‌ای اعضا و تشویق و حمایت از فعالیت‌های با ارزش و برگزاری مسابقات حرفه‌ای و تخصصی و معرفی طرح‌های ارزشمند. برنامه‌ریزی در جهت تقویت و توسعه فرهنگ و ارزش‌های اسلامی در معماری و شهرسازی. تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سایت مازندنظام میباشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

اطلاعیه شماره دو دبیرخانه مسابقه معماری ملی و آزاد مجتمع گردشگری-تفریحی

برای تشکیل سازمان ن وجود حداقل ۵۰ نفر داوطلب عضویت از بین مهندسان حوزه آن استان که دارای مدرک کارشناسی در رشته‌های شامل مهندسی معماری، مهندسی عمران، مهندسی تأسیسات مکانیکی، مهندسی تأسیسات برقی، مهندسی شهرسازی، مهندسی نقشه‌برداری، مهندسی ترافیک باشند، ضروری است. آقای محمدسعید کریمی در مسابقات طراحی کشوری سال ۱۳۹۸ رتبه اول را بدست آورد و بهترین طراح معرفی شد. سازمان نظام مهندسی ساختمان سازمانی غیردولتی است که به جهت تحقق قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان مصوب سال ۱۳۷۴ به صورت رسمی تأسیس گردید. به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان و به نقل از واحد سازندگان مسکن… بیانیه مشترک سازمان بسیج عمران و معماری و سازمان نظام مهندسی ساختمان به مناسبت فرارسیدن 13 آبان ر…

مهندس ساختمان سازی نمی توانند به صورت تمام وقت بر پروژه نظارت کنند از این رو در پروژه های ساختمانی از مهندسین مجری استفاده می شود که به جای مهندس ناظر بر ساختمان ها می روند و مراحل کار را به وی به صورت قدم به قدم گزارش می کنند. جلسه کارگروه سنجش به منظوربررسی پروندهای داوطلبین گروه تخصصی برق استان گیلان برگزار شد. جلسه کارگروه سنجش به منظوربررسی پروندهای داوطلبین گروه تخصصی عمران استان گیلان برگزار شد.