میزهای نیمه ابری طراحی شده توسط McCloy + Muchemwa برای شفیلد


استودیوی معماری McCloy + Muchemwa با استودیوی سازنده Mitre & Mondays همکاری کرده است تا میزهایی را بسازند که مانند قطعات پازل به هم متصل شوند.

میزهای نیمه ابری برای Out & About، برنامه ای از رویدادهای رایگان در پارک پین بال، شفیلد، با هدف حمایت از بهبود اقتصادی در شهر شمالی ،یس طراحی شده اند.

هر میز شکل منحصر به فرد خود را دارد. اما آنها به طرق مختلف با هم هماهنگ می شوند و امکانات بی پای، برای پیکربندی ارائه می دهند.

میزهای نیمه ابری نوشته McCloy + Muchemwa و Mitre & Mondays
هر یک از جداول نیمه ابری شکل منحصر به فردی دارد

Steve McCloy و Bongani Muchemwa از بنیانگذاران McCloy + Muchemwa می‌گویند: «میزهای نیمه ابری به‌،وان خانواده‌ای طراحی شده‌اند که در آن هندسه هر میز مشابه است اما ی،ان نیست».

آنها به Dezeen گفتند: “ج، ها به هم متصل می شوند تا بتوان آنها را به صورت جداگانه استفاده کرد، در ترتیبات خطی مستقر کرد، یا در جزایر و خوشه های ارگ،ک جمع کرد.”

مستقر در لندن مک کلوی + گریه و میتر و دوشنبه ها پس از معرفی کری کمپبل و دیوید مک‌لیوی، کیوریتورهای Out & About، با یکدیگر همکاری ،د تا پروژه را از مفهوم به واقعیت برسانند.

هدف آنها تولید اشکالی بود که می توانند عملکردهای متفاوتی داشته باشند، اما همچنین الهام بخش تفکر خلاقانه ای بود که ممکن است در میزهای سنتی امکان پذیر نباشد.

میزهای نیمه ابری نوشته McCloy + Muchemwa و Mitre & Mondays
میزها و پایه ها برای نگهداری و حمل و نقل آسان از هم جدا می شوند

McCloy و Muchemwa می‌گویند: «یک فرضیه این بود که میزهای مستطیلی ترتیبات متعامد را دیکته می‌کنند و می‌توانند وضعیت سلسله مراتبی را در طول کارگاه‌های عمومی ایجاد کنند.

ما می‌خواستیم یک طراحی غیرمنتظره و غیرمعمول برای برانگیختن کنجکاوی عمومی، شروع یک گفتگو و از بین بردن برخی پیش‌فرض‌ها داشته باشیم.»

خارج از خانه و درباره آ، هفته ها در شفیلد
جداول برای برنامه رویدادهای Out & About در شفیلد استفاده شد

میزها از یک سطح به ضخامت 18 میلی متر از تخته سه لا برش CNC تشکیل شده بودند که روی پایه فولادی ضد زنگ ساخته شده با استفاده از خم کن لوله کنترل شده توسط کامپیوتر ثابت شده بود. هر میز سفید است و از هندسه های دایره ای تشکیل شده است.

ارجاع به آثار هنری توسط جورجیا اوکیف و دیوید هاکنی، این طرح برای متمایز شدن در پس زمینه ای طراحی شده بود که شامل یک نقاشی رنگارنگ روی زمین توسط هنرمند محلی است. فلورانس بلانچارد.

McCloy و Muchemwa گفتند: “ما یک پالت رنگ خنثی را برای تکمیل سایت Pinball Park انتخاب کردیم.”

آنها پیشنهاد ،د: “از آنجایی که آنها شکل های نامنظم و سفیدی دارند، حدس زدن ظاهر آنها کمی شبیه بازی ابر خیره ، در دوران کودکی است.”

خارج از خانه و درباره آ، هفته ها در شفیلد
جداول برای فعالیت های مختلف استفاده می شد

میزها و پایه ها با اتصالات ا،تیک ساده ثابت می شوند، بنابراین می توان آنها را برای ذخیره سازی و حمل و نقل آسان از هم جدا کرد و دارای پایه های قابل تنظیم برای ایجاد سطوح ناهموار زمین است.

معماران افزودند: “این سیستم م،ار پویا راهی کارآمد و کاربرپسند برای ایجاد یک نصب منسجم و بصری است.”

خارج و درباره آ، هفته ها در شفیلد
میزهای سفید در مقابل نقاشی کف فلورانس بلانچارد خودنمایی می ،د

McCloy و Muchemwa استودیوی خود را در سال 2017 تأسیس ،د و مجموعه ای از پروژه های کوچک را تکمیل ،د که شامل یکی از نیمکت های شهر جشنواره طراحی لندن و یک گلخانه خودساخته به نام The Orangery است.

پروژه جداول نیمه ابری توسط شورای شهر شفیلد تامین مالی شد.

در چهار آ، هفته بین ژوئیه و سپتامبر، میزها دارای طیف گسترده ای از فعالیت ها بودند که از کارگاه های نقاشی گرفته تا ک، های ترشی سازی را شامل می شد.

خارج و درباره آ، هفته ها در شفیلد

اکنون این رویداد به پایان رسیده است، میز به یک گروه خلاق و اجتماعی محلی اهدا شده است تا بتوان از آنها برای رویدادهای عمومی استفاده کرد.

عکاسی توسط جو هورنر.


منبع: https://www.dezeen.com/2022/12/05/partly-cloudy-tables-mccloy-muchemwa-mitre-mondays/