موراگ میرسکو باغ شادی را برای بیمارستان کودکان شفیلد ایجاد می کند


یک غرفه رنگارنگ در باغ شادی در بیمارستان کودکان شفیلد قرار دارد که هنرمند بریت،ایی موراگ مایرسکا برای ارائه مهلت به بیماران و کارکنان از محیط پزشکی ایجاد کرده است.

این حیاط که در قلب بیمارستان در ج، یورکشایر، ،ستان قرار دارد، می تواند به ،وان هر چیزی از یک پناهگاه آرام گرفته تا منطقه ای برای بازی، اجرا یا کارگاه استفاده شود.

حیاط مرکزی بیمارستان کودکان شفیلد
یک غرفه رنگارنگ در باغ شادی در بیمارستان کودکان شفیلد قرار دارد

باغ جوی فضای موجود در بیمارستان را اشغال می کند که توسط استودیو لندن ایجاد شده است معماران آوانتی در طول تمدید در سال 2017 برای کدام طراح Myerscough فضاهای داخلی را ایجاد کرد.

فضای بیرونی در ابتدا دارای صندلی‌های رنگارنگ و گلدان‌ها بود که اکنون با طرح‌های Myerscough تکمیل شده است، اما به دلیل کمبود بودجه، پتانسیل کامل آن محقق نشده بود.

حیاط مرکزی بیمارستان کودکان شفیلد
این توسط Morag Myerscough برای ارائه مهلت از یک محیط پزشکی طراحی شده است

Myerscough به Dezeen گفت: “بیمارستان یک بال جدید ساخته بود، اما زم، که آنها به حیاط رسیدند، پول به فضاهای داخلی ضروری تری اختصاص داده شد.”

ما ارزش این فضاهای بیرونی در بیمارستان ها را می دانستیم و اگر بتو،م یک فضای شاد، یک باغ مخفی بسازیم که بتو،م در تمام طول سال از آن استفاده کنیم، چه تفاوتی برای بیماران، خانواده ها، مراقبان و کارکنان ایجاد می کنیم.

غرفه شادی توسط موراگ مایرسکا طراحی شده است
،مت مرکزی غرفه شادی است

حیاط به روز شده اکنون دارای کاشت های گسترده، موزاییک های کفپوش، مبلمان متحرک و پناهگاهی به نام Joy Pavilion است که با رنگ ها و ال،ای روشن امضای Myerscough تکمیل شده است.

Myerscough افزود: “من به شدت در مورد پتانسیل این فضا و اینکه چقدر باید اتفاق بیفتد احساس کردم و امیدوار بودم که به نحوی به رفاه افرادی که در بیمارستان هستند و ،، که از آن بازدید می کنند کمک کند.” وجود رنگ و طبیعت در اطراف شما بسیار مهم است تا روحیه شما را بالا ببرد.

آلاچیق با طراحی موراگ مایرسکا در بیمارستان کودکان شفیلد
فضا با رنگ‌ها و نقش‌های مشخص مایرسکا تکمیل شده است

باغ شادی توسط Myerscough pro-bono طراحی شده و با همکاری شرکت محصولات تمیز کننده ساخته شده است. روش که او اخیراً روی یک مجموعه نسخه محدود کار کرده است.

چندین تاجر محلی نیز در این پروژه همکاری ،د و به کاهش هزینه ها کمک ،د.

آلاچیق در باغ شادی در بیمارستان کودکان شفیلد
از این غرفه می توان به ،وان سرپناه یا برای کارگاه ها و اجراها استفاده کرد

اندازه غرفه مرکزی به گونه‌ای طراحی شده است که به راحتی میزبان کارگاه‌ها و اجراها باشد، بدون اینکه باغ را تحت تأثیر قرار دهد.

“[It is] به اندازه‌ای بزرگ است که یک کارگاه یا اجرا داشته باشید، اما اگر به تنهایی در آنجا هستید، خیلی بزرگ نیست.»

تقریباً به طور کامل از چوب ساخته شده است و برای افزودن گرما به سازه انتخاب شده است.

این شامل سقف آن نیز می شود که با زوناهای چوبی دستکاری شده پوشانده شده است، اما میله های پرچم ف،ی و پایه های صندلی داخل آن را استثنا نمی کند.

فضای داخلی آلاچیق چوبی موراگ مایرسکا
تقریباً به طور کامل از چوب ساخته شده است

باغ جوی با کاشت همیشه سبز جدید در سرتاسر، در کنار گیاهان چند ساله معطر و پیازهایی که ظاهر فضا را در فصول مختلف تغییر می دهد، کامل شده است.

پروژه قبلی Myerscough در بیمارستان کودکان شفیلد در سال 2017 شاهد طراحی اتاق خواب ها و شیشه های ورودی بال جدید توسط Avanti Architects بود.

نشستن توسط موراگ مایرسکا
صندلی‌ها در سراسر باغ شادی پراکنده‌اند

مانند باغ، فضای داخلی او برای بیمارستان مملو از رنگ‌های درخشان و چاپ‌های هارلکین است که به گونه‌ای طراحی شده‌اند که احساس خانواده بودن و استقبال از بیماران جوان داشته باشند.

از دیگر پروژه‌های اخیر Myerscough می‌توان به تفسیر رنگارنگ دروازه رومی روی دیوار هادریان در شمال ،ستان و نصب 105 پرچم در خیابان آ،فورد اشاره کرد که هدف آن تشویق گفتگو درباره انرژی‌های تجدیدپذیر است.


منبع: https://www.dezeen.com/2022/12/12/sheffield-childrens-،spital-morag-myerscough-joy-garden/