معرفی مجتمع های مسکونی پردیس + انواع آنها بزرگترین مرجع خرید و فروش ملک در پردیس تهران-دنیای معماری

از این رو، در طراحی مناسب یک مجتمع مسکونی، خلق فضا با کیفیت‌های متفاوت، یکی از مهم‌ترین مواردی است که باید به آن توجه داشت و کیفیت‌های فضایی متنوع و مناسب، به ما در پیشبرد هدفمان کمک شایان توجهی می‌کنند. این برج در زمینی به مساحت نزدیک به ۵۵۰۰ متر مربع ساخته شد. این ساختمان دارای 10 طبقه واحد های مسکونی می باشد و 6 طبقه دفاتر اداری است و 2 طبقه واحد های تجاری دارد.

  • در هر طبقه این مجتمع مسکونی 16 واحد قرار دارد و جزئیات طراحی خارق‌العاده‌ای از لابی گرفته تا روف گاردن در این پروژه لحاظ شده‌است.
  • معرفی مجتمع های مسکونی پردیس در گروه واحد های مسکونی ویلایی از دستۀ مجتمع های مسکونی شخصی ساز ما را به گران ترین واحد های مسکونی در شهر جدید پردیس می رسانند که معمولا به صورت 3 طبقۀ تک واحدی با حیاط مشترک ساخته شده اند.
  • فراهم آوردن فضای باز باکیفیت و ایجاد ترکیب زیباشناسی بین توده ساختمانی و فضای شهری، می‌تواند یکی از عوامل مؤثر بر رضایت افراد باشد.
  • واحد های این مجتمع های مسکونی با توجه به موقعیت جغرافیایی، طبقه، هزینۀ انجام شده در مجتمع یا واحد مسکونی و همچنین ارزش زمین دارای قیمت های مختلفی هستند.
  • طراحی هر واحد بر اساس سلائق مختلف و در عین حال حفظ هارمونی طراحی و ارتباط کل با جز اصلی ترین دغدغه طراحی خواهد بود.

اگر بتوانیم در طراحی مجتمع مسکونی مذکور، تمام این موارد را بگنجانیم که چه بهتر، در غیر اینصورت، بهتر است تلاشمان در راستای این باشد که حداکثر این نوع از تقسیم‌بندی را در کار داشته‌باشیم. سو فوجیموتو معمار ژاپنی با همکاری گروه معماری فرانسه لایسن راسل طراحی مجتمع مسکونی سبز با ارتفاع کلی 50 متر را به عهده گرفته اند. در بخش اول این فایل موقعیت استقرار سایت مجتمع مسکونی خیام مشهد بررسی شده است. از ویژگی های اصلی این مورد می توان به نزدیکی به مراکز اداری و تجاری شهر و همچنین آب و هوای مناسب اشاره کرد. این گروه از مجتمع های مسکونی یا منازل ویلایی از سایر واحدهای مسکونی این شهر شیک تر هستند و از امکانات رفاهی بیشتری نسبت به آنها برخوردارند. اشخاص با خرید زمین ویلایی در شهر پردیس اقدام به ساخت این مجتمع های مسکونی کرده اند.

ساختمان مسكونی سدروس / علیرضا تغابنی

بدون آن که اهمیت این معبر ورودی با طراحی ویژه ای برای بیننده مشخص شده باشد، چنین به نظر می رسد که خیابان به طور ناگهانی به داخل منطقه مسکونی سقوط کرده است. با توجه به نیاز بشر به حفظ امنیت و توانایی بیشتر برقراری امنیت توسط نیروهای جمعی به نسبت نیروهای فردی، انسانها زندگی به صورت گروهی را تا آنجا که به حریم خصوصی شان لطمه وارد نکند دوست دارند. دسترسی‌های سواره و پیاده و نحوه تفکیک آن‌ها از هم در مجتمع‌های مسکونی، یکی از عوامل مؤثر در جذاب جلوه دادن مجتمع مسکونی بشمار می‌رود. زمین انتخابی سایت باید خاک مناسبی داشته باشد، جهت ساخت‌وساز که توسط کارشناسان برسی می‌شود. مسیرها باید کوتاه، شفاف و به دور از ابهام باشند و به نوعی هدایتگر به سمت اتفاقات خاصی که قرار است در مجتمع مسکونی بیفتد. ایران‌شناسی شمال غربی محله یوسف‌آباد جنوب محله شیراز جنوب شرقی شهرک والفجر بنا شد.

سه –  معماری 5 – تجزیه و تحلیل شهرک امید تهران

مسکن علاوه بر تأمین سرپناه، مجموعه‌ای بوده که هدف آن ارائه خدمات متعدد و تأمین نیازهای ساکنان در یک مکان است. از سوی دیگر، با داشتن استخر، باشگاه، سونا، جکوزی، سالن اجتماعات و … نیز تا حد بسیاری به نیازهای ویژه کاربرین توجه کرده‌ایم. مسیر می‌تواند طراحی مسیر پیاده، سواره و یا طراحی مسیر پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری باشد که در رابطه با دو مورد اخیر بعدا توضیح می‌دهیم.

روابط عمومی و امور فرهنگی مجتمع مسکونی پارس جم

این پروژه واقع در شمال تهران جنب هتل اوین و غرب بزرگراه شهید چمران میباشد. طراحی این مجتمع، با رویکردی متفاوت از ساختمان مجله خبری معماری های اطراف انجام شده است. پیش بینی می شود که این پروژه به عنوان نشانه ای از معماری معاصر در این شهر معرفی خواهد شد.