مجموعه کاشی کف و دیوار انیس توسط Ceramiche Keope


نمایشگاه دیزین: برند ایتالیایی کاشی کف و دیوار Ceramiche Keope مجموعه ای از کاشی های چینی ساخته شده از اونی، را طراحی کرده است.

تماس گرفت اونی،کاشی های اونی، منع، کننده نور در چهار اندازه مختلف و سه رنگ منحصر به فرد موجود است که سایه های ظریف سنگ مرمر صیقلی را به هم می پیوندد.

کاشی های ،س
کاشی ها در سایه درخشان خا،تری به نام مروارید هستند

مروارید سایه ای خنک از خا،تری ظریف را ارائه می دهد، در حالی که عسلی از رنگ های گرم رنگ روشن در سنگی که به گونه ای طراحی شده است که یادآور نور خورشید است، استفاده می کند.

گزینه Multicolour Onice ،یبی غیرمعمول از سبزها و زردهای دریا مانند است که با تکه‌های ظریفی که ظاهر سایه‌ها را به وجود می‌آورد جایگزین شده است.

کاشی های چند رنگ Onice
گزینه کاشی چندرنگ این برند ،یبی غیرعادی از رنگ های دریایی است

کاشی های Onice از اونی،، یک ماده نیمه قیمتی که نوعی سنگ مرمر است، ساخته می شوند و برای دیوارها و کف در داخل خانه من، هستند و بزرگ ترین اندازه دال به ویژه برای سطوح حمام من، است.

این سنگ مرمری گرانبها، مقاوم و درخشان، نتیجه نوآوری های تکنولوژیکی است که در طراحی داخلی اعمال شده است و به لطف بازی نور بر روی سطوح بازتابنده، به تنظیمات عمق می بخشد. سرامیک Keope.

تولید – محصول: اونی،
نام تجاری: سرامیک Keope
مخاطب: [email protected]

نمایشگاه دیزین

نمایشگاه Dezeen فضایی مقرون به صرفه برای برندها فراهم می کند تا محصولات جدید را عرضه کنند و طراحان و پروژه های خود را به مخاطبان جه، Dezeen به نمایش بگذارند. برای جزئیات بیشتر ایمیل بزنید [email protected].

نمایشگاه Dezeen نمونه ای از محتوای مشارکتی در Dezeen است. در اینجا درباره محتوای مشارکت بیشتر بیاموزید.


منبع: https://www.dezeen.com/2022/12/02/onice-tiles-ceramiche-keope-dezeen-s،wroom/