مجله معماری و ساختمان آرکوما-دنیای معماری

تیم فنی و مهندسی ما در بخش طراحی معماری از مهندسان حرفه ای و متخصص در طراحی ویلاهای مدرن و کلاسیک و ویلای تلفیقی تشکیل شده است. همچنین تیم نظارتی و اجرایی گروه معماری معتمد و همکاران در استان های تهران، مازندران، گیلان، خوزستان و دیگر استان های کشور مسقر می باشند و همزمان مدیریت بر کارگاه های اجرایی را پیش می برند. گروه معماری معتمد و همکاران پروژه ها و ساختمان های بسیاری را در حوزه صنعتی و کارخانجات با بهترین کیفیت و در بهترین زمان به اتمام رسانده است.

  • تابستان های خشک شهر و زمستان های برفی آن همچنین باعث شد استودیوی محلی نکست آفیس خانه ای را با غلاف های چوبی چرخنده طراحی کند که بتواند در ماه های گرم تابستان به سمت خیابان باز شود و در زمستان به حالت قبل برگردد.
  • از شاخصهای آسایش حرارتی ثابت بودن دمای مناسب محیط است ،تغییر مداوم دمای داخلی حس خوبی را در کاربرا ن ایجاد نمی کند.
  • مکان، کمیت و نوع روشنایی پارکینگ به‌ دقت مورد مطالعه قرار گیرد تا نور کافی برای کاربران پارکینگ فراهم شود.
  • یکی از بهترین تجربه‌های کاری ما استفاده از تخصص این گروه در طراحی معماری ساختمان بود.

طبقه همکف شامل یک پارکینگ و قسمت مربوط به سرایدار است، درحالی که دوطبقه دیگر دارای فضاهای مشترک هستند که شامل آشپزخانه، اتاق غذاخوری و فضای نشیمن در طبقه اول و یک اتاق تلویزیون و آشپزخانه کوچک تر در طبقه دوم می باشد. تحقیق و پیروی از قوانین منطقه بندی، قوانین ساختمان سازی، مقررات شهری و سایر مقرراتی که روی پروژه معماری تاثیر می گذارند. شرکت توسعه مهندسی نیکان ارائه دهنده خدمات طراحی و اجرا سالن کنفرانس و همایش و خدمات مدیریت بهره برداری به صورت EPC که توسط طراحان و مشاوران گروه نیکان قدم به قدم در کنار شما هستیم. اگر فضاهای مختلف یک ساختمان در ارتباط فضایی مناسبی با یکدیگر قرار گیرند ،فعالیتها راحتتر و بهتر در آن انجام می شوند و کاربران احساس بهتری دارند و کیفیت زندگی آنها بالا تر می رود . هر فضا نیاز به آرامش خاص خود دارد ،در مبحث هیجدهم مقررات ملی ساختمان نوفه مجاز هر فضا گفته شده است و پوسته خارجی ساختمان و ظیفه دارد نوفه فضای بیرون را که حدود 80 تا 100 دسی بل است کاهش داده و آنرا به حد مجاز برساند .

معماری های مرتبط با اصول و مراحل طراحی معماری ساختمان

شرکت خط و خاک با بهره‌مندی از کارشناسان و مهندسان معماری و عمران آماده است تا کلیه خدمات ساخت‌وساز ازجمله نوسازی و بازسازی ساختمان، اجرای دکوراسیون داخلی، نوسازی نما، طراحی نقشه معماری و… را به متقاضیان محترم ارائه دهد. مسلماً ساده‌ترین مرحله از تمام مراحل طراحی است، هدف از مناقصه شناسایی یک شرکت ساختمانی برای کار بر روی پروژه است. این بخشی از کار طراح است که به مشتریان خود کمک کند تا بهترین شرکت ساخت و ساز را بر اساس تخصص و هزینه خود پیدا کنند.

(طراحی شده توسط دفتر طراحی براکت)

این سبک باید پاسخگوی بینش های آینده نگر و هم بینش های گذشته نگر باشد و هم باید همه سلایق در زمان حال را در نظر بگیرد. در این سبک عملکرد تابع تغییر شکل می مجله خبری معماری شود برعکس مدرنیسم که فرم تابع عملکرد است. معماران با استفاده از این سبک ساختمان ها را به گونه ای طراحی می کنند که انگار ساختمان در حال ذوب شدن می باشد.

کرکره های چوبی را می توان در سرتاسر پنجره هایی به سبک لانه کبوتری در این آپارتمان کشید تا ظاهری یکنواخت تر داشته باشد. ساختمان مسکونی اندرزگو توسط دفتر آینه برای محلی در نزدیکی بلوار اندرزگو منطقه ای پرجنب وجوش و بانشاط در شمال پایتخت ایران طراحی شده است. کرکره های چوبی، حریم و سایه ای را برای این ساختمان ایجاد کرده که با خطوط نمای گرانیتی پشت آن هماهنگ است.