مجله تخصصی معماری و ساختمان نشریه معماری و ساختمان-دنیای معماری

طراحی برج واحه چین به منظور ایجاد یک محیط مسکونی و تجاری در لبه منطقه مالی جیانگ‌بی آغاز شد.کلان شهر نانجینگ چین به سرعت در حال رشد است. برای ایجاد این رشد، در سال 2015، دولت منطقه جدید جیانگ بی را تشکیل داد.این پروژه شامل دو بلوک مجاور می باشد. دو برج L شکل پروژه که هر کدام 40 طبقه ارتفاع دارند، از زوایای شمالی و جنوبی روبروی یکدیگر قرار دارند. ویژگی های طراحی نمای کلاسیک برگرفته از معماری یونانی قرن پنجم و معماری رومی قرن سوم است. بخش دیگر مرحله پیش طراحی، مشاهده و مستندسازی شرایط موجود در محل پروژه می باشد. این معمولا مستلزم بررسی زمین برای تعیین مکان خطوط ملکی و یا اندازه گیری هر سازه موجود است.

  • ساختمان MI6 در لندن و ساختمان خدمات عمومی پرتلند به سبک معماری پست مدرن ساخته شده اند.
  • عبادتگاه های اصلی و سایر مکان های مهم شهری در تمدن یونان و روم به سبک کلاسیک ساخته شده اند.
  • از آنجا که این نشریه تمایلی به ارایه متن مطالب خود در مگیران ندارد، شماره‌های جدید آن در سایت نمایه نمی‌شود.
  • معمولا طراحی قسمت آشپزخانه، به توجه و دقت خیلی زیاد و زمان بسیاری نیاز دارد.

طبق آمار در ایالات متحده، اکثر معماران مدرک لیسانس پنج ساله در معماری دریافت می کنند. علاوه بر تحصیلات، معماران باید سه سال دیگر تجربه داشته باشند تا بتوانند در آزمون صدور مجوز شرکت کنند. آزمون های صدور مجوز توسط همه ایالت ها از جمله ناحیه کلمبیا مورد نیاز است.

درخواست استعلام طراحی معماری

Rhino از یک مدل ساز سطح آزاد، در صنایع مختلف از طراحی صنعتی گرفته تا طراحی محصول و معماری استفاده می کند. شاید تعجب کنید که چرا ما آن را در نرم افزارهای سه بعدی طبقه بندی نکردیم. بیشتر نرم افزارهای سه بعدی که به آنها اشاره کردیم به شما کمک می کنند مدل خود را طراحی کرده و سپس آن را واقعی کنید. 2- معمار برنامه ریزی این نوع معمارها معمولا برای کمک به مشاوره در مورد پایبندی پروژه به الزامات و مقررات محلی و ملی وارد پروژه می شوند.

تقلید بدون ­حجت در سیمای شهری

گیاهان در طراحی داخلی، گیاهان نقش مهمی در طراحی داخلی و طراحی معماری دارند و عنصری هستند که باعث ایجاد حس آرامش در فضا می شوند. گیاهان باعث رنگ بخشیدن به یک محیط می شوند و سادگی و یکنواختی را از مجله خبری معماری بین می برند. ایده‌آل‌های مختلفی در معماری وجود دارد و معمارانی موفق هستند که بتوانند با ایده آل‌های مختلف و متفاوت کار کنند. ایده آل‌ها در واقع نهایت اهداف و والاترین رؤیاهای یک معمار هستند.

در طراحی موج دار ساختمان ها با سبک ساختار شکن محدودیت خاصی وجود ندارد. دیوارهایی که شیب دارند، سطوح کج و سایر المان های کج وشیب دار همگی از اجزای این سبک معماری به شمار می روند. هرج و مرج و اشکال عجیبی که از این سبک پیروی می کنند کاملا دقیق و برنامه ریزی شده است. از اواخر قرن شانزدهم در ایتالیا آغاز شد و تا اواخر قرن 18در اروپا بسیار شکوفا شد و سپس در آمریکای مرکزی و جنوبی مورد توجه قرار گرفت. سبک باروک توسط کلیسای کاتولیک پدید آمد که تا حدودی نمایانگر موضع کلیسا بعد از رنسانس بود تا چهره ی قبلی خود را اصلاح کند. آزادی در طراحی، شمار زیاد شکل ها و در هم آمیختگی آن ها از ویژگی های این سبک می باشد.

معماری های مرتبط با اصول و مراحل طراحی معماری ساختمان

وجود خلاقیت و نوآوری در هر زمینه ای موجب پیشرفت و ماندگاری می گردد. وجه تمایز تیم طراحی MMG OFFICE بواسطه همین طرحها و ارائه های خلاقانه می باشد. مشتریان باید انتظار داشته باشند که در این مرحله بسیار درگیر و آماده پاسخگویی به سوالات شخصی باشند. ما گاهی اوقات برای شناخت بهتر مشتریان فرم ها و سوالاتی آماده میکنیم. همکاری در این راه به ما امکان می دهد تا ارزش ها و نیازهای مشتریان را بهتر درک کنیم و در نتیجه طرحی ایجاد کنیم که فردیت شخص را با عملکرد بهینه منعکس کند.

معماران سایت می توانند به کارگران ساختمانی دستورالعمل های لازم برای اجرا را بدهند، قرارداد ساخت را تهیه کنند و روی حفظ کیفیت و ایمنی در طول پروژه نظارت کنند. قبل از تهیه پیش‌نویس، آن‌ها چندین بار با مشتریان خود ملاقات می‌کنند تا اهداف، بودجه و هر نیاز خاص برای پروژه‌شان را بیاموزند. معماران همچنین با سایر متخصصان مرتبط مانند مهندسان، برنامه ریزان شهری، مهندسان ناظر، نمایندگان ساخت و ساز کار می کنند. از آنجایی که معماران مستقیماً با مشتریان و متخصصان سروکار دارند، باید از مهارت های ارتباطی عالی برخوردار باشند. طراحی نمای مدرن ساختمان با سایر نماها به خصوص نماهای کلاسیک بسیار تفاوت دارد، پیشنهاد ما این است که قبل از انتخاب نمای ساختمان خودتان مقاله تفاوت نما مدرن و نمای کلاسیک را مطالعه کنید و بعد از آن تصمیم خود را برای انتخاب سبک نما بگیرید. سبک مدرن به دلیل سادگی و خطوط تمیز جالبش مشهور است که از لحظه‌ای که به آن نگاه می‌کنید، تأثیر چشمگیری بر جای می‌گذارد.

جدای از این، طراح همچنین می‌تواند پیشنهادهای دریافتی را بررسی کند، تجزیه و تحلیل دقیقی از گزینه‌های خود به مشتریان خود ارائه دهد، به آنها کمک کند تا ارقام مختلف هزینه را مقایسه کنند و موارد دیگر. در طول فرآیند مناقصه، مشتری می تواند اطمینان حاصل کند که پیمانکارانی که برای پروژه ساخت و ساز در نظر گرفته اند، از طرح اولیه آگاه هستند و پیشنهاد دقیقی برای انجام پروژه ارائه می دهند. معماران باید آموزش دیده و با سیستم های نقشه کشی به کمک کامپیوتر، مدل سازی ساختمان و سایر فناوری های مرتبط آشنا باشند. آنها باید از طریق نرم‌افزار روش‌های مختلف ساخت و ساز را آزمایش کنند. همچنین باید با نرم‌افزارهای مانند آفیس از جمله اکسل و حسابداری آشنا باشند. معمار، سازه ها و فضاهای ساختمان های اداری تا خانه ها و … را طراحی می کنند.

ویلاهای کوهستانی مکان های بسیار خوبی برای گذراندن تعطیلات هستند، جایی که دوستداران کوهستان می توانند در فضایی آرام زندگی کنند و وقت خود را با انجام فعالیت ها و… در حالی که بیشتر کارهای معمار قبل از شروع هر ساختمان انجام می شود، حضور مداوم ما در مرحله ساخت و ساز به همان اندازه مهم است. در طول این مرحله ما در فواصل زمانی منظم از محل کار بازدید می کنیم تا به سوالات سازنده پاسخ دهیم و به طور فعال به مسائل احتمالی رسیدگی کنیم. پیش طراحی مرحله جمع آوری اطلاعات است که پایه و اساس مراحل طراحی خواهد بود.