مجسمه‌های دیمین هرست در رستوران Bacchanalia لندن دیده می‌شود


معمار داخلی استودیوی طراحی مارتین برودنیزکی، یک رستوران ک،یک مبتنی بر اساطیر یون، و رومی را با مجسمه‌هایی از هنرمند بریت،ایی دیمین هرست در مایفر لندن ایجاد کرده است.

تحت ،وان باکانالیا لندناین رستوران در گوشه ای از خیابان ماونت 1 در مایفر قرار دارد که قبلا نمایشگاه پورشه بود.

بار در Bacch،ia لندن
مجسمه هایی با قدمت بیش از 2000 سال در نوار Bacch،ia لندن قرار دارند

رستور، که در 1 دسامبر افتتاح شد، فضای داخلی مجللی دارد که توسط استودیوی طراحی مارتین برودنیزکی که از موزاییک، جزئیات ک،یک، نقاشی های دیواری سقفی با دست و آثار هنری یون، و رومی با قدمت بیش از 2000 سال استفاده می کند.

اتاق غذاخوری اصلی دارای پنج مجسمه به یاد ماندنی طراحی شده توسط هنرمند بریت،ایی هرست است که یک شیر بالدار، یک ، شاخدار سوار بر یک جفت عاشق بالدار، یک تک شاخ دیگر، مدوسا و با، را به تصویر می کشد.

Dezeen اولین نگاه انحصاری را فیلمبرداری کرد ویدئو تور رستوران

دیوارهای فضای اصلی با نقاشی های دیواری از کف تا سقف پوشیده شده بود که توسط هنرمند گری میات نقاشی شده بود که نقاشی 1847 هنرمند فرانسوی توماس کوتور را تفسیر می کند. رومیان در انحطاط خود.

با این حال، در نقاشی‌های دیواری میات، چهره‌های با لباس ک،یک را می‌توان با استفاده از لپ‌تاپ و در دست گرفتن آیفون مشاهده کرد.

فضای داخلی باکانالیا لندن با نقاشی دیواری غول پیکر
نقاشی دیواری گری میات چهره های ک،یک را با استفاده از فناوری مدرن به تصویر می کشد

در طول دوره رستوران و هنر مدرن یون، و رومی به نمایش گذاشته شد. بسیاری از قطعات بیش از 2000 سال قدمت دارند. بیش از 300 کتاب از ورق طلای 24 عیار در فضای داخلی این پروژه استفاده شده است.

بیش از 400000 کاشی در سرویس بهداشتی بانوان برای ایجاد فضای سبز باغ با الهام از باغ هسپریدها استفاده شد، جایی که طبق اساطیر یون، سیب های طلایی رشد می کنند.

دستشویی های مردانه – با توالت های مشکی براق – قرار است نمایانگر دنیای اموات هادس باشند.

با اطلاع از جشنواره رومی جشن های مستی با،، Bacch،ia London جدیدترین رستوران رستوران ریچارد کرینگ است.

در مراسم راه اندازی در نوامبر، Caring آن را به ،وان مک، برای “نوشیدن شراب بیش از حد و اختلاط ، پس از آن” اعلام کرد، و افزود که “Bacch،ia لندن می تواند در مورد اول کمک کند، اما مهمانان باید این کار را انجام دهند. دومی برای خودشان».

استودیوی طراحی مارتین برودنیزکی قبلاً در سال 2018 باشگاه دیگر Caring لندن به نام Annabel’s را بازسازی کرده بود. Hélène Darroze در کانات یکی دیگر از رستوران های مایفر است که اخیراً بازسازی شده است. پیر یووانوویچ، طراح فرانسوی، به من،ت 10 سالگی آن در سال 2019، فضای ناهارخوری این هتل مجلل را بازسازی کرد.

عکاسی توسط Johnny Stephens P،tography انجام شده است.




منبع: https://www.dezeen.com/2022/12/06/bacch،ia-london-restaurant-damien-hirst-sculptures/