لوازم خانگی معماری ریز توسط شین


نمایشگاه دیزین: نیک، گلد، طراح مستقر در وین، برای برند خود به نام شین، مجموعه‌ای از لوازم خانگی با طرح‌ریزی پیچیده به نام «معماری کوچک» ساخته است که با استفاده از تکنیک‌های چاپ سه‌بعدی ساخته شده‌اند.

طلا قبل از تاسیس با زاها حدید آموزش دیده است شین با شریک خود مار، شافر برای ایجاد چیزی که آنها آن را “مبلمان کوچک” می نامند – ظروف خانگی ساخته شده با تمایل یک معمار برای سر و صدا ، بر روی “ریزترین جزئیات مبلمان و وسایل”.

مجموعه معماری تینی شامل گلدان ها، کاسه ها، گلدان ها و نورپردازی است که همگی از یک بیوپ،تیک سبک، محکم و قابل بازیافت مبتنی بر ذرت ساخته شده اند.

لوازم خانگی Tiny Architecture توسط Nicolas Gold برای Sheyn
ظروف خانگی معماری تینی با توجه به جزئیات معماری ساخته شده است

“این وسواس در طراحی برای کوچکترین فضاها اکنون با دموکراتیزه شدن فناوری های مدرن مانند مدل سازی سه بعدی منبع باز و چاپ سه بعدی برای تولید نوع جدیدی از معماری که می تواند در کف دست یا گوشه میز شما جا شود، برخورد کرده است. “گفت شین.

ال،ای مختلفی در این مجموعه وجود دارد، از جمله بلوز نامتقارن و فالد مانند پارچه، که دارای چین‌های ظریف با عمق‌های مختلف است.

لوازم خانگی Tiny Architecture توسط Nicolas Gold برای Sheyn
تمام قطعات در وین پرینت سه بعدی شده اند

Tiny Architecture در 14 رنگ مختلف عرضه می‌شود که شین می‌گوید با استفاده از مواد نیمه بازیافتی کمی تغییر یافته و به فردیت هر قطعه می‌افزاید.

تولید – محصول: معماری کوچک
طراح: نیک، گلد
نام تجاری: شین
مخاطب: [email protected]

نمایشگاه دیزین

نمایشگاه Dezeen فضایی مقرون به صرفه را برای برندها ارائه می دهد تا محصولات جدید را عرضه کنند و طراحان و پروژه های خود را به مخاطبان جه، Dezeen به نمایش بگذارند. برای جزئیات بیشتر ایمیل بزنید [email protected].

نمایشگاه Dezeen نمونه ای از محتوای مشارکتی در Dezeen است. در اینجا درباره محتوای مشارکت بیشتر بیاموزید.


منبع: https://www.dezeen.com/2022/12/05/tiny-architecture-،meware-nicolas-gold-sheyn-dezeen-s،wroom/