فصلنامه معماری و ساختمان-دنیای معماری

نکته دیگری که باید در مورد سبک معماری مورد توجه قرار گیرد این است که معماری و دکوراسیون داخلی ارتباط تنگاتنگی با یکدیگر دارند. در واقع سبک معماری بدون دکوراسیون داخلی معنای خود را از دست می دهند و این دو تکمیل کننده و مکمل هم می باشند. بنابراین برای هر سبک معماری باید دکوراسیون مربوط به همان سبک انتخاب شود. مورد دیگری که در طراحی ساختمان تاثیر دارد فرهنگ بومی آن منطقه می باشد. به عنوان مثال در برخی از مناطق چین، ساخت و ساز فقط با رعایت قوانین فنگ شویی امکانپذیر است.

  • اطلاعات مندرج در این پایگاه فقط جهت مطالعه کاربران با رعایت شرایط اعلام شده است.
  • ازجمله خدمات شرکت خط و خاک می‌توان به طراحی معماری ساختمان، طراحی نما، طراحی محوطه، طراحی دکوراسیون داخلی، مشاوره و مجری پروژه‌های ساختمانی، نظارت و مدیریت ساخت‌وساز، بازسازی و نوسازی منازل مسکونی و اداری و… اشاره کرد.
  • طراحی معماری رشته‌ای است که بر پوشش و رفع نیازها و خواسته‌ها، ایجاد فضاهای زندگی، با استفاده از ابزارهای خاص و به‌ویژه خلاقیت تمرکز دارد.
  • مطمئن شوید که اگر چیزی را متوجه نشدید به متخصص طراحی خود اطلاع دهید و زمان لازم را برای ارائه بازخورد متفکرانه صرف کنید.
  • پس از انجام این بحث، طراح معماری اطلاعات را جمع‌آوری می‌کند، یک بررسی میدانی انجام می‌دهد و چند گزینه طراحی را برای انتخاب شما پیش‌نویس می‌کند.

این بحث اولیه چند عنصر حیاتی پروژه از جمله دامنه، هدف و عملکرد آن را پوشش می دهد. پس از انجام این بحث، طراح معماری اطلاعات را جمع‌آوری می‌کند، یک بررسی میدانی انجام می‌دهد و چند گزینه طراحی را برای انتخاب شما پیش‌نویس می‌کند. مرحله طراحی شماتیک در طراحی معماری همچنین شامل برآورد هزینه تقریبی برای هر قسمت از پروژه نیز است که ما ارائه شود. به همین ترتیب، طراحی را که به عنوان فرآیند خلاقانه درک می شود، و معماری را که مبتنی بر ایجاد و ارائه راه حل ها در سطح فنی است، ترکیب می کند. طراحی معماری با ترکیب هر دو رشته، از طریق تجربیات فضایی به دنبال ارزش ها و کیفیت های رسمی آثار است.

عوارض شهرداری چیست و انواع آن کدامند؟

همانطوری که می دانید بیش از نیمی از خاک ایران کویری است و سنت دیرینه باغ سازی وجود دارد که باعث رهایی از شرایط آب و هوای گرم تابستان و سرمای زمستان می شود. بهترین و قدیمی ترین نمونه در پاسارگاد است.طراحی معماری باغ های ایرانی تحت تأثیر شرایط… طراحی ویلای مدرن و لوکس با یک تراس باورنکردنی، استخر شنا و ارتباط با فضای باز و هر چیزی که در هنگام زندگی در تعطیلات می‌توان آرزو داشت… برای سالیان متمادی، آشپزخانه جزء جدایی ناپذیر فضای نشیمن است، بنابراین ظاهر آن تاثیر زیادی بر ظاهر کلی این فضا دارد.وقتی خطوط ساده با مواد و رنگ های مدرن… معماری های تک یا تکنولوژی پیشرفته، عناصر پیشرفته تکنولوژی و صنعت را با هم ترکیب کرد. معماری های تک سبکی از معماری است که تمامی تجهیزات و ابزار پیشرفته ای که قبلا در درون ساختمان بودند را بیرون کشید و به ظاهر بیرونی ساختمان منتقل کرد و در درون سازه هم فرم های انعطاف پذیری را قرار داد.

طراحی و معماری مجموعه فست فود و کافی شاپ بولکویچ و سیناتلا از حمیده آچاک در تهران

شرکت خط و خاک یک شرکت طراحی معماری و اجرای پروژه‌های ساختمانی است که با تکیه‌بر سال‌ها تجربه و دانش همکارانی متخصص، حرفه‌ای و باسابقه‌ای درخشان توانسته است پروژه‌های ساختمانی متنوعی را از ابتدا تا انتها مدیریت و اجرا نماید. ازجمله خدمات شرکت خط و خاک می‌توان به طراحی معماری ساختمان، طراحی نما، طراحی محوطه، طراحی دکوراسیون داخلی، مشاوره و مجری پروژه‌های مجله خبری معماری ساختمانی، نظارت و مدیریت ساخت‌وساز، بازسازی و نوسازی منازل مسکونی و اداری و… اشاره کرد. طراحي معماري به عملکرد یک معمار در برنامه ریزی، طراحی فرم یا ظاهر سازه و فضا سازی اشاره دارد. این عنوان به طور کلی، طراحی و برنامه‌ریزی شهری تا طراحی ساختمان را در بر می‌گیرد. معماران از مفاهیم مربوط به فضا برای حل مسائل و شکل دادن به طرح‌ها استفاده می‌کنند.

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به معماری و زندگی می باشد. همین امروز با کارشناسان حرفه‌ای و مجرب ما در شرکت خط و خاک تماس بگیرید. این نوع معماری پیرایش و تزیین را باز به میان می آورد و از رنگ های زرق و برق دار و آرایه های نامتجانس بهره می برد. این سبک تمامی ابعاد و جنبه های غیر قابل انعطاف سبک مدرن را تغییر داد و آنها را به المان های انعطاف پذیر و زیباتر تبدیل کرد.