فصلنامه معماری و ساختمان-دنیای معماری

شرکت خط و خاک با بهره‌مندی از کارشناسان و مهندسان معماری و عمران آماده است تا کلیه خدمات ساخت‌وساز ازجمله نوسازی و بازسازی ساختمان، اجرای دکوراسیون داخلی، نوسازی نما، طراحی نقشه معماری و… را به متقاضیان محترم ارائه دهد. مسلماً مجله خبری معماری ساده‌ترین مرحله از تمام مراحل طراحی است، هدف از مناقصه شناسایی یک شرکت ساختمانی برای کار بر روی پروژه است. این بخشی از کار طراح است که به مشتریان خود کمک کند تا بهترین شرکت ساخت و ساز را بر اساس تخصص و هزینه خود پیدا کنند.

  • معماری هنر نو عمر کوتاهی داشت و در این مدت کوتاه پاریس از این سبک بسیار استفاده کرد.
  • شما می توانید طراحی خود را در Revit مدلسازی کنید و از ۳ds Max برای اضافه کردن جزئیات دقیق تر — حفظ هندسه مدل، نور پردازی و داده های جانبی پروژه های Revit استفاده کنید.
  • نقشه‌های اولیه فاز یک شامل پلان‌ها و مقاطع طراحی معماری، ترسیم مقاطع و غیره می‌باشد.
  • مهم نیست ما اهداف بزرگی را از یک یا چند دسته نشانه گرفته باشیم بلکه می بایست برای تمام این زمینه ها به راه حلی اندیشیده باشیم.

تا پایان مرحله توسعه طراحی، نمای بیرونی ساختمان به طور کامل طراحی می شود، چیدمان داخلی تکمیل می شود، ابعاد تمام فضاها نهایی می شود و اکثر مصالح انتخاب می شوند. یک مهندس سازه به تیم اضافه خواهد شد و ممکن است بسته به پیچیدگی پروژه به مشاورانی برای سیستم های لوله کشی و برق نیاز باشد. مجموعه‌ای از نقشه‌های دقیق‌تر قابل ارائه خواهد بود که طرح کلی و حجم ساختمان یا فضا، همه تجهیزات مهم و نوع مواد یا پایان را برای هر سطح از پروژه به اشتراک می‌گذارد.

آرشیو شماره ها: ۲۲

طبقه همکف شامل یک پارکینگ و قسمت مربوط به سرایدار است، درحالی که دوطبقه دیگر دارای فضاهای مشترک هستند که شامل آشپزخانه، اتاق غذاخوری و فضای نشیمن در طبقه اول و یک اتاق تلویزیون و آشپزخانه کوچک تر در طبقه دوم می باشد. تحقیق و پیروی از قوانین منطقه بندی، قوانین ساختمان سازی، مقررات شهری و سایر مقرراتی که روی پروژه معماری تاثیر می گذارند. شرکت توسعه مهندسی نیکان ارائه دهنده خدمات طراحی و اجرا سالن کنفرانس و همایش و خدمات مدیریت بهره برداری به صورت EPC که توسط طراحان و مشاوران گروه نیکان قدم به قدم در کنار شما هستیم. اگر فضاهای مختلف یک ساختمان در ارتباط فضایی مناسبی با یکدیگر قرار گیرند ،فعالیتها راحتتر و بهتر در آن انجام می شوند و کاربران احساس بهتری دارند و کیفیت زندگی آنها بالا تر می رود . هر فضا نیاز به آرامش خاص خود دارد ،در مبحث هیجدهم مقررات ملی ساختمان نوفه مجاز هر فضا گفته شده است و پوسته خارجی ساختمان و ظیفه دارد نوفه فضای بیرون را که حدود 80 تا 100 دسی بل است کاهش داده و آنرا به حد مجاز برساند .

معماری مدرن ( ساختارهای مستطیل شکل )

تیم فنی و مهندسی ما در بخش طراحی معماری از مهندسان حرفه ای و متخصص در طراحی ویلاهای مدرن و کلاسیک و ویلای تلفیقی تشکیل شده است. همچنین تیم نظارتی و اجرایی گروه معماری معتمد و همکاران در استان های تهران، مازندران، گیلان، خوزستان و دیگر استان های کشور مسقر می باشند و همزمان مدیریت بر کارگاه های اجرایی را پیش می برند. گروه معماری معتمد و همکاران پروژه ها و ساختمان های بسیاری را در حوزه صنعتی و کارخانجات با بهترین کیفیت و در بهترین زمان به اتمام رسانده است.

جایگاه آموزش پایداری در معماری و ساختمان

عبادتگاه های اصلی و سایر مکان های مهم شهری در تمدن یونان و روم به سبک کلاسیک ساخته شده اند. طراحی ساختمان کوچک علاوه برآنکه طراحی معماری چالش بر انگیزی دارد ولی بسیار جذاب است. شناخت نیازها والویت بندی آنها می تواند در هنگام طراحی کمک کند. در طراحی ساختمان های کوچک داشتن برنامه فیزیکی می تواند در داشتن کاربری مناسب کمک کند در چنین ساختمان هایی زیبایی و عنصر های… طراحی فضای سبز یکی از بخش های مهم طراحی معماری است که هدف آن ادغام ویلا، ساختمان با مناظر طبیعی، آب و گیاهان می باشد.