طراحی و اجرای روف گاردن بام باغ ، باغ بام ⭐️⭐️⭐️ مشاوره روف گاردن | elitarchgroup

طراحی و اجرای روف گاردن بام باغ ، باغ بام ⭐️⭐️⭐️ مشاوره روف گاردن | elitarchgroup

برخی از باغ‌های پشت بام در ساختمان‌های تجاری، مجتمع‌های آپارتمانی یا خانه‌های شخصی شکوفا می‌شوند و بدون مشکل گل‌، میوه‌ یا سبزیجات تولید اجرای سرامیک می‌کنند. باربیکیو و کاربرد آن در پشت بام و فضای سبز یکی از مباحث مهم طراحی دکوراسیون روف گاردن و فضای سبز است. این المان، یکی از ایده‌های جدید برای استفاده از کباب پز است همچنین می‌توان انواع کوچک‌تر و کم‌جاتر باربیکیو را درپشت بام نصب نمود. یکی از مزایای استفاده از کباب پز و کاربرد آن در پشت بام و فضای سبز، جمع شدن اعضای خانواده و دوستان، برای یک دورهمی مفرح و خوشمزه است،در ادامه با انواع باربکیو روف گاردن بیشتر آشنا می شویم. روف گاردن یا بام سبز در ایجاد آرامش و روحیه مثبت نقش به سزایی را دارد و برای یک زمان محدود هم که شده ما را از تمام شلوغی ها، آلودگی ها و استرس های زندگی دور نگه می دارد.

  • اگر از سامانه مه پاش در آلاچیق و یا بخش های متنوع روف هم بخواهید بهره ببرید بایستی شلنگ های ویژه مه پاش و پیوستگی آن ها به سامانه آبیاری را هم در نظر بگیرید.
  • در این سیستم که به باغ بام هم معروف است، شما با درختکاری و آب‌نما و فضایی شبیه به یک پارک روبه‌رو هستید.
  • روف گاردن که با نام های باغ بام و بام باغ شناخته می شود باغچه ای است که در پشت بام تعبیه شده است.
  • ورمیکولیت vermiculite ، یکی از افزودنی هایی است که برای بهبود کیفیت خاک بکار می رود.
  • برای نگهداری صحیح از گیاهان، آبیاری آن ها باید به صورت منظم و در زمان های مشخصی انجام شود.
  • اگر در طراحی روف گاردن هدف رمزآلود بودن مسیرها مدنظر باشد ، می توان از نورهای کم حجم استفاده کرد.

به طور معمول در مناطق شمالی با توجه به آب و هوایی آن منطقه، قرار گیری سان روم در بخش جنوبی بسیار کارامد تر و موثر تر است. سان روم گاردن ها از نظر ساختاری بسیار متفاوت با طراحی روف گاردن ها هستندبر خلاف روف گاردن که طراحی آن ها برای فضای باز پشت بام ها صورت می گیرد سان روم گاردن ها در فضای بسته شده از شیشه طراحی شده اند. و در محل خاصی به ویلا متصل میشوند و این صفحه شیشه ای شما را به دنیای بیرون از فضای داخلی ویلا متصل میکند. روفگاردن با پوشش گیاهی خود مانع از هدر رفتن آب باران شده و کمتر این آب روانه فاضلاب شهری شده و بیشتر به خورد آن اکوسیستم می شود. از طرفی این بام باغ باعث کاهش آلودگی هوای شهری شده و کربن موجود در دود موجود در هوا را گرفته و به جای آن اکسیژن به محیط تحویل می دهد.

تاریخچه روف گاردن

همچنین می تواند از مصالح تجدید شدنی و با خطر آتش سوزی حداقل و با آلودگی کم باشد. روف گاردن در واقع خلق فضای سبز بر روی پشت بام است، تا از این طریق طبیعت را در زندگی دخیل کرده و از آن استفاده کنیم. روف گاردن علاوه بر اینکه دارای مزایای زیادی است ، معایب هایی هم دارد که بهتر است شما با آن ها آشنا شوید و در هنگام طراحی روف گاردن این مشکلات را مد نظر داشته باشید زیرا چشم پوشی از آن ها ممکن است خسارت هایی را در پی داشته باشد.

سوالات متداول روف گاردن چیست؟

بنابراین در تمامی موانع عمودی سطح بام و همچنین مرزهای طرفین اجرای آب بندی می بایست موارد زیر را اجرا نمود. ما در متراژ با در نظر گرفتن زندگی‌های پر مشغله‌ی امروزی، خرید و فروش ملک را ساده و سریع کرده‌ایم و با ایجاد یک بستر اینترنتی امن، موانع بر سر راه معامله ساده مسکن را برداشته‌ایم. در تولید چوب پلاست های شرکت چکاد بام هیچ درختی قطع نشده و هیچ پلاستیکی تولید نشده و مواد اولیه مصرفی برای تولید چوب پلاست ما بازیافتی هستند. شرکت چکاد بام افتخار دارد خط تولید چوب پلاست اختصاصی خود را به شما معرفی کند . اقلام و محصولات مصرفی به صورت نیمه آماده سر پروژه می آید و در محل با کمترین دردسر و بالاترین سرعت نصب و اجرا می شود. شرکت چکاد بام با بیش از 10 سال سابقه در زمینه معماری سبز در هر قدم از راه همراه شماست و افتخار دارد که در هر مرحله از راه همراه و مشاور شما باشد.