طراحی داخلی ساختمان اداری و دفتر کار معماری اداری آرل

نمای ساختمان از اهمیت بسیاری برخوردار است، زیرا نمای ساختمان به خصوص نمای ساختمان اداری تجاری یک هویت بصری برای بنا می باشد و اولین راه ارتباطی ساختمان با مخاطب خود است. کوچکترین سهل انگاری در این مرحله می تواند منجر به بزرگترین مشکلات نه تنها برای نمای ساختمان و فضای داخلی آن بلکه آسیب جدی به زیستگاه شهری باشد. طراحی دکوراسیون اداری و دفتر کار و نمای ساختمان اداری وتجاری پلان ساختمان اداری و معماری اداری در این بخش قرار گرفته است. برای دیدن نمونه های معماری و یا طراحی های دکوراسیون داخلی اداری و یا دفتر کار و یا مشاوره با کارشناسان با ما تماس بگیرید.

  • اما مشکل اصلی چیست؟ مشکل اصلی را باید در طراحی پنجره های نمای ساختمان دانست.
  • در طراحی ساختمان های اداری از دو سیستم باز و بسته استفاده می شود.
  • هرچند در یک ساختمان اداری لزوما تمامی واحدها یک اندازه نیستند و می توان در طراحی پلان ساختمان اداری، واحدهای آن را در سایزهای مختلفی طراحی کرد تا نیازهای کسب و کارهای کوچک و بزرگ را به یک اندازه برطرف کند.
  • چوب یکی از متریال‌های طبیعی است که نماهای زیبایی با استفاده از آن طراحی می‌شود.

اما وقتی واقع بین باشید و با افراد حرفه ‌ای برای بازسازی محیط اداری کار کنید، می توانید با یک برنامه ریزی دقیق در کمترین اختلال برای کارها عملیات بازسازی را آغاز کرده و به سرعت تمام کنید. خب شاید شما هم تصور کنید که نمای ساختمان اداری مشابه نمای ساختمان مسکونی است و تنها تفاوت آن کاربری داخل واحدهای مسکونی است که به اداری تغییر پیدا می‌کند. نمای ساختمان اداری یکی از نماهایی است که تیم نمادیزاین متخصص طراحی و اجرای آن است. در نظر داشته باشین که اهمیت نورپردازی فضا، بسته به میزان نورگیر بودن ساختمان و ساعات کاری شرکت یا اداره، تعیین می‌شه. در صورتی که ساعت کاری بعد از غروب هم ادامه داشته باشه و یا اتاق‌ها در معرض نور کم باشن، استفاده از نور مصنوعی از جمله اقدامات مهم در بازسازی به شمار می‌ره.

ساختمان اداری ترمه

این ساختمان اداری تجاری توسط DesingInc به منظور رشد تعامل بین شهر و طبیعت طراحی شده است. نمای آن به گونه ای طراحی شده است که آب و هوای داخلی را کنترل کند و ساختار بتنی آن واریانس دما را به حداقل رساند. هوای ساختمان توسط داکتها بطور 100٪ طبیعی به نحوی تهویه می شود که هر یک ساعت و نیم یکبار بطور مداوم هوای تازه تامین می شود.

فضای پشتیبانی

تمامی موارد بالا نیازمند بودجه های متفاوتی است که در شروع کار تعیین می شود. در این مواقع بهتر از یک شرکت تخصصی معماری یا طراحی به عنوان مسئول پروژه خود انتخاب کنید تا آنها با مشاوره و تجربه به مدیریت هزینه های شما کمک کنند. این ساختمان یک انبار بازسازی شده می باشد که به دفتر مرکزی منطقه شمال غربی برای مهندسان ارتش آمریكا تبدیل شده است. نه تنها یک محیط کار مشترک بلکه بازسازی آن به صورت پایدار و به صرفه از ویژگی بارز این ساختمان به شمار می آید. این ساختمان از الوارهای انبار غیر تاریخی 1202 و سیستم های فعال و غیرفعال برای صرفه جویی در مصرف انرژی استفاده می کند. از طریق سایبان های افقی، تیغه های عمودی و پوشش داخلی پنجره در برابر نور خورشید محافظت می شود.

بعنوان مثال جایی همانند آشپزخانه یا غذاخوری که ممکن است ساعاتی از روز شلوغ باشد یا بوی زیادی از غذاهای مختلف در آن وجود داشته باشد در کنار دفتر مدیریت یا یک اتاق کنفرانس که فضایی رسمی و مهم است قرار نمی گیرد. اگر بر اساس این اصول نقشه اولیه ساختمان اداری طراحی شود، همه چیز منطقی و کاربردی تر خواهد بود. در هر حال کارمندان برای تمرکز نیاز به سکوت و آرامش خواهند داشت که این نکته باید در طراحی پلان ساختمان اداری رعایت شود.

لازم به ذکر است قاب سفید طراحی شده در کنج شرقی و جنوبی بنا، علاوه بر ایجاد فضای مکث و گشایش مناسب در طراحی نما ساختمان، هماهنگی لازم با چهارراه موجود در کنار ساختمان را نیز دارا می باشد. آشپزخانه یک واحد اداری کوچک باید حداقل به اندازه یک یخچال فضای اضافه داشته باشد که کارمندان بتوانند از آن برای نگهداری مواد غذایی خود استفاده کنند. بنابراین در کنار کابینت هایی که در این فضا نصب می شوند باید به فکر فضایی برای یک یخچال استاندارد نیز بود. در ادامه گروه معماران آرل به دنبال پاسخی برای این پرسش، سعی در معرفی فضایی مناسب با بازده حد اکثر خواهد داشت. تا بتواند شما را برای طراحی یا سفارش طراحی دکوراسیون اداری راهنمایی کند.

خلاقیت در طراحی نما می‌تواند به شیوه‌ای زیبا چنین مشکلی را برطرف کند. ساختمان تجاری – اداری هیترا در تقاطع شیبدار دو خیابان اصلی در محله ولنجک تهران واقع شده است. منطقه تجاری و ورودی ها برای ایجاد پاسیوهای سبز در فضای باز برای استراحت مردم ترتیب داده شده بودند. این سکوها با سطوح خیابان در دو طرف ساختمان همسو شده اند تا یک میدان شهری برای عموم ایجاد کنند.