طراحی داخلی ساختمان اداری و دفتر کار معماری اداری آرل

برای صرف حداکثر زمان و تداوم کار در محیط های اداری، می توان هسته های تاسیساتی را در جلوی ساختمان در یک طرف از داخل ساختمان، در گوشه های داخلی در انتهای یک گذر گاه ، پایین راهروها نزدیک منبع نور قرار دارند. این نوع پارتیشن همان طور که از نامشان پیدا است ، فقط امکان نصب به صورت ثابت را داشته و امکان تغییر ابعاد و حتی رنگ را ندارد. یکی از ویژگی‌های اصلی پارتیشن اداری ثابت ، این است که قابلیت تغییر شکل ندارد و می‌توان به راحتی در فضاهای مختلف و برای کاربری‌های مختلف از آن استفاده کرد. طراحان و مهندسان جوان نمادیزاین با تمام متریال‌های روز موجود در بازار آشنا هستند و می‌توانند باکیفیت‌ترین مصالح را با بهترین قیمت برای شما خریداری کنند و نمایی به صرفه و متناسب با جیب‌ شما را طراحی و اجرا کنند. تا تیم نمادیزاین هست نگران هزینه طراحی و اجرای نما و هم‌چنین اخذ تاییدیه شهرداری نمای خود نباشید.

  • در همسایگی این پروژه 6 مجتمع تجاری در شمال و یکی در جنوب قرار دارد.
  • شما می توانید با انواع پارتیشن و روش بازسازی ساختمان اداری آشنا شده و از قابلیت‌های آن برخوردار شوید.
  • با توجه به اینکه یک ساختمان اداری تا چه حد بزرگ است، فضای پارکینگ نیز باید بزرگ تر انتخاب شود و تعداد ماشین های بیشتری در آن جا شوند.

نوع فضای توالت خصوصی به توالت‌هایی گفته می‌شود که برای استفاده انحصاری از یک بخش ساخته شده‌اند و شامل دیگر فضاهای بهداشتی که در لابی‌ها قرار دارند، نمی‌شوند. فنآوری، تا چه اندازه معماری فضای ادارای با ابزار فنآوری ﺋیشرفته و یا فنآوری اولیه مجهز است. ساخت یک ردیف اتاق معمولاً مقرون به صرفه نبوده و تنها برای بخشهای انتهایی اداره که نور خورشید یک معضل است قابل قبول می باشد. طراحی اتاقهای سه ردیفه و منظم مخصوص ساختمانهای اداری و مرتفع است.

متریال مناسب برای نمای ساختمان اداری

در استفاده از چنین طرح‌هایی توجه به ورودی ساختمان اهمیت دارد، در تصویر زیر می‌بینیم که پوسته بخش ورودی را نپوشانده و به شکلی زیبا با انحنایی بزرگ در بالای ورودی قرار گرفته است. یکی از متداول‌ترین و مقاوم‌ترین متریال‌های مورد استفاده در نمای اداری، فلز در کنار سنگ و آجر و یا فلز و سنگ است. البته استفاده از بتن نما و دیوار پیش ساخته بتنی در کنار عناصر و المان‌های فلزی در بسیاری از موارد طراحی شده نمای اداری قابل مشاهده است. نمای اداری با طرح‌های گوناگونی با استفاده از متریال مختلف قابل اجرا است.

نمونه هایی از نمای ساختمان اداری

یا اینکه هزینه های سبز ساختن ممکن است از طریق پس انداز حاصل از قبوض مصرف انرژی در کمتر از پنج سال تلافی شود همانند ساختمان کویین در دانشگاه پلی تکنیک آنجلا. بیشتر ساختمان های سبز بازدهی خود را با توجه به معیارهای مالی شدید صرف شده در آنها زمانی نشان می دهند. که هزینه های طراحی پایدار برای آنها با کاهش مصرف روزانه در 8 تا 10 سال اول باز می گردد. در برخی ساختمان هایی که به ویژه خوب طراحی شده اند ممکن است هیچ هزینه اضافی ساختمان سازی نباشد همانند لیدز سیتی پارک.

پروژه با بهره گیری از کنتراستی از برش های طولی سنگ هایسیاه و سفید مرمر، در طول 155 متر از سمت غرب خود، به طراحی پوسته ی خارجی و طراحی جداره شهری در امتداد خیابان ولیعصر و تقاطع زرتشت پرداخته است. بازسازی بنا به منظور مقاوم سازی با تعمیرات و مرمت سازی جزئی و کلی به همراه بوده و در پی آن عمر مفید ساختمان نسبت به قبل تا حد زیادی افزایش خواهد یافت. بازسازی ساختمان اداری ممکن است با حذف و یا جابجایی دیوارها و یا تغییر شکل اتاق ها و خلاصه هر گونه تغییر به همراه باشد. بازسازی ساختمان اداری در تهران و همه جای دنیا معمولا شامل دو مرحله زیر می باشد که هر مرحله باید طبق شرایط و ضوابط حاکمه اجرا شود. بازسازی قسمت هایی که به منظور مقام سازی و بالا بردن استحکام بنا انجام می گیرد. استودیو 505 توسط شرکت ساخت و توسعه Groton به طراح ساختمان اداری و توسعه بدون کربن 6 ستاره گرین استار واگذار شد.

فضای استراحت کارکنان در اداره یکی از پرکاربرد ترین فضاهای ادارات است که متاسفانه در ادارات کشور ما این فضا وجود ندارد. اتاق ITیکی از اصول معماری ساختمان اداری بزرگ مشخص کردن فضایی بعنوان اتاق IT است که سرورهای یک شرکت در آن قرار می گیرد. سرورها باید در جای امنی باشند و محیط داخلی آن اتاق نیز تناسب کافی با وضعیت سرورها و سایر تجهیزات IT داشته باشند.