صرافی نوبیتکس : بزرگترین صرافی ارز دیجیتال ایران خرید ارز دیجیتال | نی نی سایت

صرافی نوبیتکس : بزرگترین صرافی ارز دیجیتال ایران خرید ارز دیجیتال | نی نی سایت

همانطور که بازار گسترش می‌یابد و محتوای بیشتری تولید می‌شود، خوانندگان در نهایت زمان بیشتری را صرف تصمیم گیری می‌کنند که کدام منبع و رسانه قابل اعتمادتر است. اگر از جست‌وجوی سایت‌های معتبر در مورد موضوع همیشه در حال تغییر کریپتو خسته شده‌اید، در اینجا فهرستی از برخی از معتبرترین منابعی که می‌توانید از آنها اخبار دنیای کریپتو را پیگیری کنید آورده شده است. پلتفرم Coin Metrics بیشتر به دلیل داده‌های درون زنجیره‌ای دقیق و به‌روز با بیش از ۴۰۰ معیار و ۱۰۰ ارز دیجیتال پشتیبانی‌شده شناخته مستقیم از منبع می‌شود. هنگام خرید این طرح‌ها، باید یک API بگیرید که از طریق آن بتوانید به ابزارها و داده‌های بیشتری دسترسی داشته‌باشید.

  • پلتفرم‌های گلس نود و سنتیمنت دو مورد از بهترین سایت های تحلیل ارز دیجیتال‌اند که گزارش‌های جامعی در زمینه فاندامنتال و آنچین رمزارزها منتشر می‌کنند.
  • در این وب سایت آموزشی ارز دیجیتال می‌توانید تقویمی به همراه تمام رویدادها را مشاهده کنید.
  • تصمیمات دولت‌های بزرگ و مطرح در اقتصاد همچون چین و آمریکا نیز بر رشد یا ریزش بازار ارزهای دیجیتال تاثیر بسیاری دارد.
  • در سال ۲۰۱۷ پلتفرم خرید و فروش کوکوین راه‌اندازی شد و از همان زمان به یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌های جهانی از نظر حجم معاملات تبدیل شد؛ این پلتفرم اکنون حدود ۱۰ میلیون کاربر در بیش از ۲۰۰ کشور را دارد.
  • به‌همین دلیل بسیاری از افراد با انتشار اخبار جعلی، دستکاری سفارشات خرید و فروش، تبلیغات نادرست و رفتاری از این قبیل سعی می‌کنند از معامله‌گران کلاهبرداری کنند.

به شکلی که می توان در یک کیف پول مانند تراست والت و … و یا از صرافی های معتبر یک یا چند ارز را خرید و در قبال نگهداری آن ارز ها در همان صرافی و یا کیف پول سود دریافت کرد. مطالبی که پیرامون اتفاقات مختلف برای رمزارزهای گوناگون در وبسایت کوین تلگراف منتشر می‌شود، گاها می‌تواند به صورت مستقیم باعث ایجاد تغییراتی در حجم معاملات بازار ارزهای دیجیتال گردد. شاید بهترین ویژگی در اینجا توصیه ها و استراتژی های ارائه شده در بسیاری از مقالات آنها باشد.

بهترین سایت های خارجی برای قیمت آنلاین ارز دیجیتال

اگر تصمیم دارید کمی از کریپتو فاصله بگیرید، سرفصل هایی در سیاست و ورزش نیز وجود دارد. چیزی که وجود دارد این است که برخی از این موضوعات شامل ارزهای دیجیتال نیز می شود، بنابراین شما خیلی از خانه دور نخواهید بود. شاید تا به حال شنید باشید که به‌خاطر لیکوئیدیتی پایین صرافی‌ها احتمالا شاهد نوسان بالای قیمت‌ها خواهیم بود. یعنی شما هر معامله‌ای که کرده باشید جمع شده و با توجه به میزان آن در بازه زمانی 3 ماهه محاسبه می‌شود که در کدام سطح کارمزد (برنزی، نقره‌ای، طلایی، پلاتینیوم یا اورانیوم) قرار می‌گیرد.

برترین سایت‌های خبری ارز دیجیتال

محیط ساده و کاربردی نوبیتکس، معامله ارزدیجیتال را برای شما لذت بخش خواهد کرد. داده ها به منظور ارائه نمایی واضح از احساسات اجتماعی مربوط به پروژه های ارز دیجیتال جمع آوری می شوند. شیوه کار Crypto Panic به این صورت است که خلاصه‌ای از یک خبر و لینک سایت مرجع خبر را به اشتراک می‌گذارد؛ کاربران می‌توانند با این روش سایت تمام اخبار را در مدت زمان کوتاه دنبال کنند. ویژگی‌ای که این سایت دارد، قدرت جستجو و پردازش بالایی است که با سرچ کلید واژه مد نظرتان، تمام اخبار آن برای شما ظاهر می‌شود.

در این میان یافتن یک منبع معتبر برای راستی‌آزمایی اطلاعات می‌تواند امری بسیار حیاتی باشد. با جستجو درباره یک پروژه رمز ارزی، اطلاعاتی نظیر مارکت کپ، قیمت، حجم معاملات، عرضه، صرافی‌های در دسترس و توضیحاتی درباره آن را مشاهده خواهید کرد. علاوه بر این‌ها، اطلاعات اضافی نظیر آمارهای اجتماعی، توسعه‌دهندگان و حتی تحلیل خلاصه‌ای از سوی شرکت IntoTheBlock را در وبسایت کوین گکو پیدا خواهید کرد.