ده فضای داخلی معاصر با مبلمان سنگی نوآورانه


صندلی‌های گر،تی به‌شکل چرخان، قفسه‌های مرمری و پیشخوان اونی، به رنگ آب نبات از جمله مبلمان سنگی هستند که در جدیدترین لوک‌بوک ما برای دکوراسیون داخلی استفاده می‌شوند.

سنگ، به ویژه سنگ مرمر، از دیرباز برای میزهای ناهار خوری و قهوه خوری و همچنین برای میزهای پیشخوان استفاده می شده است. اما تعدادی از طراحان معاصر اکنون در حال آزمایش وسایل سنگی جسورتر و غیرمعمول هستند.

نمونه‌های این لوک‌بوک از یک صندلی سنگی در یک خانه روستایی ساخته شده برای یک زوج مسن‌تر گرفته تا یک پیشخوان گر،تی خیره‌کننده در یک فروشگاه پوشاک فنلاند و صندلی‌های مرمری چرخان چند رنگی را شامل می‌شود.

این جدیدترین نسخه از سری lookbookهای ما است که از آرشیو Dezeen الهام می گیرد. برای الهام بیشتر، نگاه کنید به لوک‌بوک‌های قبلی با ده فضای داخلی که از رنگ سال استفاده می‌کنند، خانه‌هایی با درهای کشویی و سالن‌هایی با شومینه‌های معلق.


خانه با دیوارهای سبز و مبلمان رنگارنگ
ع، توسط مارگاریتا نیکیتاکی است

اسپرینوس، یونان، اثر استاموس مایکل

استاموس مایکل، طراح یون،، مهمانسرای اسپرینوس در آتن را با ،یبی از مبلمان ک،یک و طرح های خود طراحی کرد. این شامل یک چهارپایه کوچک است که طراح از دو بلوک سنگی که در معدنی در Tinos، جزیره‌ای یون، در دریای اژه پیدا شده، ساخته است.

بافت خشن این چهارپایه با پوسته سنگی ساختم، خانه مطابقت دارد که مایکل با کندن بخش های کوچکی از دیوارها آن را به نمایش گذاشته است.

درباره اسپرینوس بیشتر بد،د ›


نمایشگاه Armadillo & Co توسط Studio Goss
ع، توسط روری گاردینر است

نمایشگاه Armadillo، استرالیا، توسط Studio Goss

این نمایشگاه سیدنی دارای پالت مواد کمیاب و ساده از سطوح بتن، گچ و کاشی است که طراحان Studio Goss آن را ایجاد کرده اند تا به ،وان پس زمینه ای برای فرش های نمایش داده شود.

در جلوی یک دیوار کاشی کاری شده، یک میز سنگی درشت با صندلی‌های مشکی گرافیکی احاطه شده است، در حالی که یک فانوس کاغذی بزرگ، رنگ هندسی دیگری به طراحی داخلی می‌افزاید.

درباره نمایشگاه آرمادیلو بیشتر بد،د ›


صندلی گردان رنگارنگ سابین مارسلیس
ع، توسط اد ریو است

Swivel، ،ستان، توسط Sabine Marcelis

صندلی های دوار ساخته شده از سنگ طبیعی شامل گر،ت، کوارتزیت، مرمر و تراورتن، نصب مبلمان Swivel توسط طراح سابین مارسلیس را تشکیل می دهند.

صندلی های رنگارنگ در میدان سنت گی، به ،وان بخشی از جشنواره طراحی لندن امسال نصب شدند. مارسلیس گفت: «مفهوم اصلی تزریق رنگ، سرگرمی، شادابی و سرزندگی به میدان بود – به روشی در زمین بازی بزرگسالان».

درباره Swivel بیشتر بد،د ›


MA House توسط Timothee Mercier از Studio XM
ع، از سیمون بوسی است

خانه MA، فرانسه، توسط تیموتی مرسیه

یک خانه کشاورزی ویران شده در فرانسه توسط معمار تیموتی مرسیه برای والدینش به یک “پناهگاه صمیمی” به نام MA House تبدیل شد.

در اتاق نشیمن سفید صلح آمیز، ،ن های سفید در یک ازاره سنگی بلوکی قرار داده شده بود تا مبل مینیمالیستی با شکل زاویه ای شکل بگیرد.

درباره MA House بیشتر بد،د ›


پیشخوان سنگی به رنگ آب نبات ساخته شده از اونی،
ع، از تیبو د شپر است

دفتر &C، هلند، توسط Anne Claus Interiors

تخته‌های اونی، با رنگ پاستلی، پیشخوان نوار راه راه دفتر، فروشگاه و کافه هیب، شرکت رسانه هلندی &C در آمستردام را که توسط طراح Anne Claus Interiors ساخته شده است، تزئین می‌کنند.

استودیو همچنین از این مواد برای پایه های نمایش در مغازه، میزهای گرد در کافه و برای میز اتاق هیئت استفاده کرد. رنگ مبلمان سنگی شاد همانطور که با برند &C مطابقت دارد انتخاب شده است.

درباره دفتر &C بیشتر بد،د ›


The Audo توسط معماران منو و هنجار

The Audo، دانمارک، توسط Menu and Norm Architects

فضای داخلی هتل بوتیک دانمارکی The Audo که توسط استودیوی محلی Norm Architects به ،وان دفتر مرکزی برند طراحی Menu طراحی شده است، دارای میزهای قهوه خوری متعددی است که از صفحات مرمر سیاه و سفید ساخته شده اند.

این میزهای مرمری رنگی مکمل مبل‌های سفید لمسی و دیوارهای گچی سفالی در اتاق‌خواب‌های خاکی هستند.

درباره The Audo بیشتر بد،د ›


اما فروشگاه توسط Studio Joanna Laajisto
عکاسی توسط Mikko Ryhänen است

اما، فنلاند، توسط استودیو Joanna Laajisto

طراحی داخلی استودیو Joanna Laajisto برای فروشگاه پوشاک ،نه Nanso در هلسینکی، فنلاند، دارای مواد طبیعی فراو، است، از جمله یک پیشخوان خدماتی درشت ساخته شده از گر،ت قرمز از شهر مجاور Mäntsälä.

استودیو همچنین از همان سنگ برای ایجاد یک پایه نمایش استفاده کرد و یک تخته را در بالای یک جعبه ف،ی کوچک قرار داد تا یک مبلمان مجسمه‌سازی و کاربردی را تشکیل دهد.

درباره نانسو بیشتر بد،د ›


کاسا سالواتوری اثر الیزا اوسینو

کاسا سالواتوری، ایتالیا، توسط استودیو الیسا اوسینو

این آپارتمان میل،، مملو از آثار هنری و مبلمان مرمر است، به درستی متعلق به رئیس برند سنگ ایتالیایی Salvatori است. طراح الیسا اوسینو استودیو آپارتمان سفید را با استفاده از مجموعه مرمر این برند به روش های خلاقانه متحول کرد.

قفسه کتاب بلوط Colonnata دارای ت،یم‌کننده‌های قفسه‌های مرمری رگه‌دار در رنگ‌های مختلف است که یک قطعه مجسمه‌سازی را ایجاد می‌کند که وقتی خالی است به همان اندازه وقتی که با کتاب پر می‌شود چشم نواز است.

درباره کاسا سالواتوری بیشتر بد،د ›


صندلی تابیده در گر،ت تیره

صندلی چرخیده، سنگاپور، توسط استودیو هیترویک

استودیوی Heatherwick مستقر در لندن، صندلی‌های چرخان به شکل Spun خود را از سنگ مرمر برای باغ آسمان‌،اش EDEN این برند در سنگاپور بازتولید کرد.

تام گلاور، رهبر پروژه در استودیو هیترویک، گفت: «از آنجایی که باغ‌ها مکان‌هایی برای استراحت و تفکر هستند، یک صندلی راه‌حلی طبیعی به نظر می‌رسد که افراد را تشویق می‌کند تا لحظه‌ای به تفکر آرام بنشینند یا شاید در گفتگو با همسایه خود شرکت کنند.» دیزین گفت.

درباره صندلی چرخان بیشتر بد،د ›


آپارتمان Glogauer توسط White Arrow

آپارتمان Glogauer، آلمان، توسط White Arrow

یک میز تراورتن دایره ای در رنگ بژ تزئینی با صندلی های ناهار خوری عصایی در داخل آپارتمان Glogauer در برلین، که استودیوی نیویورک White Arrow آن را برای یک خانواده جوان بازسازی کرده است، مطابقت دارد.

این آپارتمان برای ایجاد فضای نشیمن بیشتر ت،یب شد، اگرچه طراحان سقف‌های بلند موجود، قاب درهای پرآذین و روکش آن را حفظ ،د. برای تزئین فضای داخلی جدید از مبلمان قدیمی استفاده شده است.

درباره آپارتمان Glogauer بیشتر بد،د ›

این جدیدترین نسخه از مجموعه لوک‌بوک‌های ما است که از آرشیو Dezeen الهام می‌گیرد. برای الهام بیشتر، نگاه کنید به لوک‌بوک‌های قبلی با ده فضای داخلی که از رنگ سال استفاده می‌کنند، خانه‌هایی با درهای کشویی و سالن‌هایی با شومینه‌های معلق.


منبع: https://www.dezeen.com/2022/12/11/ten-interiors-stone-furniture-lookbooks/