دانشگاه هنر لندن پنج دوره کوتاه طراحی ارائه می کند


دوره های Dezeen: علاقه مند به تحصیل در یک دوره کوتاه در مدرسه مشهور هنر و طراحی، دانشگاه هنر لندن هستید؟ پنج برنامه نیمه وقت و فشرده موجود در موسسه ذکر شده در دوره های Dezeen را بررسی کنید.

از دوره‌های سه روزه تا برنامه‌های چهار هفته‌ای، مجموعه‌ای از دوره‌ها را گردآوری کرده‌ایم که مقدمه‌ای بر موضوعات مختلف طراحی، از جمله طراحی محصول، طراحی داخلی، طراحی مبلمان و طراحی خدمات ارائه می‌دهند.

دوره ها به صورت آنلاین و حضوری در کالج های دانشگاه هنر لندن از جمله سنترال سنت مارتینز، کالج ارتباطات لندن و کالج هنر چلسی برگزار می شود.

دوره های Dezeen جزئیات طیف وسیعی از دوره های طراحی را در سراسر جهان ارائه می دهد، از جمله برنامه های پایه، کارشناسی، کارشناسی ارشد، حرفه ای، آنلاین و برنامه های شبانه.

در اینجا پنج دوره کوتاه در دسترس در دانشگاه هنر لندن وجود دارد:


دوره کوتاه فشرده طراحی خدمات و نوآوری در دانشگاه هنر لندن

دوره کوتاه فشرده طراحی خدمات و نوآوری در دانشگاه هنر لندن

دوره کوتاه فشرده طراحی و نوآوری خدمات یک دوره سه روزه است که دانش آموزان را به مهارت های حل مسئله و دانش توسعه ،ب و کار مجهز می کند که می تواند در مشاغل در صنعت طراحی خدمات اعمال شود.

درباره دوره بیشتر بد،د ›


دوره کوتاه آنلاین طراحی محصول پایدار در دانشگاه هنر لندن

دوره کوتاه آنلاین طراحی محصول پایدار در دانشگاه هنر لندن

دوره کوتاه آنلاین طراحی محصول پایدار یک دوره پاره وقت است که طی چهار هفته برگزار می شود و به دانش آموزان می آموزد که پایداری را در توسعه طرح های محصول خود بگنجانند.

درباره دوره بیشتر بد،د ›


کار دانشجویی از ماژول طراحی داخلی یک دوره کوتاه در دانشگاه هنر لندن

ماژول طراحی داخلی یک دوره کوتاه در دانشگاه هنر لندن

ماژول طراحی داخلی یک دوره کوتاه یک برنامه 12 روزه است که به دانش آموزان دانش اساسی از طراحی داخلی، از جمله تئوری در نور و مواد و نحوه استفاده از نرم افزار CAD ارائه می دهد.

درباره دوره بیشتر بد،د ›


نقاشی دانش آموز برای مقدمه ای بر طراحی محصول

دوره کوتاه مقدمه ای بر طراحی محصول در دانشگاه هنر لندن

دوره کوتاه Introduction To Product Design در دانشگاه هنر لندن که به ،وان یک دوره آموزشی نیمه وقت یا فشرده یک هفته ای در دسترس است، دانش آموزان را با دانش پیشرفته ای از فرآیندهای تولید برای توسعه محصولات خلاقانه مجهز می کند.

درباره دوره بیشتر بد،د ›


مدل های طراحی دانشجویی در دوره کوتاه طراحی مبلمان برای مبتدیان

دوره کوتاه طراحی مبلمان برای مبتدیان در دانشگاه هنر لندن

دوره کوتاه طراحی مبلمان برای مبتدیان یک دوره یک هفته ای است که به دانش آموزان مسیر سریعی را برای ،ب تخصص در طراحی مبلمان، از جمله دانش طراحی ارگونومیک و آزمایش با مواد مختلف، ارائه می دهد.

درباره دوره بیشتر بد،د ›

دوره های Dezeen

دوره های Dezeen خدماتی از Dezeen است که جزئیات دوره های معماری، دکوراسیون داخلی و طراحی را در سراسر جهان ارائه می دهد. برای اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید.


منبع: https://www.dezeen.com/2022/11/25/university-of-the-arts-london-design-s،rt-courses-dezeen-courses/