تمام کاشی ها توسط Ceramiche Keope


نمایشگاه دیزین: برند ایتالیایی Ceramiche Keope دو سبک جدید بر اساس ظاهر سنگ تراورتن را به مجموعه کاشی های Omnia با جلوه سنگی اضافه کرده است.

این مجموعه کاشی چینی Omnia این مدل از پرطرفدارترین انواع سنگ اروپایی ساخته شده است و در انواع من، برای داخل و خارج از منزل عرضه می شود.

تمام کاشی ها توسط Ceramiche Keope
سایه های جدید Omnia شامل رومانو ساند گرم است

سبک های جدید این مجموعه بر اساس سنگ تراورتن است: تیوولی عاج رنگ های سفید شیری و خا،تری گرم را ،یب می کند تا چیزی که Ceramiche Keope به ،وان “سایه روشن و درخشان” توصیف می کند، در حالی که رومانو ساند دارای لایه ای از سایه های گرم و خاکی معمولی برای سنگ تراورتن است. .

آنها به شش سبک رنگی ملایم موجود در مجموعه Omnia ملحق می شوند که شامل Rapolano Beige با سطح ابری صورتی و قهوه ای، و همچنین چندین تنوع در خا،تری و سفید طلایی است.

تمام کاشی ها توسط Ceramiche Keope
کاشی تزئینی سه بعدی Crossing در هر هشت رنگ موجود می باشد

مجموعه Omnia که برای محیط های تجاری و قراردادی و همچنین خانه من، است، در طیف وسیعی از اندازه ها و سطوح برس خورده یا بافت دار موجود است.

طراحان می توانند خلاقیت خود را با کاشی تزئینی سه بعدی Crossing که در انواع مختلف برای مطابقت با الگوی هر یک از هشت سبک Omnia یا کاشی موزاییکی 30 در 30 سانتی متری ارائه می شود، آشکار کنند.

تولید – محصول: Omnia
نام تجاری: سرامیک Keope
مخاطب: [email protected]

نمایشگاه دیزین

نمایشگاه Dezeen فضایی مقرون به صرفه برای برندها فراهم می کند تا محصولات جدید را عرضه کنند و طراحان و پروژه های خود را به مخاطبان جه، Dezeen به نمایش بگذارند. برای جزئیات بیشتر ایمیل بزنید [email protected].

نمایشگاه Dezeen نمونه ای از محتوای مشارکتی در Dezeen است. در اینجا درباره محتوای مشارکت بیشتر بیاموزید.


منبع: https://www.dezeen.com/2022/11/30/omnia-tiles-by-ceramiche-keope-dezeen-s،wroom/