بهترین نقاشی ساختمان در تهران : نگاه نو : 09129578257

انواع سازه های ساختمانی شامل ساختمان های بتنی، ساختمان های فلزی، ساختمان های آجری، ساختمان های خشتی و گلی، ساختمان های چوبی و ساختمان های ترکیبی می باشد. انواع ساختمان از لحاظ نوع کاربرد نیز شامل ساختمان های مسکونی، بیمارستان، اداری، مدارس، انبار، باشگاه و ورزشگاه می باشد. انواع ساختمان از لحاظ کاربرد و اهمیت ساخت به گروه های مختلف ساختمان با اهمیت خیلی زیاد، ساختمان با اهمیت زیاد، ساختمان با اهمیت متوسط و ساختمان با اهمیت کم تقسیم بندی می شوند که هر کدام دارای خصوصیات و ویژگی های مشخصی می باشند. گروه ساختمانی فرکتال با داشتن دانش کافی و تجربه لازم در حوزه صنعت ساختمان اقدام به ساخت ساختمان های مسکونی و اداری با توجه به نیازهای کارفرما و مالک می نماید. ما سعی داریم تا با ساخت ساختمان هایی مدرن، اصیل و پیشرو گام مهمی در ایجاد آسایش و امنیت برای ساکنان ساختمان ها برداریم.

  • همه ما می دانیم که نمی توان از هرگونه اشتباهی در ساخت و ساز جلوگیری کرد؛ اما به کار گیری اصول و استانداردها، به کاهش خطا کمک شایانی می کند.
  • نکته حائز اهميت دیگری که امروزه توجه بسیاری باید به آن نمود مطالعه و بررسی زلزله های گذشته است.
  • در ایران معمولاً برای ساختن ستون ها از تیر آهن های دوبل یا بال پهن های تکی استفاده می نمایند.
  • هدف از بهسازی و مقاوم سازی لرزه ای ساختمان ها بهبود عملکرد اجزاء سازه هنگام زلزله احتمالی است.
  • مقاومت این ساختمان ها از هر جهت بسیار اهمیت دارد و باید از مصالح استاندارد و مقاوم استفاده نمود.

سایه بان های خارجی، برای محافظت از ساختمان در تغییرات آب و هوایی در نظر گرفته می شوند و ضمن حفظ دمای مطبوع داخل ساختمان، تابش آفتاب و نفوذ سرما را به حداقل می رسانند که این، به طور چشمگیری مصرف انرژی ساختمان را تحت تأثیر قرار می دهد. ساختمان هایی که از نظر ساختاری ضعیف بوده و در نتیجه ناامن، غیر بهداشتی یا آلوده می باشند. این ساختمان ها، از امکانات ورودی و خروجی مناسبی برخوردار نیستند و مستعد خطرات آتش سوزی و دیگر خطرات مرگ باری برای انسان می باشند که با توجه به کاربردهای موجود آن، می تواند خطری برای امنیت، سلامتی و یا رفاه عمومی ساکنان تلقی شود. طبق مقررات دولت، این ساختمان ها باید طبق دستورالعمل مرجع ذیربط، در صورت امکان، مرمت و در غیر این صورت، تخریب شوند.

اطلاعیه آخرین روز دریافت اسناد مناقصه ساختمان اداری سازمان

پس از خشک شدن رزین و کسب مقاومت الیاف نوبت به اجرای عملیات تزریق است. عملیات تزریق به این شکل است که با استفاده از پمپ های مخصوص تزریق موادی نظیر رزین اپوکسی به داخل سوارخ هایی که در ابتدای کار ایجاد نمودیم وارد می شود و باعث افزایش مقاومت و جلوگیری از ترک خوردن بتن می شود. پس از تعیین راهکار مقاوم سازی و جزییات آن، مصالح مورد نیاز مطابق استانداردهای ملی و بین المللی و بالاترین کیفیت تامین شده و طرح مقاوم سازی توسط اکیپ اجرایی مهندسی و با تجربه افزیر اجرا می گردد. گرانی یا شایعه افزایش قیمت مصالح ساختمانی، تنها مشکل بازار مسکن نیست، بلکه بهانه…

مهندس بهرام فریوری صدری در سال 1316 در شهر رضا یکی از شهرهای استان اصفهان ایران که در 70کیلومتری جنوب… شرکت نانوعایق پیشگام وطن اسپری آبگریز کننده چوب و سیمان با یک سوم قیمت نمونه‌های خارجی را تولید و به… معرفی جرثقیل دروازه‌ای جرثقیل دروازه‌ای سازۀ اسکلتی متحرکی است که معمولاً از فولاد و به‌ندرت از چوب ساخته می‌شود و… معرفی پمپ بتن و کاربردهای آن استفاده از پمپ‌های بتن روش بسیار مناسبی برای بتن‌ریزی در فضاهای محدود مانند تونل‌ها…

این شرکت ارائه کننده انواع محصولات فولادی با بهترین قیمت در بازار آهن ایران است. ارسال سریع سفارشات به سراسر کشور در کوتاه ترین زمان از جمله خدمات برجسته آهن ملل می باشد. همه ما می دانیم که نمی توان از هرگونه اشتباهی در ساخت و ساز جلوگیری کرد؛ اما به کار گیری اصول و استانداردها، به کاهش خطا کمک شایانی می کند. در واقع در طول ساخت هر سازه، تشخیص مشکلات و انجام اقدامات مناسب، تا حد زیادی از بروز اشتباهات جلوگیری می کند.

انواع قراردادهای ساختمانی

در این ساختمان ها، اجتماعات عمومی برای اهداف سرگرمی، تفریحی، اجتماعی، مذهبی، ملی، مدنی، مسافرتی و یا سایر اهداف مشابه برگزار می شود. اسکلت اصلی این نوع ساختمان‌ها از خشت خام و گل می‌باشد و تعداد طبقات آن از یک طبقه تجاوز نمی‌کند و در مقابل نیروهای جانبی همانند زلزله به هیچ وجه مقاومت نمی‌کند حتی در مواقعی باران‌ها و بادهای شدید نیز می‌توان باعث تخریب اینگونه بناها شود. امکانات رفاهی تعریف شده در ساختمان ها بسته به نوع ساختمان متفاوت است.

در این مرحله با انجام تست های مورد نیاز (تست های مخرب و غیر مخرب) مقاومت مصالح به کار رفته در ساختمان تعیین می گردد. از نتایج بدست آمده از این بخش در تحلیل و مدل سازی ساختمان استفاده می گردد. استفاده از پیچ و مهره و تهیه قطعات در کارخانه، اقتصادی ترین و فنی ترین کار می باشد که در کشور ما برای ساختمان های متداول انجام چنین کاری مقدور نیست. استفاده از جوش برای اتصالات، به علت مهارت کم جوشکاران، قدیمی بودن ماشین آلات، عدم کنترل دقیق توسط مهندسین ناظر، گران بودن هزینه آزمایش جوش و … برزگترین ضعف اسکلتهای فلزی می باشد.