بتن فضایی هنر محور را برای اولین هتل سیتیزن ام در میامی ایجاد می کند


گروه هتل‌های هلندی CitizenM هتلی را در مرکز شهر میامی در ساختم، بلند با تراس‌های متعدد افتتاح کرده است که به‌،وان یک «هنر سه بعدی» طراحی شده است.

برای ساختمان 277 فوتی (84 متری) در مرکز شهر میامی، استودیوی معماری مستقر در آمستردام بتن کار کرده است جلاد به ،وان معمار محلی برای انجام طراحی برج.

CitizenM میامی
بتن با Gensler برای ایجاد یک هتل CitizenM در میامی همکاری کرد

این پاکت دارای قطعات بزرگی از بتن و شیشه است که در مجموعه ای از جعبه های محتاط سازماندهی شده اند که انبوه نما را در هم می شکند.

از زمان ساخت، بیشتر نما به یک نقاشی دیواری عظیم توسط هنرمند آمریکایی اختصاص داده شده است جن استارک.

CitizenM میامی
این هتل برای نمایش هنرمندان محلی طراحی شده است

بتن می گوید: «معماری به ،وان یک اثر هنری سه بعدی با نقاشی های دیواری رنگارنگ بزرگ توسط جنی استارک در هر طرف ساختمان در نظر گرفته می شود؛ به این ترتیب این ساختمان در بین تمام ساختمان های دیگر قابل تشخیص است.

با استفاده از جعبه های پیچ خورده می تو،د هنر را از هر طرف تجربه کنید.

CitizenM Miami Bar
ویترا ا،ر اثاثیه هتل را تامین می کرد

در داخل، یک ورودی شیشه‌ای قرار است به ،وان یک «گا،ی هنری» عمل کند، زیرا بازدیدکنندگان به مجموعه آسانسورهایی که به سطح لابی در طبقه دوم می‌روند، دسترسی دارند.

فضای لابی دارای تعدادی کاناپه م،ار، ایستگاه های کاری و نور فراوان است، با تیرهای بتنی نمایان که سقف را با لهجه های چوبی حمایت می کند.

همچنین در طبقه دوم، منطقه غذاخوری قرار دارد که دارای یک کف شطرنجی سیاه و سفید و یک نوار پیچیده با میله‌ای از سنگ مرمر سیاه و پوشش چوبی است که بالای آن یک قفس آویزان است که تعدادی گیاه را در خود جای می‌دهد.

این ساختمان 20 طبقه دارای 252 اتاق و همچنین یک سری اتاق جلسات در طبقه سوم است. اتاق‌ها عمدتاً سوئیت‌های کوچک هستند و برخی از کوچک‌ترین آن‌ها کمتر از 200 فوت مربع (60 متر) هستند.

فضای لابی CitizenM
طبقه دوم شامل فضاهای کاری و تراس می باشد

با وجود اندازه کوچک، بیشتر اتاق ها دارای یک تخت فوق العاده بزرگ هستند که زیر پنجره با فضای ذخیره سازی زیر آن قرار می گیرد.

حمام ها در مقابل یک سینک فشرده قرار گرفته اند و در پلی کربنات پیچیده شده اند که با چراغ های LED مجهز شده است. اینها را می توان از طریق تبلتی که ا،ر عملکردهای اتاق از جمله پرده، تلویزیون و خدمات اتاق را مدیریت می کند، کنترل کرد.

در سرتاسر ملک، بیشتر مبلمان از شرکت مبلمان سوئیسی ویترا تهیه شده است، که هتل های زنجیره ای با آنها رابطه دیرینه ای دارند.

اتاق CitizenM
این هتل دارای یک سری سوئیت های کوچک است

برای تزئین، هتل مسابقه ای برگزار کرد که هنرمندان محلی را انتخاب کرد. CitizenM Miami Brickell همچنین اولین مک، است که یک است، روی پشت بام برای این برند دارد.

از زمان آغاز به کار آن در سال 2008، این هتل زنجیره ای با 27 هتل در سطح بین المللی گسترش یافته است و این هتل قصد دارد دو هتل دیگر را در میامی افتتاح کند.

اوایل سال جاری، CitizenM پروژه‌ای را اعلام کرد که هدف آن تبدیل آن به اولین شرکت مهمان‌نوازی است که هتلی در فضای دیجیتال به نام Metaverse دارد.


منبع: https://www.dezeen.com/2022/12/20/concrete-citizenm-miami-brickell/