بازسازی ساختمان اداری شرکت سازین

این ساختمان نسبتاً كوچك به منظور ارتقاء عملکرد كل ساختمان چندین سیستم محیطی را ادغام می كند. این سیستم ها شامل یک بام سبز وسیع و سیستم جمع آوری آب باران است که می تواند ساختمان را برای تامین آب، پایدار سازد. ساختمان پیکسل یک نمای کاملاً چشمگیر دارد که ترکیبی از کاربرد و عملکرد را به نمایش می گذارد.

  • همچنین مسئله استاندارد سازی ابعاد زمانی پر رنگ تر می شود که محیط اداری دچار جابه جایی از نظر افراد و فضا می شود.
  • این فاصله معمولا بین ۵ تا ۷/۵ متر (یا ارتفاع کف تا سقف ۲ تا ۲/۵ متر) است .
  • در 10 تا 15 سال گذشته، تغییراتی تدریجی در کار و روند آن به وجود آمده است.
  • فضاهای داخلی ساختمان به اندازه کافی به طور طبیعی تهویه می شوند و نور میگیرند.

در اینجا، عناصر رسمی در هر دو بخش کلی و مجزا مورد استفاده قرار گرفتند. گروه معماری آرکا با سال ها تجربه در زمینه ساخت و ساز هر نوع سبک و طرح مورد پسند را به بهترین نحو اجرا و پیاده سازی می نماید. تأثیرات روانشناختی و اجتماعی نیز داشته و بر سلامت روحی کاربران آن بنا نیز اثرگذار است. حداکثر استفاده از منبع نور طبیعی، انرژی خورشیدی برای گرمایش یا سرمایش و مصالح الی در ساختمان سازی تماماً در یک ساختمان سالم تر، از آنچه در یک ساختمان اداری یا دانشگاهی که با تهویه مصنوعی کار می کند، جمع می شوند.

در طراحی نمای ساختمان اداری باید از یک مفهوم خاص استفاده کرد

ابتدا اجازه دهید که مراحل بازسازی را از نظر قانونی برای شما تعریف کنیم. تضاد جذاب بین شفافیت و سختی این دو ماده، با شخصیت اداری ساختمان هماهنگی دارد. ما یک جعبه سیاه تشکیل دادیم که در ترکیب با لوورها، یک دیوار شفاف و یک چشمه آب، به فضایی منحصر به فرد تبدیل شد که دیگر کوچک به نظر نمی رسید. فضای داخلی واحدهای اداری نیز بسیار مینیمال، انعطاف پذیر و شفاف است. ما در دنیایی زندگی می کنیم که همه روزه در حال تغییر کردن است و همیشه الگوهای مدرن تر با ایده های خلاقانه تر مطرح می شوند.

نقش فرهنگ در طراحی نما

اگر شرکت شما در یک ساختمان قدیمی با سنگ های شکسته و آجرهای شوره زده قرار گرفته باشد مطمئنا تاثیر اولیه ی بدی در ذهن مخاطب به جای خواهد گذاشت. عناصر به کار رفته در نمای ساختمان اداری باید پیوستگی کامل داشته باشند. تمام عناصر و تجهیزات به کار رفته در نمای ساختمان اداری باید با هم هماهنگ باشند و به گونه ای به کار رفته باشند که پیوستگی را به تمام ساختمان القا کند. استفاده از حروف، اعداد و کاراکترهای معنی‌دار در طراحی نمای اداری، هویت‌بخش است و می‌تواند با چینشی منظم به کمک نمای کامپوزیت، سطح صاف نما را منحصر به فرد و زیبا سازد. اختلاف رنگ یا سطح و یا استفاده از حروف برجسته در چنین طراحی کاربرد دارد. نورپردازی نمای اداری تکنیک‌های مختلفی دارد و نحوه قرارگیری منبع نور، تعداد منابع، جهت نور و شدت آن، رنگ نور و تغییر این رنگ یا تغییر در شدت و ضعف نور از عواملی است که در زیبایی نورپردازی ساختمان تاثیرگذار است.

برای بهینه نمودن فعالیت این سرمایه‌های انسانی، نیاز به نگرشی همه‌ جانبه وجود دارد که توجه به مقوله طراحی داخلی یکی از جنبه‌های مهم آن را تشکیل می‌دهد. نیاز به ساختمان هایی دارند که امکان تغییر در تعداد کارکنان و انجام وظایف را به وجود آورد و بخش های ساختمانی برای عملکردهای متفاوت پاسخگو باشد. از طرف دیگر ساختمان اداری بایستی برای تمامی مراجعین خود از جمله افراد معلول دسترسی راحتی داشته باشند تا افراد عادی و معلولین امکان راحتی حرکت در محیط ساختمان اداری را داشته باشند. آشپزخانهبا توجه به سایزی که یک واحد اداری دارد، آخرین فضایی که اختصاص داده می شود آشپزخانه است. اگرچه در هر حال همه شرکت ها یک آشپزخانه دارند اما اولویت با بزرگ بودن آن نیست. این در حالیست که در شرکت های بزرگ و مطرح گاهی آشپزخانه به یک کافه تریای بزرگ تبدیل می شود یا با فضای ناهارخوری و استراحت کارمندان ادغام می شود تا با یک تیر چند نشان زده شده باشد.