املاک لاکچری معرفی برترین املاک در ایران، برندهای لاکچری ساختمانی و متخصصین برتر عرصه ساختمان-دنیای معماری

در چنین شرایطی کارفرما به کمک مشاور باید اولویت‌های اصلی را مشخص کند. به این دلیل هر یک تجربه ای نو را به همراه می آورد اما این اصول و تجربه ای که در یک ساختمان به دست می آید قابل استفاده در دیگری است. بافت مجاور، بافتی فرسوده و بی نظم بوده و منظر بیرونی مناسبی را فراهم نمی کند. برای دیدن ساختمان های بیشتر سری به بخش پروژه برجسته های چیدانه بزنید چیدانه بزنید.

  • این فاصله معمولا بین ۵ تا ۷/۵ متر (یا ارتفاع کف تا سقف ۲ تا ۲/۵ متر) است .
  • بنابراین کارمندان در حین کار به هیچ عنوان با معضل آلودگی های صوتی دست و پنجه نرم نخواهند کرد.
  • و سیاست این شرکت در استفاده از دستورالعمل های حاصل از بهترین تجربیات است.
  • آیا به دنبال ایده های اتاق نشیمن با طراحی معماری پلان باز هستید؟ زندگی در خانه ای با طرح پلان باز به آرامی به بخشی از زندگی روزمره ما تبدیل شده است ، از یک دفتر خانه در داخل یک اتاق نشیمن گرفته تا یک آشپزخانه.
  • این ساختمان اداری تجاری توسط DesingInc به منظور رشد تعامل بین شهر و طبیعت طراحی شده است.
  • دو ورودی (شمال و جنوبی) به بخش اداری وجود دارد که هر دو به لابی اداری مجموعه متصل می شوند.

این نواحی به صورت محیطی در انتهای میز با یک اتاق مجهز به تجهیزات کنفرانس ویدیوئی تجهیز می‌شود، که مبلمان آن ارتباط مستقیمی با طرح و اندازه فضا دارد. میز و صندلیها از امکانات لازم برای اتا قهای ملاقات می‌باشند که در جلسات غیررسمی از مبل راحتی استفاده شده و از صندلی‌های استراحت با میزهای کوتاه جهت کارهای دفتری استفاده می‌شود. ذخیره سازی می‌تواند به شکل فردی، گروهی یا عمومی مجله خبری معماری انجام شود که تعداد و نوع آن وابسته به واحد و بخش کاری مربوطه می‌باشد. در مجموع دسترسی به قفسه بندی، تجهیزات کوچک و فایل‌ها بایستی به راحتی انجام شود. بهتر است فضای فایل در بخش مرکزی بوده و لوازم و امکانات مختلف را در قفسه‌ها، کمدها یا کابینت‌هایی که دارای درهای کشویی یا گردان است قرار دهیم. در تصویری که در ادامه مشاهده می‌کنید می‌توانید ابعاد قفسه بندی را مشاهده نمایید.

مجموعه تجاری آرتمیس

علاوه بر این، فضایی برای بانک در طبقه همکف در نظر گرفته شد که دسترسی به آن به طور کلی به صورت مجزا صورت می پذیرد. سابقه ی احداث ساختمان های مرتفع در ایران به اواخر دهه 40 خورشیدی برای ساخت مجتمع های مسکونی در شهر تهران بازمی گردد. طراحان و سازندگان این مجموعه ها عمدتاً مهندسانی از کشور های غربی بوده اند. تکنیک و مصالح ساخت تماما و یا بخش زیادی به صورت وارداتی در کشور بوده است.

کانسپت معماری ساختمان اداری

در مشاغلی که به تمرکز زیاد حین کار نیازی نبوده یا متصدیان امور باید دائماً با هم در ارتباط بصری و کلامی باشند. در این صورت دفتر کار باز پیشنهاد معقولی است که می‌تواند تعدادی بیشتر از حتی 10 نفر را در خود جای دهد. برای یک ساختمان با مساحت بیش از ۱۰۰۰۰ متر مربع، آسانسورهای مجزای کالا و مواد ضروری است.

در طراحی نمای ساختمان اداری باید از یک مفهوم خاص استفاده کرد

چنانچه بنا به گفته آنها امروزه علاوه بر مزیتهایی که طراحی سبز و پایدار در حفظ انرژی به دنبال داشته است. به این نتیجه رسیده ایم که آسایش و سلامت کارکنان اداری حاصل اصول طراحی پایدار است. و این امر به طور فزاینده ای در خواسته های مفرط ارباب رجوع منعکس می شود. به این نتیجه رسیده است که زمانی که یک ساختمان سبز در کوتاه مدت( مثلاً تا 10 سال) بازدهی خود را نشان ندهد و هزینه های صرف شده را جبران نکند. اما طراحی غیر اصولی یک ساختمان سبز نه تنها توان کاهش مصرف انرژی را در پی نداشته است.

تمامی موارد بالا نیازمند بودجه های متفاوتی است که در شروع کار تعیین می شود. در این مواقع بهتر از یک شرکت تخصصی معماری یا طراحی به عنوان مسئول پروژه خود انتخاب کنید تا آنها با مشاوره و تجربه به مدیریت هزینه های شما کمک کنند. پروژه تجاری اداری سعادت آباد دارای دو بر شمالی و جنوبی با زیر بنای 1400 متر مربع دارای یک واحد تجاری ،پنج واحد اداری در پنج طبقه ،یک طبقه پارکینگ و یک طبقه انبار در بلوار سعادت آباد واقع شده است. بنا به طراحی معمار پروژه ساختمان دارای دو نمای متفاوت بوده که فصل مشترک هر دو نما تکرار مدولاسیون های 40 سانتی در راستای محور عمودی و متریال “چوب ترمو” طراحی شده است. بنابراین لازم دانستیم نکاتی که در ارتباط با مرمت ساختمان‌های اداری مفید باشد را گردآوری کرده و برای علاقه‌مندان ارائه کنیم. ساختمان های اداری باید ساختمان های بارزی باشند که در یک نگاه بتوان آن ها را تشخیص داد.