املاک لاکچری معرفی برترین املاک در ایران، برندهای لاکچری ساختمانی و متخصصین برتر عرصه ساختمان

۹) فضاهای گروهی شامل راهروها – پلکان – آسانسورها – ورودی های خروجی و اضطراری به صورت داخلی و خارجی. ۶) امکانات اجتماعی شامل رختکن، آشپزخانه، توالت برای هر طبقه یا بخش، بخش استراحت کارکنان، محل خوردن و آشامیدن، امکانات ورزشی، سالن غذا خوری با آشپزخانه. ۵) بخش نمایش گروهی شامل اتاقهای گردهمایی با دیوارهای متحرک و بخش های نمایشگاه، تالار های کنفرانس و گردهمایی . در صورتی که ساختمان دارای مجوز ساخت و ساز باشد، مراحل قانونی ساخت و ساز به درستی انجام شده و ساختمان برای بهره برداری آماده است.

  • یکی از مهمترین نکات در مورد طراحی نمای ساختمان اداری این است که این نما قابلیت شستشو داشته باشد.
  • هدف از طراحی این پروژه علاوه بر شاخص بودن، ایجاد بنایی مدرن و برجسته است.
  • اغلب معماران تلاش می‌کنند تا فضای داخلی یک ساختمان را طوری طراحی کنند تا بیشترین استفاده از نور طبیعی فراهم شود.
  • برای صرف حداکثر زمان و تداوم کار در محیط های اداری، می توان هسته های تاسیساتی را در جلوی ساختمان در یک طرف از داخل ساختمان، در گوشه های داخلی در انتهای یک گذر گاه ، پایین راهروها نزدیک منبع نور قرار دارند.
  • کارهای نیازمند به تمرکز بالا باید در فضاهای آرام انجام شود و مشاغل نیازمند تعامل در فضای بازتر و پر سر و صدا تر هم به خوبی انجام می شوند.

یک ساختمان سبز و پایدار با محاسبات دقیق و کاهشی که در مصرف انرژی موجب می شود. اهمیت وجود خود را نه فقط برای یک ساختمان مسکونی بلکه در کاربری های دیگر نیز مانند یک ساختمان اداری نشان داده است. بخش رابط در هر یک از طراحی داخلی ساختمان ممکن است، به‌گونه‌ای تعریف شود. اما در حالت کلی به ‌تمامی محل ‌های ورودی و خروجی اضطراری، راه‌پله‌ها، راه روها، آسانسور و … که به‌ صورت گروهی استفاده می‌شوند، بخش رابط گفته می شود. و احتیاج به یک طراحی خاص و منحصر به ‌فرد برای تأمین نیازهای مراجعین دارند.

لیست دسته بندی

شما به ساده ترین روش می‌توانید از خدمات مشاوران ما برخوردار شوید. به این موارد توجه کافی داشته باشید تا بتوانید بهترین اقدامات را انجام دهید. این پارتیشن‌ها به دلیل متحرک بودنشان در برخی فضاهای اداری برای استفاده در همان فضای اداری مورد استفاده قرار می‌گیرند‌. با توجه به اینکه این نوع پارتیشن قابلیت نصب به صورت ثابت را نداشته و امکان تغییر اندازه را ندارند ، باید به کمک پارتیشن اداری متحرک آن‌ها را نصب کرد. آنها برنامه ریزی شده اند تا با ادغام و تطبیق سیستم های 100 پروژه منتخب در سراسر جهان، انرژی بیشتری را نسبت به مصرف خود تولید کنند.

اتاق ها و فضای مورد نیاز یک محیط اداری

در نهایت بررسی بودجه مدنظر کارفرما می‌تواند تاثیر زیادی بر طراحی داخلی ساختمان اداری دارد و در حقیقت مهم ترین بخش در طراحی و شروع پروژه می باشد. یک دفتر کار برای چند کارمند که نیاز به کار گروهی دارند، به‌گونه‌ای که امکان تمرکز آنها در سطح متوسط برقرار باشد، طراحی می‌گردد. پوسته دوم حدود ۷۰ سانتیمتر از پوسته اول فاصله دارد که بدین صورت فضایی برای حرکت در دور ساختمان جهت نگهداری و تعمیرات ساختمان و هم چنین قرارگیری گلدانهای همیشه سبز فراهم شده است.

بازسازی ساختمان اداری چقدر زمان می برد؟

بخش انبار در طراحی و دکوراسیون اداری از اهمیت زیادی برخوردار است. زیرا مخزنی برای ذخیره اسناد مهم شرکت چون میکرو فیلم‌ها، پرونده‌ها، طرح‌های بایگانی، مدارک ثبتی و … است. معماری ماکت تاریخ است و بیانگر احوال انسان هایی که در آن زیست می کنند. امروزه معماری جهان در مسیر معمارانه خویش گام بر می دارد و در پی فردایی بهتر می تازد.

تناسب لوازم اداری با دفاتر، تحت تاثیر عواملی چون قابلیت تطبیق ، تنظیم، دوام، سازگاری، فضای نگهداری، بهره وری، زیبایی و چگونگی سیم کشی می باشد. سطح زیر بنای لازم در ادارات را تقریباً از ۲ تا ۳ متر مربع به حدود ۱۵ تا ۱۸ مترمربع افزایش می دهند. ما همیشه به موضوع ارائه خدمات به مشتری با بیشترین کیفیت ممکن توجه داریم تا اینکه سطح انتظارات مشتری برآورده شود. شما می‌توانید از مشاوره جامع کارشناسان و مهندسین نما‌ دیزاین در قالب مکالمه تلفنی و بازدید‌های حضوری استفاده کنید.

از آنجایی کاهش مقاومت بنا با سلامت افرادی که در آن زندگی می کنند دارای رابطه مستقیم است، بازسازی ساختمان اداری در تهران از ارزش و اهمیت بالایی برخوردار است که باید در صورت نیاز بدون معطلی اجرا گردد. بازسازی ساختمان اداری در تهران و در همه جای دنیا به منظور بهره وری بهتر از ساختمان های کلنگی و قدیمی ساخت صورت می گیرد. معمولا ساختمان های اداری قدیمی در چندین سال پیش ساخته شده اند، به همین دلیل نسبت به ساختمان های نو ساخت دارای امکانات و تجهیزاتی کمتری هستند. بنابراین برای مدرنیته کردن آن ها باید یک سری اقدامات در قالب بازسازی بر روی آن ها صورت بگیرد.

بخصوص در یک دفتر اداری، نور طبیعی می تواند انرژی بیشتری به کارکنان آن محیط ببخشد. چرا که پارتیشن ها ممکن است موجب شوند بخشی از واحد اداری شما از نور طبیعی محروم شود. هرچند در یک ساختمان اداری لزوما تمامی واحدها یک اندازه نیستند و می توان در طراحی پلان ساختمان اداری، واحدهای آن را در سایزهای مختلفی طراحی کرد تا نیازهای کسب و کارهای کوچک و بزرگ را به یک اندازه برطرف کند. اما این مساله نباید موجب شود یکی از واحدهای ساختمان اداری خیلی کوچک بوده یا نیازهای اولیه آن از جمله نور طبیعی یا پنجره کافی و تهویه مناسب برطرف نشود. در معماری ساختمان و بنا با کاربری های مختلف، تجاری، اداری، مسکونی، و…