نمایش های مدرسه Dezeen: ما هشت پروژه طراحی و معماری را برای تجلیل از همکاری دانشآموزان انتخاب کردهایم که همگی در نمایشهای مدرسه Dezeen نمایش داده شدهاند.
این پروژه ها از دو دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد، از طراحی صنعتی گرفته تا معماری، شامل موضوعات و مفاهیم متنوعی هستند.
در این جمع بندی ،میشنی گنجانده شده است که قصیده ای از زبان ،ی، مجموعه مبلمان و تحقیق در مورد داده های دیجیتالی پس از مرگ فرد است.
انتخاب پروژه ها از دانشجویان طراحی صنعتی، معماری و دوره های تحقیقاتی، از موسسات مستقر در بریت،ا و بین المللی از جمله دانشکده معماری بارتلت، دانشگاه هنر زوریخ و دانشکده هنر دانشگاه مش، المنافع ویرجینیا در قطر انجام می شود.
PATHS اثر شیوا عباس زاده، لئورا سانتوریلو و نیلی براتیان
دانشجویان معماری شیوا عباس زاده، لئورا سانتوریلو و نیلی براتیان برای تولید PATHS، یک مرکز راهنمایی جامع با ابتکاراتی که از رفاه، مشاغل و مسکن ،نان حمایت می کند، با یکدیگر همکاری ،د.
در هانتز پوینت، بران،، دانش آموزان نیاز به توجه در بخش های آموزش، شغل، بهداشت و زندگی را مشاهده ،د.
آنها گفتند: “ما می خواهیم از این فضا استفاده کنیم تا ،نان خود را در تمام مسائل زندگی آنها در ارتباط با شغل، سلامت و مسکن بگذر،م، همانطور که شما در زندگی گردش می کنید.”
این ساختمان به کاربران خود اجازه می دهد برنامه نویسی داشته باشند که نیازهای آنها را از بدو تولد تا بازنشستگی برآورده کند.
دانش آموزان: شیوا عباس زاده، لئورا سانتوریلو و نیلی براتیان
مدرسه: کالج شهر نیویورک
دوره: لیسانس معماری Advanced Studio – Hunts Point: Mixed Emotions
نمایش کامل مدرسه ›
ووجود ساخته بسما حمدی، لوی همت، شیما آیینه دار و سلما فجولاج
بسما حمدی، لوی همت، شیما آئینه دار و سلما فژولاج، تابلوی ،میشنی Wujood را خلق ،د که با چندین قطعه الکترونیکی بافته شده است.
این قطعه با استفاده از پنلهای LED به ،وان قصیدهای برای زبان ،ی عمل میکند که ال،ا را برای نمایش خط ،ی روشن میکند.
دانشآموزان گفتند: «این قطعه سفری زب، را آغاز میکند و با ریشه سهضلعی وجد شروع میشود و به بیان «وجود» (هستی یا هستی) و وجدان (آگاهی یا آگاهی) میپردازد.
ووجود از ال،ای تکراری و آینهای ذاتی جهان الهام میگیرد و بینندگان را دعوت میکند تا جوهر وجود خود را در ارتباط با نظم کیه، تأمل کنند.»
دانش آموزان: بسما حمدی، لوی همت، شیما آیینه دار و سلما فجولاج
مدرسه: دانشکده هنر دانشگاه مش، المنافع ویرجینیا در قطر
دوره: جشنواره Ars Electronica 2024
نمایش کامل مدرسه ›
تکتونیک اکولوژیکی: مجموعه های سرامیکی معماری برای سازگاری با اقلیم توسط امیلی برانت و زینب الطائب
دانشآموزان امیلی برانت و زینب الطیب در حین تحصیل در رشته معماری، با همکاری بخش هنر دانشگاه، رشتههای زمین ساخت زیست محیطی را تولید ،د.
این قطعه شامل نمونه های اولیه نمای سرامیکی پرینت سه بعدی است که نمادی از فرآیندهای زیست محیطی است.
“تکتونیک اکولوژیکی هندسه و بافت مواد را به حالت های خاصی از عملکرد اکولوژیکی، از جمله خنک کننده غیرفعال، مدیریت آب طوفان و حساسیت زیستی برای گونه های گیاهی، حیو، و قارچی مرتبط می کند.”
دانش آموزان: امیلی برانت و زینب الطیب
مدرسه: دانشکده معماری تولان
دوره: ARCH 4042/6052 – استودیوی تحقیقاتی (لیسانس معماری، لیسانس علوم معماری، کارشناسی ارشد معماری)
نمایش کامل مدرسه ›
کالسکه رشد همراه با جوانه (برنده نقره ای IDEA) توسط سونگ کیائو، سوئی پان، کایروی دنگ، جیان هونگ گوو و شیانگ چن
Song Qiao، Sui Pan، Kairui Deng، Jian،ng Guo و Xiang Chen مجموعاً کالسکه رشد همراه با جوانه برنده جایزه را تولید ،د.
کالسکه با رشد کودکان تکامل می یابد و با تبدیل شدن به سه شکل مختلف که شامل دوچرخه و اسکوتر است، با نیازهای آنها سازگار می شود.
دانشآموزان گفتند: «این تطبیق پذیری به پرورش حس همراهی و مسئولیت در کودکان کمک میکند و در عین حال در منابع مادی صرفهجویی میکند.
Sprout که با ساختار کشویی و قفلی انعطاف پذیر طراحی شده است، به راحتی قابل تغییر است و برای کودکان ایمن است، در حالی که از مواد قابل بازیافت ساخته شده است.
دانش آموزان: سونگ کیائو، سوئی پان، کایروی دنگ، جیان هونگ گوو و شیانگ چن
مدارس: دانشگاه دالیان مینزو و دانشگاه جیانگ نان
نمایش کامل مدرسه ›
Quality Time توسط امیلیانو سانچز، لوسیا هرناندز، هلن کاستیلو، آسترید هوئرتا، استف، پاچکو، مایالن رامیرز، ژیمنا ایرازابا و رجینا کنتررس
این دانشجویان برای تولید Quality Time، یک مجموعه مبلمان که میراث مکزیکی و طراحی اسکاندیناوی و برزیلی را در بر می گیرد، همکاری ،د.
این قطعات به ،وان بیان هنر و فرهنگ فراتر از کاربرد عملی آنها در نظر گرفته شده است که در انتخاب چوب و کارهای تکمیلی منع، می شود.
دانشآموزان توضیح دادند: «با ادغام بهترین جنبههای میراث ملی ما با تأثیرات طراحی بینالمللی، این مجموعه نه تنها به بازار لو، معاصر جذابیت دارد، بلکه تنوع و نوآوری در طراحی را نیز تجلیل میکند».
“تجمل، فراتر از مجلل، باید به دلیل زمان و ت، که برای آنچه رفاه ما را فراهم می کند، درک و تجلیل شود؛ جزئیات کوچک بیشترین اهمیت را دارند.”
دانش آموزان: امیلیانو سانچز، لوسیا هرناندز، هلن کاستیلو، آسترید هوئرتا، استف، پاچکو، مایالن رامیرز، ژیمنا ایرازابا و رجینا کنترراس
مدرسه: موسسه فناوری و مطالعات عالی مونتری
دوره: شکل، کارکرد، حس و ارزش
نمایش کامل مدرسه ›
نسخه پشتیبان نهایی – وقتی داده ها یادگاری می شوند اثر جاناتان بیشوف و الیاس دیهل
نسخه پشتیبان نهایی توسط دانشجویان طراحی صنعتی جاناتان بیشوف و الیاس دیهل تولید شد، پروژه ای که بررسی می کند چه اتفاقی برای داده های دیجیتالی افراد پس از مرگ می افتد.
بیشوف و دیهل توضیح میدهند: «رویه ساده مدیریت دادهها، پشتیبانگیری نهایی، بستگان را قادر میسازد تا میراث دیجیتالی متوفی را حفظ کنند یا آن را برای همیشه حذف کنند».
این فرآیند دستگاههای الکترونیکی را از میراث دیجیتال پاک میکند تا بتوان آنها را به چرخه مواد بازگرداند.»
دانش آموزان: جاناتان بیشوف و الیاس دیهل
مدرسه: دانشگاه هنر زوریخ
دوره: لیسانس طراحی صنعتی
نمایش کامل مدرسه ›
دو،ا اثر ژان جیراندون، پیا گرولگر و لوکا پلسکوویچ
Dodola نتیجه تحقیقات پایان نامه توسط دانشجویان طراحی Žan Girandon، Pia Groleger و Luka Pleskovič برای ایجاد پیشنهادی برای فیلتراسیون آب است.
این پس از بررسی یک چشمه در پارک ملی Triglav که در آن سطوح بالای E. coli شناسایی شد، به دست آمد.
دانشآموزان میگویند: «راهحل پیشنهادی شامل یک سیستم فیلتراسیون سرامیکی با استفاده از فناوری چاپ سهبعدی خاک رس است که برای مکانهای دوردست من، است و نیازی به برق یا منابع معمولی ندارد.»
آنها با استفاده از یک ساختار ژیروید و یک پیچ ارشمیدسی، جریان آب را برای عملکرد مستقل مهار می کنند.
دانش آموزان: ژان جیراندون، پیا گرولگر و لوکا پلسکوویچ
مدرسه: آکادمی هنرهای زیبا و طراحی دانشگاه لیوبلیانا
دوره: کارشناسی ارشد طراحی صنعتی
نمایش کامل مدرسه ›
اطلس برای آینده توسط دانشجویان کارشناسی معماری سال اول
دانشجویان کارشناسی معماری در The Bartlett با همکاری موزه باستان شناسی مصر پتری در UCL با مجموعه 80000 مصنوعات مصری و سود، کار ،د.
دانشآموزان بررسی ،د که چگونه هنر معماری میتواند حفظ، استفاده مجدد و سازگاری و همچنین کاوش در کاربردهای مواد برای ساخت فضاها و تغییر شکل محیط را ادغام کند.
آنها گفتند: “این پروژه اولیه به ،وان یک کاوش انعکاسی در دوره های تاریخی عمیق تر عمل کرد که به درک چالش های معاصر و آینده مانند تفاسیر فرهنگی و کمبود مواد در میان نوسانات آب و هوایی کمک کرد.”
“هر دانش آموز اطلس خود را برای آینده ساخت که شامل نقاشی ها، مدل ها و کاتالوگ ها است.”
دانش آموزان: دانشجویان سال اول کارشناسی معماری
مدرسه: مدرسه معماری بارتلت
دوره: کارشناسی معماری (ARB/RIBA ،مت 1)، سال 1
نمایش کامل مدرسه ›
محتوای مشارکت
این پروژه ها در نمایش های مدرسه از موسساتی که با Dezeen شریک هستند ارائه می شود. درباره محتوای مشارکت Dezeen در اینجا اطلاعات بیشتری ،ب کنید.
منبع: https://www.dezeen.com/2024/11/20/collaborative-student-architecture-design-projects-dezeen-sc،ols،ws/