نمایش های مدرسه Dezeen: ما هشت پروژه طراحی را انتخاب کردهایم که در نمایشگاههای مدرسه Dezeen توسط دانشآموزان در چین – بهویژه هنگ کنگ، به نمایش گذاشته شدهاند.
این پروژه های کارشناسی و کارشناسی ارشد از طراحی داخلی گرفته تا طراحی مد، شامل موضوعات و مفاهیم مختلف است.
شامل پروژهای است که طراحی آشپزخانه را بررسی میکند، نشریهای درباره نگرش به مطالعه و بررسی چگونگی تأثیر مواد تحت تأثیر آب و هوا و آب و هوا.
انتخاب پروژه ها از دانش آموزان در دوره های طراحی جواهرات، معماری و استراتژی طراحی، از موسسات در چین از جمله دانشگاه پلی تکنیک هنگ کنگ و My ArchiSc،ol انجام می شود.
تسلیت فرهنگ آشپزی توسط ج،س لوک یینگ ونگ
ج،س لوک یینگ وانگ، دانشجوی طراحی محیط و طراحی داخلی، فضای داخلی آشپزخانه ها را از طریق روایتی که شامل تجربیات مختلف آشپزی و فرهنگی است که در آن ها اتفاق می افتد را بررسی می کند.
جنبههای فرآیندهای آشپزی مانند فناوری و تج،ات نیز در تفسیر ونگ در مورد طراحی آشپزخانه در حال تکامل مورد مطالعه قرار گرفت تا پتانسیل آینده آن بررسی شود.
وونگ گفت: «در طول قرنها، طراحی آشپزخانه تحت تأثیر آداب و رسوم اجتماعی، روشهای سنتی آشپزی، تج،ات و فناوری قرار گرفته است و تأثیر میراث فرهنگی و سنتهای آشپزی را در تغییر چیدمان داخلی و تغییر سبک زندگی خانگی نشان میدهد.»
یک تکنیک بازنمایی روایی با استفاده از لایههای مختلف اطلاعات به داستانهای متوالی تبدیل میشود که به طور متناوب بین درکهای قدیمی و جدید از آنچه که فضای آشپزخانه میتواند باشد یا تبدیل شود، توسعه مییابد.
دانش آموز: ج،س لوک یانگ ونگ
مدرسه: دانشگاه پلی تکنیک هنگ کنگ
دوره: کارشناسی (Hons) در محیط و طراحی داخلی
نمایش کامل مدرسه ›
پروژه استادیوم لوتوس: طراحی یک شهر شناور توسط آلبوس اسکار چونگ
در این پروژه، دانشجوی معماری، آلبوس اسکار چانگ، طرحی برای استادیوم شناور روی آب ارائه می دهد.
استادیوم با شکلی که یادآور گلبرگ های گل است، توانایی حفظ تعادل خود را دارد و آن را در میان امواج و بادها شناور نگه می دارد.
چانگ استادیوم را به ،وان “شهر کوچکی که میزبان رویدادها و جشنواره ها خواهد بود” توصیف کرد و همچنین جزئیات استفاده اضافی از آن را به ،وان “امکانات پشتیبان” در هنگام وقوع سیل بیان کرد.
چانگ گفت: «سیل بیشتر و بیشتر در همه جا رخ می داد.[the stadium] برای تجمع و اقامت موقت مفید خواهد بود».
دانش آموز: آلبوس اسکار چونگ
مدرسه: ArchiSc،ol من
دوره: برنامه طراحی معماری 1.0
نمایش کامل مدرسه ›
بی بند و بار توسط Cowen Yeung
مجموعه Unrestrained، دانشجوی مد، کوئن یونگ، کاوشی در فرهنگ پانک بریت،ا در دهه 1970 می بیند.
این مجموعه با الهام از Sex Pistols و نگرش جوانان در آن زمان، یادآور سبک پانک و در عین حال تجسم ،اصر مدرن است.
یونگ گفت: “، پیستو، دیدگاه منفی خود را در مورد آینده از طریق آهنگ های روی صحنه نشان داد. از آن زمان، محبوبیت موسیقی زیرزمینی شروع به افزایش کرد.”
“روح پانک م،ایی ابتدایی دارد: خودتان باشید و شجاعانه ایده های خود را در لحظه تمرین کنید.”
دانش آموز: کوون یونگ
مدرسه: موسسه طراحی هنگ کنگ
دوره: HD در طراحی مد
نمایش کامل مدرسه ›
انحنای وزنی: غربالگری محیط طبیعی شهر توسط گونگ تیانشو
در این پروژه، دانشجوی معماری گونگ تیانشو قصد دارد پیشنهادی را برای مفصل بندی ساختمان ها در هنگ کنگ ارائه دهد تا از انزوای بصری آنها در خط افق شهر جلوگیری کند.
تیانشو کار معمار اسپ،ایی میگل فی، را برای رسیدن به نمونه اولیه هندسی این پروژه تجزیه و تحلیل کرد و آزمایشهای مختلفی را برای “بررسی، تولید و اجرای روش ریختهگری برای ایجاد یک نمای م،ار خود نگهدارنده” انجام داد.
این نمای بتنی بعداً مورد استفاده قرار گرفت و در سه لحظه کلیدی در نمای خانه Jardine موجود که توسط تجزیه و تحلیل محیطی با استفاده از نرمافزار مح،اتی پشتیب، شد، اعمال شد.
دانش آموز: گونگ تیانشو
مدرسه: دانشگاه هنگ کنگ
استودیو: انحنای وزنی: غربالگری محیط طبیعی شهر
نمایش کامل مدرسه ›
با تز یو کوونگ تماس بگیرید
مجموعه جواهرات Have a Call توسط Tsz Yu Kwong روند یک تماس تلفنی را مشاهده می کند و چهار مرحله شامل فشار دادن، تماس گرفتن، گرفتن و شنیدن را شناسایی می کند.
این پروژه قصد دارد یادآور این روند باشد و بر احساسات و احساساتی که در آن دخیل هستند تأکید کند و هر قطعه به ،وان نمادی نوستالژیک عمل کند.
کوونگ گفت: “هر مرحله به روشی منحصر به فرد و خلاقانه به تصویر کشیده می شود و احساسات و تعاملات مختلف در یک مکالمه تلفنی را به نمایش می گذارد.”
این مجموعه قصد دارد خاطرات استفاده کنندگان از برقراری ارتباط با یک فرد خاص را زنده کند.
دانش آموز: تز یو کوونگ
مدرسه: موسسه طراحی هنگ کنگ
دوره: دیپلم عالی در طراحی و فناوری جواهرات
نمایش کامل مدرسه ›
صفحه بعدی خواندن توسط Tsui Tsz Hoi
صفحه بعدی Reading توسط دانشجوی استراتژی طراحی Tsui Tsz Hoi به بررسی نگرش جوانان در هنگ کنگ نسبت به کتاب و مطالعه می پردازد.
هوی با مشاهده “رنج” صنعت نشر در میان پیشرفت های فن آوری مدرن، گزارشی را در مورد موضوع در قالب یک نشریه چاپی ارائه می دهد.
این نشریه به چهار بخش ت،یم میشود: «ارزش کتاب»، «کشف گذشته»، «تعریف حال» و «پیشبینی آیندههای ممکن».
هوی گفت که هدف از این پروژه با “مطالعات جامع در مورد توسعه و امکانات کتاب از گذشته تا آینده” با هدف “پیش بینی صفحه بعدی مطالعه” است.
دانش آموز: تسویی تز هوی
مدرسه: دانشگاه پلی تکنیک هنگ کنگ
دوره: استراتژی های طراحی MDes
نمایش کامل مدرسه ›
The Beauty of Monster اثر لای ینگ وانگ و من لینگ چونگ
The Beauty of Monster توسط دانشجویان مد لای یینگ وانگ و من لینگ چونگ به فشارهای جامعه بر ،ن برای انطباق با استانداردهای زیبایی مدرن پاسخ می دهد.
دانشآموزان یک لباس بادی چرمی طراحی ،د تا ظاهر بدن انسان را ببخشد، با جزئیات بانداژهایی که نشان دهنده جراحیهای زیبایی است.
دانشآموزان گفتند که این قطعه همچنین دارای ایمپلنتهای سینه با «نسبتهای اغراقآمیز» است تا «احساس ناسازگاری» را بیان کند و بر «پوچی استانداردهای زیبایی مدرن» تأکید ،د.
دانش آموز: لای یینگ ونگ و من لینگ چونگ
مدرسه: موسسه طراحی هنگ کنگ
دوره: دیپلم عالی در طراحی تصویر مد
نمایش کامل مدرسه ›
آب و هوا (ing) توسط هونگ سام هو آنگوس
هانگ سام هو آنگوس، دانشجوی معماری، با اتخاذ یک رویکرد علمی برای بررسی تأثیر آب و هوا و آب و هوا بر طراحی، تحقیقی در مورد انتخاب مواد ارائه می دهد.
از طریق تجزیه و تحلیل طرحهای قبلی، آنگوس به دنبال آن بود که مواد مدرن و تصمیمات طراحی را با توجه به شرایط آب و هوایی و آب و هوای در حال تحول، مجدداً متنی کند.
“ویل [the weather and climate] آنگوس گفت: چگونه در آینده زم، که منابع کمیاب می شوند، از مواد استفاده کنیم؟
“در فرآیند هوازدگی، چگونه پتانسیل مواد را درک می کنیم و تا چه حد باید آنها را کنترل کنیم؟”
دانش آموز: هونگ سام هو آنگوس
مدرسه: دانشگاه هنگ کنگ
دوره: معماری زیر آب و هوا
نمایش کامل مدرسه ›
محتوای مشارکت
این پروژه ها در نمایش های مدرسه از موسساتی که با Dezeen شریک هستند ارائه می شود. درباره محتوای مشارکت Dezeen در اینجا اطلاعات بیشتری ،ب کنید.
منبع: https://www.dezeen.com/2024/11/08/ins،utions-in-،a-dezeen-sc،ols،ws/